Vekseldrifter

DeletedUser

Guest
Når jeg går ind i forskningsoversigten så kan jeg ved mouseover se prisen for at få belønningen ved alle de andre ting, men det kan jeg ikke ved vekseldrifter. Er det bare hos mig? Er det en bug eller fordi det som den eneste ikke har en pris for at få belønningen efter endt træning?



Et andet lille spørgsmål på sidelinjen ... Er der en oversigt et sted hvor man kan se den samlede quest/missionsoversigt (med belønninger)? Tror nemlig jeg er blevet snydt for en diamantbelønning fra naren ... er ikke helt sikker, men så godt som (og ville jo gerne lige kunne tjekke questlinjen inden jeg evt brokker mig over det)
 

DeletedUser12

Guest
Mouse over burde virke på hele forskningstræet, så den koster ikke ekstra.

Nej ikke PT på det danske forum. Jeg er godt nok ved at lave en efterhånden som jeg kommer igennem på Brisgard, men få det gerne tjekket ved at høre support ad med en ticket så kigger vi på sagen.
 

DeletedUser

Guest
Vekseldrifter er "gratis" når du har anvendt de nødvendige points til forskning :) Der har vist tidligere været en post om netop dette emne ^^
 

DeletedUser

Guest
Vekseldrifter er "gratis" når du har anvendt de nødvendige points til forskning :) Der har vist tidligere været en post om netop dette emne ^^

ok, har bare ikke kunnet finde noget om det (har prøvet at søge på vekseldrifter før jeg oprettede tråden)

men tak for svar ... jo altid rart når der er noget der er gratis ... jo ikke så meget der er det her i spillet :p
 

DeletedUser

Guest
Mouse over burde virke på hele forskningstræet, så den koster ikke ekstra.

Nej ikke PT på det danske forum. Jeg er godt nok ved at lave en efterhånden som jeg kommer igennem på Brisgard, men få det gerne tjekket ved at høre support ad med en ticket så kigger vi på sagen.

ok, det vil jeg prøve så, men tænkte bare jeg selv lige ville tjekke, hvis det var muligt før jeg ulejligede support med det :)
 
Top