Version 0.13 diskussion

DeletedUser

Guest
Kom med din feedback til den nye version her. :)

Du kan se hele versionen her: Version 0.13
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser12

Guest
Ser godt ud :) Kan se at flere af de rapporterede bugs skulle blive fikset og det syntes jeg er fedt :) At der nu også kommer flere forskellige ressourcer så der er 5 slags til alle tidsaldre er super. Vennefunktionen var mere ventet at den ville komme før eller siden, men det er stadig rart at den nu kommer og man kan invitere sine venner ind i spillet :)
 

DeletedUser17

Guest
Hej Storm, ved ikke om du har set min tråd hvor jeg skrev det samme problem, men der er nogen dekorationer jeg ikke kan se, ved ikke om det kun er mig, men de er usynlige, også i byggemenuen, håber du / i kan gøre noget ved det :/
 

DeletedUser

Guest
Helt Enig med Skolehaven

Det er super fedt der bliver rettet alle de fejl og de nye tiltag der kommer selv glæder jeg mig nu stadig til Klan Fælles mail ( kan bare ikke se den er med )
og klan kampe osv når den tid kommer hehe

Men alt i alt en super update ser det ud til.
 

DeletedUser

Guest
Opdateret til noget som ikke er nødvendigt, med mindre det er for at tjene flere penge.. i form af køb af Diamanter..
Undskyld jeg skriver dette. Men at lave en inviterer en ven, ser jeg som grådighed, når der i forvejen er mere en 6000 medlemmer her.
Jeg havde hellere set det famøse Fællesmail ville komme, for det er meget belastende, at vi ikke har Fællesmail. Vi kan ikke engang kopierer en meddelelse vi har skrevet og sende videre, når alle skal have samme meddelelse.
Det er jeg meget skuffet over...
Desuden er det svært at få øje på de opdateringer der er kommet, ud over det at inviterer en ven.
Vær Hilset
Falken
 

DeletedUser80

Guest
Indtil vidre kan du da bare bruge forummet der kan alle gå ind og læse din besked hvis du har en til klanen... ellers kan du bare kopier din tekst og sæt ind hver gang du skal sende den, så tar det ikke så lang tid.
 

DeletedUser26

Guest
Opdateret til noget som ikke er nødvendigt, med mindre det er for at tjene flere penge.. i form af køb af Diamanter..
Undskyld jeg skriver dette. Men at lave en inviterer en ven, ser jeg som grådighed, når der i forvejen er mere en 6000 medlemmer her.
Jeg havde hellere set det famøse Fællesmail ville komme, for det er meget belastende, at vi ikke har Fællesmail. Vi kan ikke engang kopierer en meddelelse vi har skrevet og sende videre, når alle skal have samme meddelelse.
Det er jeg meget skuffet over...
Desuden er det svært at få øje på de opdateringer der er kommet, ud over det at inviterer en ven.
Vær Hilset
Falken

jeg kan kun give dig ret i at det med fælles mail var noget bedre at få en at invitere det behøves man ikke en knap til
 

DeletedUser

Guest
Den med kopierer fra Klan Forum, har jeg ikke prøvet, det vil jeg gøre.
Desværre er der ikke mange der er med i vores Forum til dagligt, trods flere opfordringer, komme der ikke flere feedback eller svar/kommentar fra vores medlemmer. Det er rigtigt ærgerligt. Men jeg har ikke gudernes magt til at ændre på det. Så det er kun PM in game vi kan komme ud til medlemmerne med.
 

DeletedUser

Guest
Kopier meddelelser i Klan Forum og send til hver især, er okay. Det er tjekket.
Tak for tipset. Thumb´s Up
 
Top