Version 1.93

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Diskuter version 1.93 her

newlogo1.png


Kære Konger og Dronninger,

Opdateringen til version 1.93 vil finde sted 25. januar. Som altid vil der være en kort nedetid i forbindelse med opdateringen og vi undskylder for denne lille ulejlighed.

Se venligst listen over ændringer nedenfor:

Forbedringer



  • Vi har fået af vide af flere af jer, at I gerne vil have tilføjet nogle ting til begivenhedshistorikken, primært vedr. Storslåede Bygningsværker. Så vi har lavet nogle tilføjelser:
    • Du vil nu kunne se begivenheder i forbindelse med Storslåede Bygningsværker i din begivenhedshistorik, og holde styr på de bygningsværker du har hjulpet med til at stige.
    • Hvis en af dine handler på markedspladsen udløber, vil det nu blive vist I din begivenhedshistorik.
    • Hint: Denne feature bliver først aktiveret få dage efter denne opdatering.
Screenshot_48.png



  • Vedr. De 20 mønter man får for at motivere og polere hos andre spillere, er de ikke realistisk belønning i de højere tidsaldre, derfor vil antallet nu stige i takt med dine fremskridt gennem tidsaldrene!
  • Vi har lavet nogle ændringer i systemet med vare handler på markedspladsen:
    • Når du trykker på markedsknappen i forskningstræet vil varen være forvalgt i handelsvinduet.
    • Når du vil oprette en handel, vil Drop Down menuen være direkte på dine nyeste varer.
  • Det er nu synligt med et lille ikon i den sociale bjælke hvis du har en venneanmodning.
Screenshot_49.png


  • Herudover har vi omorganiseret ”venner” visningen en smule. Nu vil nye venneanmodninger blive vist i begyndelsen, samt invitationer du selv har sendt vil blive vist i slutningen.
  • Visningen ved brug af Put-Bygning-På-Lager kit er ændret lidt: Det er nu synligt at en bygning teoretisk set kan lægges på lager, men at det ikke er muligt I øjeblikket på grund af befolkningen.
  • Da der ikke umiddelbart er nogle planer om at udvikle gave knappen på lageret, har vi valgt at fjerne denne.
  • Efter oplåsning af en teknologi i forskningstræet, som oplåser nye bygninger, vil de nye bygninger blive indikeret I byggemenuen.
    Screenshot_50.png

  • Fra nu af vil du når du klikker på Storslåede bygninger ikonet på den sociale bjælke åbne det nye Storslåede Bygninger oversigts vindue som viser alle de Storslåede bygninger som den pågældende spiller har:
    newgboverview.png

    Fra det vindue kan du åbne det enhver Storslået Bygning på listen, uden at besøge den pågældende spiller!
    Det pågældende link er også blevet tilføjet til menuen i besked systemet:
    newgbitem.png

    Det erstatter "besøg" linket, som nu kan ses ved at klikke på portrættet af den pågældende spiller i beskeden.
    Vær opmærksom på: Denne funktionalitet vil ikke være tilrådighed lige efter opdateringen men vil blive aktiveret efter nogle få timer..

Fejlrettelser



  • Vi annoncerede en 29. premium udvidelse med den 4. Del af Arktisk Fremtid, men det var ikke muligt at bruge den I spillet. Dette er nu blevet rettet.
  • Elektrisk Artilleris evne “Kraftigt Skud” ignorerer ikke evnen “kraftfelt”. Beskrivelsen er blevet justeret.
  • Nogle gange viste det lille kroikon i den sociale bjælke en forkert status. Dette skulle ikke ske mere.
  • Bytte funktionen af Blue prints virkede ikke altid korrekt.
  • Når det 10. Forge Point kom i forbindelse med krobesøg, startede timeren igen ved 60 minutter. Nu skulle den gerne vise den resterende tid korrekt.
  • Relikvie ikonet i Klanekspeditionen blev ikke grå når alle aktive relikvier var opsamlet. Nu skulle den gerne vise den korrekte status igen.
  • Spillet frøs en gang imellem når der blev bladret igennem de forskellige tidsaldre på KvK kortet. Dette skulle helst ikke ske igen.
  • Vi har rettet nogle oversættelsesfejl.
Imens du venter, så arbejder vores udviklingsteam med den sidste finpudsning af begivenheden Karnevallet i Venedig, som netop i dette øjeblik kører på Beta. Udover dette er en ny historisk opgaverække i støbeskeen. Prøv vores BetaServer for at blive opdateret og prøve vores nyeste tiltag!

Hvor er version1.92? Det er et godt spørgsmål, der var ingen 1.92 opdatering! Svaret er enkelt: denne opdatering samler både version 1.92 og 1.93 i en større pakke.


Tak fordi I spiller Forge of Empires!

Hvis I ønsker at diskutere denne version så klik venligst her eller besøg os på Facebook! :)

med venlig hilsen,
Jeres Forge of Empires Team
 

Lizif

Aktivt medlem
Der hvor "besøg" er skitet ud med "SB" kunne det måske være en ide at forklare at man nu skal trykke på avataren i den menu for at besøge...
Man skal nemlig trykke på spilleren/avataren for at få menuen frem, og derefter trykke på den avetar der er i selve menuen for at kunne besøge vedkomne :)
 

DeletedUser431

Guest
Jeg kan godt lide den funktion på beta og glæder mig til den bliver aktiv her.
Men med denne funktion, kan man vel også kun besøge naboer, venner og klan folkene ved at trykke på deres avatar i baren i bunden.
Man kan altså ikke længere besøge andres byer for at se hvad de har bygget af militær bygninger osv, hvis man ikke er venner med dem.
Jeg har hvertfald ikke fundet nogen mulighed for det på beta, men ret mig gerne hvis jeg tager fejl.
 

Lizif

Aktivt medlem
Jeg kan godt lide den funktion på beta og glæder mig til den bliver aktiv her.
Men med denne funktion, kan man vel også kun besøge naboer, venner og klan folkene ved at trykke på deres avatar i baren i bunden.
Man kan altså ikke længere besøge andres byer for at se hvad de har bygget af militær bygninger osv, hvis man ikke er venner med dem.
Jeg har hvertfald ikke fundet nogen mulighed for det på beta, men ret mig gerne hvis jeg tager fejl.

Så retter jeg dig lige... hvis du vil besøge via ranglisten eller via en SB, så tryk på billedet af den spiller, så menuen kommer frem, og så trykker du på det billede der kommer frem i menuen, det er den nye genvej til at besøge byer.. (som jeg skrev lige over din msg:))
 

DeletedUser431

Guest
Jeg tror jeg har fanget den nu.
Tryk på spiller navnet og tryk på avataren i menuen som kommer frem, så kan du besøge. Nok nemmere at skrive det på den måde.
 

Lizif

Aktivt medlem
Begge ting virker, at trykke på navnet eller billedet har samme funktion, det er vel bare et spørgsmål om hvad man trykkede på før af vane, så beskrivelsen der burde stå i indslaget for over er vel:

Tryk på spiller navnet eller avatar og tryk på avataren i menuen som kommer frem, så kan du besøge.
 

DeletedUser2065

Guest
Det skal lige læres. Egentlig har de ikke fjernet / tilføjet mere arbejde, de har blot lagt linket ind i billedet.
Det ville jeg have brokket mig meget mere over, tak for den information.
Det er noget helt andet jeg gerne vil have af hjertet. Hvis jeg nu kunne huske hvad det var...
 

DeletedUser2065

Guest
Jo, handel...
Så hvis jeg nu klikker på og vælger 1 vare lang pokker i den anden ende af listen, så bliver listen ikke hængende ved det valg når jeg klikker næste gang. Det synes jeg ganske bestemt at den gjorde førhen. Så nu kan jeg rulle op for at se på JA, TM, HM for hver enkelt vare. Suk. Dybt suk.
Det er jo fint nok at den nulstilles efter at man har lukket vindet, eller besøgt 1 af de andre faner.
 

DeletedUser2065

Guest
Når man nu løber rundt i DPÆ og skal til at handle 15 - 50 fra TM og tidligere, så bliver det stakkels musehjul flittigt brugt.
 
Top