Vinterbegivenhed 2014

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
winterlogo_2013.png



Kære konger og dronninger.



Vi vil starte næste uge på Frosty's måde. Mandag d. 1 december vil snemanden Frosty lave endnu et tilbagevendende besøg til dit imperium, og bringe nye opgaver og missioner for vintersæsonen med sig.

Hver dag i december bringer en ny udfordring, som du kan fuldføre i bytte for en del af vores sæsonbestemte valuta - Vinter Stjerner! Saml så mange som du kan fordi du kan bruge Stjerner til at åbne gaver i vores vinter-vindue.

Og denne gang rammer de kolde vinde også dine mobile enheder. Denne begivenhed vil også være tilrådighed på iPad og iPhone.

winter2014_event_window.png

Hver dag bringer et nyt sæt af gaver, der indeholder lækkerier såsom forge point, byggeplaner, enheder og bygninger ... og der er også en speciel præmie hver dag, som vises i øverste højre hjørne af vinduet, og som kan findes i en af gaverne ... præmien kan være ekstra stjerner, værdifulde bygning fra tidligere begivenheder, renovations sæt eller en særlig vinter bygning!

Hver dag vil du have 24 timer til at åbne gaver fra dagens udvalg. Du vil se gaverne - alle åbne - som du er nødt til at blande for at komme i gang. Efter blandingen vil hver gave være pakket ind igen, og hver pakke som du åbner koste 10 stjerner. Når nedtællingen løber ud, vil gaverne nulstille og en ny særlig præmie tager den forriges plads, så sørg for, at du ikke går glip af den, og få din gave før den forsvinder! Hvis du tilfældigvis går glip af en særlig vinter bonus bygning, som du simpelthen bare skal have, så kan den købes den næste dag for diamanter (I de fleste tilfælde).


Specielle felter

Ud over de normale gaver er der også en mulighed for at du vil falde over et af flere særlige belønninger når du åbner en pakke.

Disse er :

Bland
shuffle_all.png
Gaverne bliver nulstillet og skal blandes igen. Du får også 10 stjerner når du trykker på start.
Dobbelt belønning
special_double.png
Den næste belønning bliver fordoblet - selv bygninger bliver der givet 2 af !
Vis 2
special_show.png
Indholdet af 2 uåbnede pakker bliver vist (men ikke taget) + du får 3 stjerner.

<tbody>
</tbody>


Nye unikke bygninger og avatarer

Det er muligt at finde to nye festlige avatarer i dette års vinterbegivenhed (Dette udover Frosty's smukke ansigt hvis du ikke allerede ejer det). Derudover er der 2 nye vinterbygninger som du kan indsamle i hele december, samt begyndelsen af ​​januar ... Honningkage huset, og som du måske kan regne ud, en forbedret Konfekturehandel. Hvis du allerede har en Konfekturehandel vil du være i stand til at få en større version, og hvis den Store Konfekturehandel allerede er i din by, vil du få chancen til at få den helt enorme Kæmpe Konfekturehandel når Vinterbegivenheden afsluttes !

Alle vinterbygningerne fra de foregående år vil selvfølgelig være til rådighed igen: Nøddeknækkeren, Snekugle, Bjælkehytte, Højtidstræ, Vinterporten med de 2 portstatuer og selvfølgelig rensdyrgræsgangen.

Hvis du klarer at samle dem alle, kan du få en virkelig smuk vinter by !

winter_village.png



Vinter begivenheden slutter den 5. januar, 2015.

Vi håber du nyder begivenheden, og vi ønsker dig alt det bedste for Julen og det kommende nye år.

Med venlig hilsen,


Dit Forge of Empires Team
 
Senest redigeret:

DeletedUser1471

Guest
bliver det muligt at købe ekstra stjerner for diamanter???
 

DeletedUser12

Guest
Hvis du kigger på billedet med alle pakkerne, så er der en gul knap med et vildt plus. Her kan du bruge dine Diamanter på at købe ekstra stjerner.
 

DeletedUser

Guest
Det kan da sagtens være jeg ikke er den skarpeste, men nu er kl 9:20 og både på de danske og engelske servere er der ingenting der minder om vinter begivenheden. Hvornår dukker den op?
 

DeletedUser325

Guest
nu er den kommet men det kunne da være man skulle ændre så der stod 2014 og ikke vinter 2013
 

DeletedUser

Guest
Der var den, men for søren den snyder da godt nok én!

Jeg fik logget på Cirgard og klikker på den første udfordring, hvor man bygger en deko. Mokstager 12 stjerner, har nu 22. Klikker start og gaverne bliver blandet. Nu har jeg 32. Jeg klikker første gave og det er vis 2. Snupper den første der er 14 stjerner, så mit totale bør være 36. Nummer to gave er en statue, bruger 10 point på det og har nu 22. Ups server fejl, jeg bliver smidt af og logget på igen, automatisk, og har nu 9. Say what?

EDIT: redigeret for jeg sagde noget sludder lige før:)
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser1640

Guest
Det kunne godt se ud til at blive ret dyrt at lege med her, der er mange stjerner op til de 18 pakker, med kun én opgave om dagen...
 
Top