Ulige muligheder for at vinde kampen om tårnene !

DeletedUser560

Guest
Vi oplever at andre klaner i samme naboskab, har færre spillere fra egen klan i naboskabet, med hvilket de har op til 22 flere kampmuligheder pr. dag. Dette betyder at man har 154 flere kampe pr. uge i kampen om tårnene og dermed er det forudsigeligt, hvem der vil vinde kampen om tårnene. Kampen om tårnene giver medaljer og medaljer giver flere muligheder for at udvide sin by. Denne form for ulige muligheder i kampen om tårnene er lige så stort et irritationsmoment - og følelsen af en for-fordeling af andre klaner, at de også på de internationale server, klager over denne adfærd i stor stil. Vi har klaget til support, som totalt ignorerer vores anke om en forbedring af fordelingen af naboer fra egen klan. Vi spiller fortsat - men har i protest valgt, ikke at bruge flere Real-Life Penge på at købe diamanter m.v.
 

DeletedUser554

Guest
Vi oplever at andre klaner i samme naboskab, har færre spillere fra egen klan i naboskabet, med hvilket de har op til 22 flere kampmuligheder pr. dag. Dette betyder at man har 154 flere kampe pr. uge i kampen om tårnene og dermed er det forudsigeligt, hvem der vil vinde kampen om tårnene. Kampen om tårnene giver medaljer og medaljer giver flere muligheder for at udvide sin by. Denne form for ulige muligheder i kampen om tårnene er lige så stort et irritationsmoment - og følelsen af en for-fordeling af andre klaner, at de også på de internationale server, klager over denne adfærd i stor stil. Vi har klaget til support, som totalt ignorerer vores anke om en forbedring af fordelingen af naboer fra egen klan. Vi spiller fortsat - men har i protest valgt, ikke at bruge flere Real-Life Penge på at købe diamanter m.v.


jeg støtter Ruler`s synspunkter og klage over denne ulige fordeling i naboskabet... nu må i sku vågne op...
 

DeletedUser

Guest
Vi oplever at andre klaner i samme naboskab, har færre spillere fra egen klan i naboskabet, med hvilket de har op til 22 flere kampmuligheder pr. dag. Dette betyder at man har 154 flere kampe pr. uge i kampen om tårnene og dermed er det forudsigeligt, hvem der vil vinde kampen om tårnene. Kampen om tårnene giver medaljer og medaljer giver flere muligheder for at udvide sin by. Denne form for ulige muligheder i kampen om tårnene er lige så stort et irritationsmoment - og følelsen af en for-fordeling af andre klaner, at de også på de internationale server, klager over denne adfærd i stor stil. Vi har klaget til support, som totalt ignorerer vores anke om en forbedring af fordelingen af naboer fra egen klan. Vi spiller fortsat - men har i protest valgt, ikke at bruge flere Real-Life Penge på at købe diamanter m.v.

Jeg afviser enhver anklage om at vi ignorerer ankelser, men vi kan intet mere gøre i denne sag, hvilket er blevet forklaret utallige gange, og som totalt ignoreres fordi du har stirret dig blind på dette. Vi har allerede meldt din sag videre til udviklerne, spildesignerne og ledelsen over os, og du har også fået svar på sagen, men det er åbenbart ikke nok, for spillet skal jo laves så du får din vilje. Vi i support har ingen som helst indflydelse på programmeringen, og det hjælper ikke at blive ved med at overfuse os med anklager, og hvor forfærdelige vi er, når vi ikke absolut laver spillet om for dig.

Eftersom du allerede gentagende gange har fået svar på denne sag, betragter jeg den som afsluttet, og vil du ikke bruge flere penge i spillet, er det naturligvis et valg du selv råder over.

Hvis nogen vil kende svaret fra udviklerne osv., så er det her:
Der ikke er nogen klan som bliver begunstiget over en anden, og at have masser af klanmedlemmer i et nabolag er tilfældigt, og resultatet af en masse af disse topspilleres placeringer sker efter teknologiniveauer. Problemet anses ikke for at være et stort problem på grund af det faktum, at nabolag nu er generelt betydeligt større, end de var tidligere (der er stadig masser af mennesker at kæmpe imod), og fremtidige opdateringer vil også bringe flere muligheder for at kæmpe.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser560

Guest
Hvor "tilfældigt" du end forsøger at fremstille sammensætningen af naboskaber, ændrer ikke på de facts som vi har fremlagt Jer. Der er hverken tale om påstande - eller anden form for løs dokumentation - men reelle FACTS, hvilket I skulle tage at forholde Jer til. Vores penge er vel lige så gode som de andre spillers penge - og såfremt at I til stadighed praktiserer en favorisering (dokumenteret nu fire uger i træk), finder jeg det vanskeligt at se "tilfældigheden" i hvordan I fordeler naboskaber i forhold til hvor mange spillere fra egen klan der indgår i dette naboskab.
I vælger at tage skyklapper på i forhold til problemet - men der er jo heller ikke Jer, der skal forsøge at vinde noget - ud over vores penge til at købe diamanter.
 

DeletedUser

Guest
Jeg skal gerne forsøge at skrive det én gang mere, men det er sidste gang: Det bliver ikke betragtet som et stort problem, og derfor bliver der ikke gjort noget ved det, da der kommer mere end nok muligheder for kampe med fremtidige opdateringer, hvilket også kan læses i teksten fra min tidligere indlæg.

Så igen er der altså intet mere vi kan gøre i support. Beslutningen er taget, og vi har intet med den slags at gøre i support, efter vi har fremført jeres sager og kæmpet for dem. Vi er ikke beslutningstagerne.
 

DeletedUser560

Guest
Når den/de samme spillere i naboskabet igennem FIRE UGER har haft 16-22- flere kampe pr. dag, vinder de naturligvis kampen om tårnene. Når man vinder kampen om tårnene - så vinder man flere medaljer end de andre deltager.

Når man vinder flere medaljer - vil man hurtigere kunne udvide sin by, og dermed har vinderne af tårnkampene en kæmpe fordel ved Jeres for-fordeling af dem.

Der er overhovedet ikke tale om en "tilfældighed" her - men om en favorisering af bestemte spillere / klaner - og uanset hvor meget i forsøger at bortforklare dette - eller at negligere disse FAKTA, vil I møde mere og mere kritik af denne problemstilling.

Hvis I forsøger at lytte til spillerne - i stedet for at skrive "problemet anses ikke for at være et stort problem", vi ville I møde begejstring og gensidig forståelse og en generelt positiv dialog med os.

Jeg bryder mig ej heller om, at du forsøger at fremstille mig som et "brokkehoved". Når du oplever at andre klaner (vi repræsenterer vores klaner) klager over samme problem - så er det nok ikke noget som I skal betragte som "ikke at være et stort problem" - men noget som vi ønsker bliver rettet - ikke for min skyld - men for Jeres spillers (læs KUNDER) skyld.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser560

Guest
Du / I erkender det forhold at nogen klaner / spillere har flere kampe pr. uge - men I anser ikke dette som værende et problem. Efterfølgende beder du/ I os om, at forholde os til, at der "kommer en løsning" på problemet. Ikke desto mindre har I i mellemliggende periode således givet nogle klaner et KÆMPE forspring, hvilket vi umiddelbart ikke kan indhente igen.

I dit forsøg på at fremstille mig som værende et brokkehoved, må jeg informere dig om, at netop denne problemstilling er fremlagt her på Forum - netop fordi du/I er fuldstændig ligeglade med vores klage over ovennævnte forhold. Hvis du deltager i internationale FOE fora vil du ligeledes opleve, at mange andre spillere klager over samme problem.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg har forstået problemet, og du behøver ikke fortælle mig om det igen. Men jeg skal endnu en gang forklare, at vi ikke tager beslutningerne her. Du bliver konstant ved med at anklage mig for at være ligeglad, ignorerer dig osv. osv., men faktum er, at en beslutning er taget, og den kan jeg ikke gøre noget ved. Jeg har gentagende gange forsøgt at forklare dig dette, men i stedet kommer jeg på anklagebænken, og jeg er træt af det. Ja, jeg skriver jeg denne gang, for du angriber mig, og ikke kun InnoGames. Du har åbenbart ikke spillet her længe nok til at vide, at jeg rent faktisk kæmper for jeres sager hver gang, der synes at være uligevægt i spillet. Jeg har fået et svar, og du har fået et svar: Beslutningen er taget og sådan er det.

Hvis det går bedre med din sag på det internationale forum, så synes jeg at du skulle fortsætte den der, for der er ikke mere jeg kan gøre.
 
Storm, det som der reelt ankes over er jo, hvad jeg har påpeget siden okt 2012 i tråden "ryst posen", at I ikke tager højde for hvor mange fra samme klan der er i samme nabolag, hvorved der laves ulige konkurrence om medaljerne i PvP-tårnene, (jo flere kampmuligheder jo flere mulige points).
Det er korrekt der er kommet væsentlig flere i nabolagene, men når 22 af naboerne er fra samme klan, så er det jo nok ikke dem som ligger i toppen af PvP-tårnene.
Det burde ikke være den store programmeringstilføjelse at der også tages højde for antallet af klanmedlemmer, når der fordeles nabolag.
Men skal vi ikke lige slå koldt vand i blodet og se hvad den lovede nabolagsændring på søndag bringer (vi må da håbe der er taget højde for nogle af de kendte ulemper)
 

DeletedUser560

Guest
Det virker besynderligt at Storm ikke har informeret mig om disse ændring som finder sted på Søndag ? Hvorfor har Storm ikke det :)
 
under diskussioner er der en tråd som hedder noget med nabolagsfusioner, der er på side 2-3 skrevet at der afventes at sommereventen skal sluttes før der ændres på nabolagene, og at nabolagsændringen vil blive rykket en uge frem i forhold til normal beregning, og det skulle ske søndag d. 08.09, efter tårnene er lukket.
 

DeletedUser12

Guest
Nej selvfølgelig er det ikke tilfældigt med de nabolag. når de nu indeles efter point og hvor langt man er forskningsmæssigt så kommer man næppe som IÆ spiller i nabolag med en fra BA eller hvis man har 1 million point næppe i nabolag med nogen med 10.000 point. Det er i øvrigt ikke ret langt fra den gamle måde at ligge nabolag samme hvor der dog udelukkende blev kigget på pointforholdet for om nabolagene kunne lægges sammen. Forskellen er blot at man nu ikke kommer til at sidde fast med kun 50 medlemmer i sit nabolag, fordi det er nærmest umuligt at et andet nabolag mister 10+ spillere over 14 dage.
Dertil kommer at på blandt andet brisgard er der ikke andet end omkring 400 spillere der er i Kolonitiden eller opefter. Hvordan er det fair overfor den brede spillerskare at klaner kun med medlemmer derfra skal forfordeles på en måde hvor det går ud over dem længere nede i forskningstræet? En klan med et mere bredt spektrum af spillere får flere kampmuligheder til alle medlemmer end en klan der kun vil have top 100 spillere i deres klaner. Jeg undres over hvorfor at en lille elite skare skal forfordeles frem for spillets brede brugergruppe.
 

DeletedUser

Guest
under diskussioner er der en tråd som hedder noget med nabolagsfusioner, der er på side 2-3 skrevet at der afventes at sommereventen skal sluttes før der ændres på nabolagene, og at nabolagsændringen vil blive rykket en uge frem i forhold til normal beregning, og det skulle ske søndag d. 08.09, efter tårnene er lukket.

Det er denne tråd: Ændringer til nabolagfusionering Diskussion

Det virker besynderligt at Storm ikke har informeret mig om disse ændring som finder sted på Søndag ? Hvorfor har Storm ikke det :)

Jeg regner da med at du læser nyhederne på forummet. ;)
 
Nu har jeg ikke shoppet for klan i meget lang tid, men jeg synes ikke jeg er stødt på krav om points +50k for optagelse i klanerne.
-
da der jo skal udveksles varer i de forskellige tidsaldre, er det da naturlig at der vil blive en vis homogenitet i toppen af klanerne, for det er jo næsten umuligt at få varene fra den sidste tidsalder uden der er et vist antal klanmedlemmer der er kommer herop (nu forudsætter jeg at der ikke betales med diamanter for varene).
-
hvad der er mest retfærdigt over for andre spillere længere nede i forskningstræet, tja, der har jo været fremsat forslag om at nabolagene max burde have deltagere fra 3-4 tidsaldre, og de så blev reguleret når der var de normale nabosammenlægninger.
-
skolehaven jeg vil så anbefale dig at gå ind på både A,B og C og se på de nabolag jeg er i (jeg er p.t. i top 5 på alle 3 ;) ) og der vil du se at der ligger 2-5 spillere på 1.000-100.000i hvert nabolag, så den bemærkning holder ikke helt stik.
-
Ps, jeg stopper min deltagelse i denne diskusion her, og afventer nabosammenlægningen på søndag (hvis den altså sker på søndag)
 
Senest redigeret:

DeletedUser12

Guest
Til det første: Det var blot et eksembel og måske er problemet nærmere i de gamle klaner hvor de aktive spiller som har været med fra starten. De vil naturligt være længere end de andre spillere
-
Ja naturligvis. Min pointe er blot at med de forholdsvis få spillere vi har i DPÆ, så vil der være en øget chance for at de havner i samme nabolag.
-
Hvis nabolagssammenlægningerne virker som planlagt vil det du beskriver her være ret tæt på det mål som så vidt jeg har forstået er formålet med de nye nabolagssammenlægninger. Selvfølgelig afpasset det antal spillere som der er på den enkelte verden.
-
Det er så vidt jeg forstår på det heller ikke meningen at det skal ske. Al begyndelse er svær og jeg tror på at der vil blive luget ud i den slags uhensigtsmæssigheder.
-
Jeg glæder mig til den sammenlægning og håber på at det rydder op i om ikke andet nogen af de uhensigtsmæssigheder der er blevet beskrevet. Der er hverken magi eller hekseri med i det her, så det bliver nok ikke perfekt men forhåbentligt bedre set over en bred kam.
 

DeletedUser560

Guest
Det ville være en fordel, hvis I i support ville afstemme Jeres svar. Storm informerer os om, at sammensætningen sker ved tilfældighedsprincippet - og nu informerer Skolehaven os om, "Nej selvfølgelig er det ikke tilfældigt med de nabolag", hvormed jeg finder det vanskeligt at have forståelse for disse divergerende svar. Jeg afventer næste Søndags afslutning på PvP tuneringen - og ser frem til en løsning på problemet.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser560

Guest
Det er denne tråd: Ændringer til nabolagfusionering Diskussion



Jeg regner da med at du læser nyhederne på forummet. ;)

Og jeg regner med, at du udfører en ordentlig service for Jeres brugere / Kunder. Det er trods alt nemmere at du gør dig den ulejlighed at informere mig - så jeg ikke unødig skal have disse uendelig lange diskussioner med dig - i stedet for at jeg skal lede 100 support sider igennem for at finde et svar - som du allerede kender på forhånd.
 

DeletedUser

Guest
Og jeg regner med, at du udfører en ordentlig service for Jeres brugere / Kunder. Det er trods alt nemmere at du gør dig den ulejlighed at informere mig - så jeg ikke unødig skal have disse uendelig lange diskussioner med dig - i stedet for at jeg skal lede 100 support sider igennem for at finde et svar - som du allerede kender på forhånd.

Jeg skal da nok forsøge at give mere information næste gang, selvom jeg i forvejen har gjort det.

Men nu har jeg heller ikke lovet at det vil afhjælpe problemet. Jeg kan kun krydse fingre for det, da det som sagt er tilfældigt.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser560

Guest
Jeg skal da nok forsøge at give mere information næste gang, selvom jeg i forvejen har gjort det.

Men nu har jeg heller ikke lovet at det vil afhjælpe problemet. Jeg kan kun krydse fingre for det, da det som sagt er tilfældigt.

Det er vist ikke et spørgsmål om mere eller mindre information - men et spørgsmål om relevant information ;)
 

DeletedUser655

Guest
Måske gik Storm ud fra, at du som en top10 spiller på Cirgard, selv kunne opsøge information.
Tråden er blevet linket flere forskellige steder, og jeg ville mene det relevant at når man har et problem med en sag som denne, at man så læser de diskussions tråde der er blevet startet, for at se om der skulle være noget man kunne bruge til noget.
 
Top