Version 1.87

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Diskuter version 1.87 her

newlogo1.png



Kære Konger og Dronninger,

Opdateringen til version 1.87 vil finde sted mandag d.24 oktober. Som altid vil der være en kort nedetid i forbindelse med opdateringen og vi undskylder for denne lille ulejlighed.

Se venligst listen over ændringer nedenfor:

Forbedringer

  • Overskriften på klan ekspeditionerne er ændret så det nu er klart at denne funktion gælder på tværs af verdener.

Fejlrettelser


  • Vi opdagede at der var en fejl i rangliste beregningerne, hvor points for visse bygninger ikke blev tilføjet rigtigt. Dette vil blive rettet i denne opdatering. Problemet omfatter specielt :
    • Rådhuset,
    • Diamant veje.
  • Mindre havne relaterede problemer er blevet rettet.
  • Begivenheds historikken blev ved komme frem mange gange under spillet. Dette skulle ikke ske mere.
  • En hel række hær-relaterede fejl er blevet løst.
Vi har også lavet flere tekniske forbedringer og ændringer på Beta. De vil alle komme på de nationale servere snart. Hvis I vil se hvad der kommer som det næste, foreslår vi at I besøger vores Beta server!

Tak fordi I spiller Forge of Empires!

Hvis I ønsker at diskutere denne version så klik venligst her eller besøg os på Facebook! :)

med venlig hilsen,
Jeres Forge of Empires Team
 

DeletedUser2065

Guest
Jeg har det problem at begivenhedshistorikken ikke kommer frem som det første når jeg logger ind. I det hele taget er det svært at få noget frem før man har forladt sin by og vender tilbage. Det kan man gøre flere gange for at fjerne samtlige beskeder der måtte være, som afslutning på tårnturnering, SBer der er steget i niveau.
 

DeletedUser2122

Guest
Jeg har det problem at begivenhedshistorikken ikke kommer frem som det første når jeg logger ind. I det hele taget er det svært at få noget frem før man har forladt sin by og vender tilbage. Det kan man gøre flere gange for at fjerne samtlige beskeder der måtte være, som afslutning på tårnturnering, SBer der er steget i niveau.

En Fejl der er kendt . Der arbejdes på løsningen af den .
 
Top