Valentinsdag begivenhed 2013

DeletedUser

Guest
JSNvQ9H.png

Valentinsdag begivenhed 2013

Kære Konger og Dronninger.


Kærligheden er i luften! På tværs af dit imperium skribler digtere nye udtryk for kærlighed, mens skjalde nynner romantiske melodier i din bys gader. Men alt er ikke godt i landet: De elskende Romeo og Julie har akut behov for din hjælp som Valentinsdag nærmer sig, og beder om assistance.

Det er op til dig, at hjælpe med at genforene parret, der er involveret i en familie fejde. Er du i stand til at gøre, hvad der er nødvendigt for at hjælpe kærligheden overvinde alt?

uYxwU9K.jpg
jxAVbqG.jpg


Fra mandag den 11. februar vil et særligt sæt af Valentinsdag opgaver vises i spillet. Afhængigt af kønnet på din avatar, kan du arbejde dig gennem en varierende række opgaver, og modtage belønninger for at fuldføre dem. Der er også en ekstra speciel belønning, der kan opnås, hvis man gør det til ende.

Begivenheden slutter den 18. februar, hvorefter Valentinsdag opgaverne vil forsvinde fra spillet.

Tak for jeres fortsatte støtte og interesse i Forge of Empires. Vi ønsker jer alt det bedste denne Valentinsdag.


Med venlige hilsener

Forge of Empires teamet
 

DeletedUser

Guest
Altså Storm.. Hvor venlige skal vi være ? :-D
Opgaven med at sende en venlig besked, virker ikke rigtig..

Mvh Mystery
 

DeletedUser30

Guest
På Brisgard og Cirgard virker opgaven for mig, men ikke på Arvahall
 

DeletedUser

Guest
Jeps nemlig ATH.. Sjovt der er forskel på de forskellige verdener..
 

DeletedUser12

Guest
Der burde ikke være forskel fra verden til verden mht til opgaverne. Hvis der er problemer med opgaverne som ikke løser sig ved de sædvanlige fejl løsninger (slette cookies/cache/history eller genstarte browser/computer) så må I lige skrive ind i en support ticket.
 

DeletedUser30

Guest
Der er en fejl i opgaven Familiefejde
Det er ikke 2 X 1 time men 2 X 1 dag man skal lave
Familiefejde.jpg
 

DeletedUser

Guest
Der er en fejl i opgaven Familiefejde
Det er ikke 2 X 1 time men 2 X 1 dag man skal lave
View attachment 146

Jeg har rettet det til, så det skulle blive opdateret med 0.26 i morgen. Tak for din rapportering. :)

Ang. opgaven så skulle det også være rettet. Det lader til at det skete på alle Arvahall serverne hele verden over.
 

DeletedUser

Guest
Fra mandag den 11. februar vil et særligt sæt af Valentinsdag opgaver vises i spillet. Afhængigt af kønnet på din avatar, kan du arbejde dig gennem en varierende række opgaver, og modtage belønninger for at fuldføre dem. Der er også en ekstra speciel belønning, der kan opnås, hvis man gør det til ende.
Hvis det bliver som i de tidligere begivenheder (Halloween og jul), hvor belønningen bliver lagt ned i lageret, er mit spørgsmål så:
Er der tilknyttet en beskrivelse af belønningen..?? Jeg tænker i stil med de Storslåede Bygninger, hvor man kan se, hvor mange felter de fylder, hvilken evt. bonus der gives osv. osv. Hvis vi får en ny bygning, skal den så have forbindelse med Rådhuset eller vil den i princippet fungere som en dekoration..?? :eek:
Jeg er klar over, at belønningen ikke skal afsløres før tid, men er der noget info, hvis/når opgave-rækken er fuldført..??
Mvh.
Banditten :cool:
 

DeletedUser

Guest
Der står normalt ikke hvad de fylder men bare tryk på byg knappen så får du det at se
 
Banditten, svar på dine spørgsmål: nej der er ikke tilknyttet en beskrivelse, men det er en dekoration som ikke behøver at have adgang til rådhuset. du kan allerede se det flere steder, og det er ikke til at tage fejl af, det er meget iøjnefaldende (lyserødt)
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan kun sige at der endnu ikke er oplysninger på belønninger i Lageret. :) Resten må i selv kigge på, og så kan vi samle information om tingene, når opgaverne er afsluttet.
 

DeletedUser

Guest
Har klaret opgaven men vil ikke bruge det uden at kende specs først. Smid en pm i spillet hvis i kender svaret =)
 

DeletedUser509

Guest
Hej. Har produceret noget der skal tage 1 dag TO GANGE i samme produktionsbygning, og den sagde da også at jeg havde 1/2 efter den første, men da den anden var i hus, står der bare at jeg skal producere noget der tager en dag to gange i samme produktionsbygning, og kan kun trykke ok til dette. Med andre ord den virker ikke eller? Kan i hvert fald ikke gøre noget. Mig der har overset noget ?

Med venlig hilsen Mileloks
 

DeletedUser

Guest
Hej. Har produceret noget der skal tage 1 dag TO GANGE i samme produktionsbygning, og den sagde da også at jeg havde 1/2 efter den første, men da den anden var i hus, står der bare at jeg skal producere noget der tager en dag to gange i samme produktionsbygning, og kan kun trykke ok til dette. Med andre ord den virker ikke eller? Kan i hvert fald ikke gøre noget. Mig der har overset noget ?

Med venlig hilsen Mileloks

Har du produceret noget der tager 1 dag i 2 dage i samme bygning?
 
Top