Version 0.24 diskussion

DeletedUser379

Guest
Min ærlige mening om bytte 2 for 1 og kun i samme bygning, skal jeg nok holde for mig selv, men bare sige at jeg er meget mere end skuffet over Innogames.
For hvad skal jeg så bruge de dele til bygninger der er opsat ???????????????
Har til Markus kirken 16 dele og det i begge verdener. Har brugt en masse tid og forgepoint på at få delene og kan nu ikke bruge dem til en skid , føj siger jeg bare.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Umiddelbart synes jeg det lyder som et luksusproblem. Byggeplaner er jo lidt som et lotteri, hvor det kræver en masse held og tålmodighed at samle et helt sæt byggeplaner. Når du så HAR fået et helt sæt (og evt. bygget bygningen) så er efterfølgende "lodder" i den bygning nitter - men hvad græder du for, du HAR jo allerede vundet lotteriet...

MEN: Hvis man har investeret forge point i en bygning som man allerede selv har, i forventning om at man senere ville kunne handle disse byggeplaner til nogle andre som man faktisk kan bruge, så kan jeg godt forstå at man føler sig skuffet og vildledt af de løfter om handel med byggeplaner der blev givet, og den måde det nu er blevet implementeret på. Havde man vidst at det ville blive sådan her, så havde man jo brugt sine forge point andre steder.
 

DeletedUser

Guest
Er der noget jeg har overset eller mangler der stadig en oversigt over alle de kampe jeg har haft forgående ?
Menes jeg således kan se hvordan det gik sidst ved en given spiller ...
 
så kom afklaringem om marked for byggeplaner: der skal være 2 ens eller 2 forskellige dubletter for at kunne bytte, og når man så bytter risikerer man som mig at få en byggeplan man allerede havde, og endda den samme som de 2 man bytter :(, frustrerende.
Jeg har byttet 2 gange, den ene gang fik jeg den samme som de 2 ens byggeplaner jeg byttede og næste gang jeg byttede 2 forskellige, fik jeg en anden som jeg allerede havde :(

Nu skal jeg heller ikke kun være negativ, byttede 2 forskellige byggeplaner og fik en ny jeg ikke havde, så nu er der 6 til samme bygning
Men det viser meget kraftigt, at sansynligheden for at få den/de byggeplan/er man har brug for er er 1/9 x mgl. byggeplaner, så sansynligheden er uhyggelig lav når man har 6 eller flere byggeplaner til samme bygning.
 
Senest redigeret:

DeletedUser

Guest
Man kan ikke få en byggeplan som man bytter med, men man kan sagtens risikere at få en byggeplan af en af de andre, som man i forvejen har. ;) Det er lidt som et lotteri.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg synes, at der i debatten er lidt for meget utilfredshed og for lidt tålmodighed..!!
I stedet bør vi være glade og sætte pris på, at ønsket om at kunne handle med overskydende byggeplaner er blevet taget til efterretning, og dette nu er muligt :)
Ja, det er sku' møg irriterende, at lave 6 handler uden at få præcis den ene plan man mangler; men det kan jo rent faktisk være, at hvis der er tilpas mange, der ønsker, at man selv kan vælge, hvilken byggeplan man vil handle/bytte sig til, at dette måske kan blive muligt i en kommende opdatering - hvem ved..?
HUSK nu på, at vi har valgt at spille en BETA version, og vi med dette forum har mulighed for at præge udviklingen af spillet i positiv retning - ikke dermed sagt, at alle vores ønsker bliver opfyldt, men hvis udviklerne synes godt om et givet forslag, har vi da før set, hvordan dette er blevet indført i nye versioner/opdateringer ;)
Go' dag, mvh.
Banditten :cool:
 
Man kan ikke få en byggeplan som man bytter med, men man kan sagtens risikere at få en byggeplan af en af de andre, som man i forvejen har. ;) Det er lidt som et lotteri.

ja, så har jeg altså gjort noget man ikke kan, da den første byttehandel jeg foretog var 2 ens byggeplaner og jeg fik den samme igen.
jeg havde 3 ens byggeplaner, og efter endt bytning havde jeg 2 ens byggeplaner.
 

DeletedUser

Guest
ja, så har jeg altså gjort noget man ikke kan, da den første byttehandel jeg foretog var 2 ens byggeplaner og jeg fik den samme igen.
jeg havde 3 ens byggeplaner, og efter endt bytning havde jeg 2 ens byggeplaner.

Så må du lige skrive til support, for det er ikke hvad jeg kan se.
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil foreslå dig at lave et screendump hver gang du skal til at trykke på "Handel" knappen - hvis handelen så går galt kan du lave et mere, og så har du "før" og "efter" billeder som dokumenterer hvad der skete.
 

DeletedUser

Guest
Og i denne opdatering har jeg mistet alle samlede blueprints til 3 bygninger, ud af 8 bygninger. Så nu har jeg kun 5 bygninger tilbage. Har dog startet en tråd om det problem, under bugs og fejl....og jeg HAR rapporteret det, kære Moderator!!! ;-)
 

DeletedUser

Guest
Hvor stor er den øgede chance for at få byggeplaner ved PM? Og gælder denne øgning også ved plyndring?
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan ikke sige hvor meget det er, men jeg kan godt sige at det er øget for alle 3 interaktioner (polering, motivering og plyndring).
 

DeletedUser416

Guest
Vi er manger der er træt af at få byggeplaner til byginger vi har i forvejer nu har jeg fået 3 men medaljer til byginger jeg hade i forvejen
syndes godt det kunne laves så man ikke kunne få den samme 2 gange og ikke kunne få til dem man hader i forvejen
og det kunne laves at man fik en byggeplane når man fokeksembel hade plyndert, motivert, poleret 100 så var det de mest aktiver der fik og man kunne se frem til hvor når man fik den næste, bar min mening om det.
 
Top