Vejen til Sejr

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
PrototypeLogo.png

Kære konger og Dronninger,

Nu introducerer vi den næste del af vores forbedringer af klanslagmarkerne. Som I allerede har set, har vi foretaget nogle ændringer for at forbedre brugervenligheden generelt samt forbedre æresstatuen. En vigtig ting, som vi også hørte fra jer alle er, at vi også er nødt til at tilbyde eksklusivitet til vores mest engagerede klanslagmarksspillere! Derfor introducerer vi en splinterny bygning, Vejen til sejren den 24. juni 2020:


Vejen til Sejren


Denne nye bygning er eksklusivt tilgængelig for deltagere i Diamant og Platin ligaerne i klanslagmarkerne. Vejen til sejr har kædeevnen, ligesom vintertoget fra vinteren 2019, og skal fastgøres til ærestatuen. Når den er tilknyttet, øger Vejen til sejren æresstatuens produktioner med 5 tilfældige varer fra jeres tidsalder, udover at give et 5% forsvars boost til angribende hære :

RoadToVictoryandSoHDisconnect2.png

Vejen til sejren er en 3x2 bygning og I kan kæde så mange sammen som I måtte ønske!

Vi sætter som altid pris på jeres feedback som I kan skrive her
 
Senest redigeret:

Hyrde

Aktivt medlem
Du får fragmenter til dem som en del af slutpræmien for diamant og platinligaen i KS - og kun der :)
 

Nicolo

Medlem
Hvad er ideen til at man vælger at gøre de 2 bedste klaner på hver server endnu bedre med denne nye tilbygning? Som kun kræver 100 fragmenter som bliver foræret gratis efter 1 runde i KS. Dvs. på 10 runder så kan jeg bygge 12 af dem og så bliver jeg endnu stærkere end mine konkurrenter som kun kan bygge 5-7 stk.

Det er med til at give en skævvridning i spillet og gør at flere og flere søger imod den stærkeste klan som så giver endnu mere skævvridning.
 
Hvad er ideen til at man vælger at gøre de 2 bedste klaner på hver server endnu bedre med denne nye tilbygning? Som kun kræver 100 fragmenter som bliver foræret gratis efter 1 runde i KS. Dvs. på 10 runder så kan jeg bygge 12 af dem og så bliver jeg endnu stærkere end mine konkurrenter som kun kan bygge 5-7 stk.

Det er med til at give en skævvridning i spillet og gør at flere og flere søger imod den stærkeste klan som så giver endnu mere skævvridning.
Fuldstændig enig med dig, Nicolo!

Mit umiddelbare forslag er at tildele dem som en nedrykningspræmie. Ingen gider at rykke ned, da man ikke vinder nær så meget på et lavere niveau, men dem, der så skulle være så uheldig, får så til gengæld en præmie med på vejen, der gennem øgede angrebs-/forsvarsprocenter gør det nemmere at komme tættere på de stærkeste, som "kun" får belønninger, der giver flere varer og FP.
 

PilgrimDK

Aktivt medlem
Det er nu ikke kun de 2 største Klaner der får dem, men derimod alle Klaner der ligger i platin eller diamant og der gir det lige kår for alle Klaner der ligger yder en indsats på banen. Der skal ikke ret meget arbejde til at spille i platin så de fleste aktive Klaner kan få dem og vil nu også lige tilføje at det er langt fra alle der vil tá dem i brug i de høje klaner da de ikke er produktive nok, så balancen er ikke så skæv som du tror.
Hvis man lige gir udbyttet en tanke så gir den nye vej 5% på 3x2 mens vagttårne gir 24% på samme plads så det er ikke svært at tænke sig til hvad der bliver sigtet efter for bedste udbytte
 
Senest redigeret:
Det er nu ikke kun de 2 største Klaner der får dem, men derimod alle Klaner der ligger i platin eller diamant og der gir det lige kår for alle Klaner der ligger yder en indsats på banen. Der skal ikke ret meget arbejde til at spille i platin så de fleste aktive Klaner kan få dem og vil nu også lige tilføje at det er langt fra alle der vil tá dem i brug i de høje klaner da de ikke er produktive nok, så balancen er ikke så skæv som du tror.
Hvis man lige gir udbyttet en tanke så gir den nye vej 5% på 3x2 mens vagttårne gir 24% på samme plads så det er ikke svært at tænke sig til hvad der bliver sigtet efter for bedste udbytte
Også en ganske fornuftig pointe.
 

Nicolo

Medlem
Det er nu ikke kun de 2 største Klaner der får dem, men derimod alle Klaner der ligger i platin eller diamant og der gir det lige kår for alle Klaner der ligger yder en indsats på banen. Der skal ikke ret meget arbejde til at spille i platin så de fleste aktive Klaner kan få dem og vil nu også lige tilføje at det er langt fra alle der vil tá dem i brug i de høje klaner da de ikke er produktive nok, så balancen er ikke så skæv som du tror.
Hvis man lige gir udbyttet en tanke så gir den nye vej 5% på 3x2 mens vagttårne gir 24% på samme plads så det er ikke svært at tænke sig til hvad der bliver sigtet efter for bedste udbytte

Tror ikke helt du læste mit opslag rigtigt. De to klaner som bliver nr. 1 og 2 i Diamant ligaen for hhv. 120 og 100’Fragmenter hver runde. Og da de to klaner som regel er det samme, vil klanen på 1. pladsen få på 10 runde - 12 stk og klanen på 2. pladsen vil få 10 stk (på et år giver det så til 1. pladsen 60 stk og 2. Pladsen 50 stk)

og nej jeg har ingen forventninger om at nogen gider bygge 50 eller 60 stks. men hvad sker der med dem som ikke bliver bygget? De bliver solgt på Auktionen, og dem som sælger dem kan så byde endnu højere og dermed sikre sig de bedste bygninger.
Deraf skævvridning eller som jeg også skrev at flere forlader de mindre klaner til gavn for de bedste klaner.
Da de bedste klaner får de bedste præmier.

jeg er da fuldkommen enig i at dem som spiller Mest og er mest aktive skal havde de bedste præmier eller mulighed for at få.
Men hvorfor ikke havde lavet så man stadig skulle bruge 100 fragmenter? Men så man fik 10 stk for at blive nr. 1, 9 for nr. 2 osv. i de to bedste rækker, hvorfor ikke havde lavet den stærkere så den eks. Gav 30% i bonus?

vi så det samme med æresstatuen da den kom.De stærkeste spillere kunne få den i level 5 på 2 uger hvor det for de svageste tager min. 12 uger?

og til dit sidste spørgsmål, så er der altid noget som er bedre, eks. vagttårn, dog får du heller ikke dem foræret gratis hver uge.
 

PilgrimDK

Aktivt medlem
Beklager hvis jeg misforstod dig så, men selv hvis de sælger disse ting i antikken så vil det ta laaang tid før der er en væsentlig forskel på rigdommen og skal der stadig komme noget der er værd at gå efter og det kan jeg skrive under på at det sjældent sker i min antik., køber måske max en ting om ugen og der kommer så meget andet skrammel ind via KE eller andre steder at alle kan samle godt med valuta ind stadig til at matche hvad lille forspring top 2 får i gevinst.
Ang. Statuer så gir det jo efter præmiepladserne og selv hvis der var mindre fragmenter i præmiekisten så ville det også betyde der vil være mindre for de mindre Klaner og så er vi samme sted, men man har plads til det antal statuer man vælger at ha i sin by så de små kan sagtens ende på samme resultat bare lidt senere.
Jeg ved godt at man ikke får foræret vagttårnet, men det ændrer ikke på at folk går efter den bedste opsætning selvom det kræver lidt tid og arbejde, man kan jo også bare sætte 3 skakplader op i stedet for at bruge alt den tid på at samle Yggdrasil til max, men alligevel lægger spillerne en masse arbejde i det, så det er lidt mere komplekst end bare at vælge det nemmeste.
Men tak for debatten dog c",)
 
Top