Version 1.113

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Diskuter version 1.113 her

newlogo1.png



Kære Konger og Dronninger,

Opdateringen til version 1.113 vil finde sted torsdag d. 2. november. Som altid vil der være en kort nedetid i forbindelse med opdateringen og vi undskylder for denne lille ulejlighed.

Se venligst listen over ændringer nedenfor:


Forbedringer

  • Øget antallet af "hvisk" sessioner som kan vises i IG Chat.
  • Tilføjet en ny Diamant og medalje udvidelse.

Ændringer

  • Justeret rangliste points for Kraken så de stemmer overens med de andre Storslåede Bygninger i den tidsalder.
  • Sikre at I efter en kamp for en sektor på kontinent kortet, vender tilbage til provinsbilledet.

Fejlrettelser

  • Rettet en fejl hvor besked vedhæftningsknappen overlappede selve tekstboksen.
  • Rettet en teknisk fejl som kunne låse spillere fra at kunne fortsætte under kamp
  • Rettet en intern fejl som kunne ske hvis I prøvede at åbne et SB vindue som allerede var åbent.

I mellemtiden, arbejder vores udviklingsteam på vinterbegivenheden og den næste del af den Oceaniske Fremtid. Besøg vores Beta server og hold jer opdateret!

Tak fordi I spiller Forge of Empires!

Hvis I ønsker at diskutere denne version så klik venligst her eller besøg os på Facebook! :)

med venlig hilsen,
Jeres Forge of Empires Team
 
Senest redigeret:

DeletedUser2400

Guest
Den nye diamant- og medalje-udvidelse, der nævnes under forbedringer - hvad er det præcis? En ekstra? Hvor får man den?
 

DeletedUser2122

Guest
Den nye diamant- og medalje-udvidelse, der nævnes under forbedringer - hvad er det præcis? En ekstra? Hvor får man den?
Hej Sophus-dk
Diamant og medaljeudvidelse finder du i bygge menu . Der vil de komme under udvidelser.

Mvh.
Fugazi.
 

DeletedUser2400

Guest
Det var ikke det, jeg spurgte om - jeg ved godt, hvad udvidelser er, og hvor de findes. Det var det, at der under Forbedringer stod, at der var en ny - så ville jeg gerne vide, hvad det nye var
 

DeletedUser2122

Guest
Det var ikke det, jeg spurgte om - jeg ved godt, hvad udvidelser er, og hvor de findes. Det var det, at der under Forbedringer stod, at der var en ny - så ville jeg gerne vide, hvad det nye var
Hej Sophus-dk.

Det nye er at der ved opdatering til version 1.113, frigives en medalje og en diamatudvidelse .

Mvh.
Fugazi.
 
Top