Venner, ville være dejligt at se hvem der ikke er aktive

FrejaSP

Aktivt medlem
Nu hvor Daglig Udfordringer har opgaver som besøg 45 kroer, kunne jeg godt ønske mig at kro ikonet blev gult/red hvis ejeren ikke har samlet sit krosølv i 3/7 dage.
Jeg kan tjekke om de støtter mig ved at støtte dem der har støttet mig de sidste dage via nyheds listen men jeg har svære ved at se hvem der ikke passer sin kro. Jeg vil gerne droppe venner der er sløve. :)
 

DeletedUser2122

Guest
Nu hvor Daglig Udfordringer har opgaver som besøg 45 kroer, kunne jeg godt ønske mig at kro ikonet blev gult/red hvis ejeren ikke har samlet sit krosølv i 3/7 dage.
Jeg kan tjekke om de støtter mig ved at støtte dem der har støttet mig de sidste dage via nyheds listen men jeg har svære ved at se hvem der ikke passer sin kro. Jeg vil gerne droppe venner der er sløve. :)

Hej FrejaSP

i social bjælken under dine venner er der en ikon med en stol der enten er ledig eller med et ur over. Der vil du hurtigt kunne se om der er ledige pladser.
Et farvet Ikon der viser om en person er aktiv/inaktiv vil ikke blive indført. Det vil kunne misbruges, da man deraf kan udlede forskellige informationer F.eks om klanmedlemmer i en anden klan som man Evt. ligger i fejde med på KvK kortet.

Mvh.
Fugazi.
 
Top