Veje i egen by

pngnoxy

Medlem
Et meget lille forslag:

Man burde da kunne se hvilke veje det er man har liggende i sin egen by, ved at holde musen over dem? Dette kan man i naboers byer - men det er for søren da mere relevant at vide hvilke veje der ligger i ens egen by end i naboens? (mange af de forskellige slags brostensgader ligner jo hinanden til forveksling)
 

DeletedUser655

Guest
Det har jeg aldrig lagt mærke til, men nu hvor jeg har set det, kan det godt irritere mig lidt :p

Så +1 her fra.
 

DeletedUser

Guest
Grunden til at det blev fravalgt at lave i egen by, var fordi det menes at ville genere mere end det ville gavne.
 

pngnoxy

Medlem
Grunden til at det blev fravalgt at lave i egen by, var fordi det menes at ville genere mere end det ville gavne.

Hmm tjae ok.. Men for så at vende den om - hvorfor/hvordan er det relevant for mig at kunne se hvilke vejtyper mine naboer har..? Det virker da så helt unødvendigt?
 

DeletedUser

Guest
Hmm tjae ok.. Men for så at vende den om - hvorfor/hvordan er det relevant for mig at kunne se hvilke vejtyper mine naboer har..? Det virker da så helt unødvendigt?

Det er så man altid kan se hvilke strukturer ens naboer har bygget.
 

DeletedUser

Guest
humm tror faktisk jeg også har haft den i forslagskassen for et godt stykke tid siden... Det er nemlig ikke så nemt at se forskel på vejene i ens by fra omkring senmiddelalder og frem (som jeg husker)
 
Top