Version 1.109

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Diskuter version 1.109 her

newlogo1.png


Kære Konger og Dronninger,

Opdateringen til version 1.109 vil finde sted onsdag d. 6. september. Som altid vil der være en kort nedetid i forbindelse med opdateringen og vi undskylder for denne lille ulejlighed.

Se venligst listen over ændringer nedenfor:


Ændringer


Et nyt Forge Points donations vindue vil blive introduceret, både på mobil og i browser.
Denne ændring vil blive aktiveret op til 2 dage efter opdateringen.

Opsumering
  • Vi vil gøre det lettere at bruge Forge Points fra pakker og Diamanter i opgraderingsvinduet for Storslåede bygninger. Den mest betydningsfulde forbedring vil finde sted i app'en.
  • Der er en "Tøm min Forge Points bjælke" knap og "1" og "10" knapper, som vil bruge Forge Points fra pakker på jeres lager, Hvis I ikke har nok i jeres bjælke. I vil kunne se det hvis dette er tilfældet. Overskydende fra pakkerne vil blive lagt på bjælken som normalt.
  • I kan se det totale antal Forge Points som I har til rådighed i det nye skærmbilede (Både i bjælken og i FP pakker).
Hvorfor
Der var 2 områder som vi følte havde størst potentiale for forbedringer: Generelle informationer om de Storslåede bygninger (for nye spillere) og at gøre det lettere at investerer Forge Points i Storslåede bygninger (for alle).
Vi begyndte med at definere hvilke områder at det nuværende bidragsvindue for Storslåede Bygninger, som havde mest behov for forbedringer og nåede frem til denne liste:
  • At bruge Forge Points fra pakkerne var en for lang process. På en browser, krævede det flere klik per pakke når man brugte mange pakker. På mobilen var der end ikke en knap på skærmen til at bruge pakker.
  • Tilsvarende problemer hvis man forsøgte at bruge Diamanter.
  • Generelt var det besværligt at bruge mange forge points da man kun kunne bruge 1 eller alle fra bjælken eller pakker via pakke knapperne
  • Informationen om hvilke fordele der var ved det næste niveau, var en af de sværeste dele at formidle på skærmen. Det skal være let at besvare spørgsmålet "vil jeg bruge mine forge points her?"
  • Mange informationer var samlet på et meget lille område af skærmen. Det er generelt ikke fremmende for en hurtig og let forståelse af hvad der sker på en skærm.
Hvad
Så, vi lavede de følgende ændringer:
  • Man kan nu bruge Forge Points pakker direkte fra SB vinduet på mobilen.
  • Det er lettere at bruge Forge Points pakker i browseren (færre klik). Antallet "10" blev valgt for at gøre det lettere at investere større mængder Forge Points på en gang , som 30 eller 50. Vi regnede også med at det var et praktisk tal for klan Forge Points aftaler.
  • Det nye vindue behandler kort sagt jeres Forge Point pakker som en lagerbeholdning som den vil trække på afhængig af hvad I bruger. De forskellige pakkestørrelser er slet ikke så vigtige som de plejer at være
  • Der er blevet lagt mere vægt på den bonus som det næste niveau af den valgte SB vil give. Normalt er det ikke noget som I vil ønske at se hver gang i går ind i bygningen, så vinduet vil huske hvor I var sidst og bruge det som standard.
Se venligst sammenligningerne mellem de gamle og de nye skærmbilleder nedenfor:

Opgraderings vindue for browser:
gb_window2.png


Det nye overbliks billede som forklarer niveauerne i browser:
gb_window.png


Opgraderings vindue for mobil:
mobile_gb2.png


Det nye overbliks billede som forklarer niveauerne for mobil:

mobile_gb.png


Læg venligst mærke til at der er en "færdigør nu" Diamant knap, men den er kun til stede i jeres egne Storslåede bygninger.

Der var rigtig mange forbedringsforslag som blev fremsat på Beta forummet under test fasen. Nogle af disse er blevet lavet og andre er ikke. Der var også nogle funktionsforbedringer som blev afvist af tekniske årsager. Vi har også rettet de fejl som blev rapporteret på Beta¨så det er en stabil og testet version som vi ruller ud nu.

Alt i alt mener vi at de nye skærmbilleder tilbyder nogle store forbedringer i forhold til de gamle :).

Forbedringer

  • Hvis I spillede på flere verdener , kunne I kun udnytte særtilbud (Bygninger, begivenhedsvaluta, Diamanter) på en af disse verdener. Takket være jeres tilbagemeldinger kan I nu udnytte disse på alle verdener som I spiller på.
  • Som forberedelse til Den Oceaniske Fremtid del IV, vil der nu være 2 nye udvidelser til rådighed. (sejrudvidelse og diamantudvidelse)

Fejlrettelser

  • Af og til ville venners storslåede bygninger ikke blive vist i den sociale bjælke selvom de faktisk havde SB'ere. Fremover skulle den sociale bjælke vise alle Storslåede bygninger.
  • Vi rettede to interne fejl som kunne ske når der blev doneret medaljer til klanens Skatkammer og når man bladrede i ranglisten for KvK.
  • Når I kiggede på besætningsmedlemmer blev hjælpeteksten ikke altid opdateret når man flyttede sige fra et besætningsmedlem til et andet.
  • Den monumentale kirkegård har nu fået sin lyd tilbage så I atter kan høre ulvene hyle.
  • Bygninger kunne af og til overlappe på en forkert måde. Vi har rettet dette så det ikke skulle kunne ske igen.

I mellemtiden,
arbejder vores udviklingsteam på en ny historisk opgave række såvel som den næste del af den Oceaniske Fremtid. Besøg vores Beta og hold jer opdateret!

Tak fordi I spiller Forge of Empires!

Hvis I ønsker at diskutere denne version så klik venligst her eller besøg os på Facebook! :)

med venlig hilsen,
Jeres Forge of Empires Team
 
Senest redigeret af en moderator:
Endnu engang en ligegyldig opdatering. Få nu for pokker da spillet til at virke i stedet for at spilde tiden på udvikling af ligegyldige events og "forbedringer"
At ændre måden vi kan bruge FP pakker på er da kærkommen, men jeg synes det ville være bedre at bruge tiden på at få spillet til at køre mere problemfrit. Især omkring kl 20 v DB. Og få KvK til at fungere. Som det er nu og har været længe, er der for meget lotto i, hvem der er stærkest i KvK. En af de generelle fejl i KvK, som har eksisteret i flere år nu, er at den ene får en intern fejl, hvis man er 2, der nedkæmper en hær samtidig. Det er jo direkte sjusk at lade så forstyrrende en fejl eksistere i så lang tid.
Kort sagt: Endnu en ommer Inno. Det er endnu ikke lykkedes jer at få styr på jeres prioriteringer. Det er på høje tid, i tager jer sammen.

Venlig hilsen
BNB
 

DeletedUser655

Guest
  • Hvis I spillede på flere verdener , kunne I kun udnytte særtilbud (Bygninger, begivenhedsvaluta, Diamanter) på en af disse verdener. Takket være jeres tilbagemeldinger kan I nu udnytte disse på alle verdener som I spiller på.

Betyder det man kan samle æbler på alle 4 verdener og bruge dem på 1 af dem?
 

DeletedUser2551

Guest
Er ligesom 75% af resten af spillerne ved at være RET trætte af "nye" events every frecking 14. dag.. RET NU DE RIGTIGE FEJL. KvK. spidsbelastninger, at FOE fryser på browsers( firefox,windows edge bare for at nævne nogle) selv efter div. browser caches er slettet( og på nye maskiner). ect. der er mange ting Inno kunne forbedre frem for at BOMBARDERE os med ligegyldige events og KONSTANTE "tilbud" (viste ikke det var tilbud når de er der 40% af tiden).
Mvh.
Le
 

soehest

Medlem
Jeg vil da godt benytte lejligheden for at rose InnoGames for den nye FP bjælke. Nu når jeg lige har vænnet mig til den må jeg sige at det gør livet en del nemmere selvom det liger kræver lidt tilvænning. Tak :) Jeg bliver dog aldrig helt tilfreds :D Jeg kunne godt tænke mig at man havde implementeret 1-5-10-20 og fuld FP bar. Det kunne godt ligne der var plads til det.
 

DeletedUser2122

Guest
Jeg vil da godt benytte lejligheden for at rose InnoGames for den nye FP bjælke. Nu når jeg lige har vænnet mig til den må jeg sige at det gør livet en del nemmere selvom det liger kræver lidt tilvænning. Tak :) Jeg bliver dog aldrig helt tilfreds :D Jeg kunne godt tænke mig at man havde implementeret 1-5-10-20 og fuld FP bar. Det kunne godt ligne der var plads til det.

Hej Soehest .

Jeg takker på Inno vegne for roserne.
Fuld fp bar er med i det nye layout.
valget på 1 og 10 fp er faldet efter test på Beta, da det dækker behovet for majoriteten af spillere. 5 og 20 er så hurtige at opnå med den nye 10 og 1 fp knap.

Mvh.
Fugazi
 

FrejaSP

Aktivt medlem
Jeg må desværre være negativ her, jeg kan ikke lide den nye fp bjælke.
Et valg mellem 1, 5, 10 og 20 fp vil helt sikkert hjælpe.
Hvor er muligheden for at købe 1 fp for guld og 1 fb for diamanter eller brug pakke af 2, 5 eller 10 fp. Der er god plads på PC versionen for det.
Jeg har helt sikkert svært ved at vænne mig til den nye menu, det er som om den stadigvæk er i test fase og frigivet for tidligt.
Tror også det er en voldsom ændring for de mange der ikke er så stærke i at bruge PC og mobil, jeg tror spillerne findes i alle aldre.
 

DeletedUser2069

Guest
Jeg er voldsomt tilfreds med den nye måde at levere FP på.. TAK her fra.
 
Top