Ulige muligheder for at vinde kampen om tårnene !

DeletedUser560

Guest
Måske gik Storm ud fra, at du som en top10 spiller på Cirgard, selv kunne opsøge information.
Tråden er blevet linket flere forskellige steder, og jeg ville mene det relevant at når man har et problem med en sag som denne, at man så læser de diskussions tråde der er blevet startet, for at se om der skulle være noget man kunne bruge til noget.

Jeg kan udmærket selv opsøge information, men når man indgår en samtale med support, vil det ikke være noget problem for support at informere mig om, at der allerede eksisterer en tråd med ovennævnte emne. Dette er iøvrigt sagen irrelevant, for denne tråd handler om, hvorvidt der bliver praktiseret forskelsbehandling eller ikke. Nu kender du ikke min dialog med support, hvorfor jeg finder det besynderligt at du ikke deltager med noget konstruktivt - eller i det mindste har en holdning til problematikken.
 

DeletedUser560

Guest
Jeg afviser enhver anklage om at vi ignorerer ankelser, men vi kan intet mere gøre i denne sag, hvilket er blevet forklaret utallige gange, og som totalt ignoreres fordi du har stirret dig blind på dette. Vi har allerede meldt din sag videre til udviklerne, spildesignerne og ledelsen over os, og du har også fået svar på sagen, men det er åbenbart ikke nok, for spillet skal jo laves så du får din vilje. Vi i support har ingen som helst indflydelse på programmeringen, og det hjælper ikke at blive ved med at overfuse os med anklager, og hvor forfærdelige vi er, når vi ikke absolut laver spillet om for dig.

Eftersom du allerede gentagende gange har fået svar på denne sag, betragter jeg den som afsluttet, og vil du ikke bruge flere penge i spillet, er det naturligvis et valg du selv råder over.

Hvis nogen vil kende svaret fra udviklerne osv., så er det her:

Storm, vil du ikke være så venlig at referere fra mine beskeder til dig, hvor jeg helt præcis har overfuset dig - og hvor jeg skulle have givet udtryk for "hvor forfærdelig du er" .. pas nu på at du ikke smider om dig med injurier. Jeg har på intet tidspunkt givet udtryk for ovennævnte !

Jeg beder ikke om at få lavet spillet om som det passer mig (det bekymrer mig, at du finder det nødvendigt at sætte prædikater på min person) - men jeg ønsker intet andet end en retfærdig fordeling af vinder-mulighederne - og fair-play, hvor vi alle har lige muligheder - intet andet !
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser543

Guest
Ha ha ha grib popcornen, så er der da underholdning for den helt store guld medalje.

jeg ser ikke et problem her. hvis man syntes det er svært at vinde i PvP tårnende, fordi man er i en for stor klan. må man melde sig ud af klanen, der er mange som ikke er medlem af en klan. eller som det er beskrevet i en af de tidligere posts, finde en klan med en bedre gruppe spiller.

sådan problem løst ;P spiser popcorn og afventer med spænding, den næste post
 

DeletedUser

Guest
er det ikke muligt at grunden til at alle spillerne fra din klan er I dit nabolag fordi lederen også er der og har inviteret dem?

tænkte det bare......

er det ikke muligt din klan er i dit nabolag fordi din leder også er der og har sendt invitationer ud I det nabolag I har tilfælles?

tænkte det bare....
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser560

Guest
er det ikke muligt at grunden til at alle spillerne fra din klan er I dit nabolag fordi lederen også er der og har inviteret dem?

tænkte det bare......

er det ikke muligt din klan er i dit nabolag fordi din leder også er der og har sendt invitationer ud I det nabolag I har tilfælles?



tænkte det bare....

Tak for dit indlæg Saxe1, jeg er selv leder af klanen- og medlemmerne kommer ikke fra nabolaget (nogen gør - men bestemt ikke alle) :)
 

DeletedUser560

Guest
Der skulle komme en ny løsning i denne uge (i søndags) og der er sket ændringer, hvormed det bliver spændende at opleve, hvordan de andre klaner har modtaget den opdaterede version ?
 
Senest redigeret af en moderator:
Top