Vinterkonkurrence 2020

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Winter%20Contest%202020%20logo.png

Vær hilset, konger og dronninger!

Vi har lige forberedt noget virkelig specielt for at fejre højtiden! Fra og med i dag (14. december 2020 kl. 15) giver vores særlige vinterforumskonkurrence jer tre spændende udfordringer frem til den 4. januar. Log ind og klik på knappen nedenfor for at se det særlige konkurrencebillede og vælg et tal for at starte en af de tre udfordringer.

Bemærk: Husk venligst, at hver udfordring har en bestemt dag, hvor der låses op for den

For hver udfordring har du chancen for at vinde en særlig præmie ved at sende det rigtige svar. For at opsummere::
  • Udfordring 1´: 14. december, 2020
  • Udfordring 2:´ 21. december, 2020
  • Udfordring 3:´ 28. december, 2020

Præmierne:
Alle konkurrence har brug for præmier! Denne gang giver vi jer unikke bygninger fra forskellige vinterbegivenheder samt yderligere diamanter, Forge Points og byggeplaner Det er ikke alt, 3 heldige vindere har chancen for at få sjældne InnoGames godbidder.

Udfordring 1 – 14. december, 2020
  • Præmier: 1 InnoGames gave (1 vinder), 2 udvalgssæt til vintertårnet (1 vinder), 1000 Diamanter (1 vinder).
  • Vindere: 3 vindere ialt, tilfældigt udvalgt (blandt dem som har svaret rigtigt)
Udfordring 2 – 21. december, 2020
  • Præmier: 1 InnoGames gave (1 vinder), 2 vintervogne (1 vinder), 100 Forge Points (1 vinder).
  • Vindere: 3 vindere ialt, tilfældigt udvalgt (blandt dem som har svaret rigtigt)
Udfordring 3 – 28. december, 2020
  • Præmier: 1 InnoGames gave (1 vinder), 2 opgraderingssæt til vinterbageriet (1 vinder), 10 byggeplaner (1 vinder).
  • Vindere: 3 vindere ialt, tilfældigt udvalgt (blandt dem som har svaret rigtigt)

Vinderne bestemmes af en lodtrækning mellem alle de korrekte besvarelser når konkurrencen er afsluttet.

Deltagerbetingelser og konkurrenceregler

Deltagerbetingelser:

Har du en spil- og forumkonto? Fantastisk, det er nok til at deltage. Hvis du ikke har en, kan du oprette din spilkonto her og forumkonto her!

Konkurrence regler:

I kan indsende jeres svar på en eller flere af vores tre udfordringer frem til den 4. januar kl. 23:59 servertid. Derefter vil vores supportteam kontrollere jeres svar og offentliggøre løsningerne sammen med en liste over vindere. Læs venligst omhyggeligt reglerne for denne konkurrence:

  • Hver konto kan kun deltage i konkurrencen en gang.
  • Hvis I vinder en præmie i begivenheden, kan den kun tildeles den konto, der vandt.
  • Medlemmer af FOE-teamet kan ikke deltage i denne konkurrence.

Har I besluttet jer for at deltage? Så log ind og send jeres svar nu! Og, hvis I ønsker at give feedback om konkurrencen, bedes I klikke her.

Venlig hilsen,
Jeres Forge of Empires Team
 

Vedhæftede filer

  • Terms and Conditions - WG.pdf
    158,7 KB · Set af: 1
Senest redigeret:

Dragon

Community Manager
Team medlemmer

FAQ - Ofte stillede spørgsmål

  • Hvorfor fik jeg ingen præmie trods jeg har besvaret alle spørgsmål korrekt?
    • For hver udfordring har vi et begrænset antal vindere. Ved at give de rigtige svar du sammen med andre spillere i lodtrækningen om de tilgængelige præmier (vinderne er tilfældigt valgt).

  • Der er en ny udfordring til rådighed nu. Kan jeg stadig deltage i den forrige?
    • Ja! Vi lukker ikke de tidligere udfordringer, hvilket betyder at du kan svare på den første udfordring fra den 19. december til den 6. januar kl 23.59 hvor hele konkurrencen lukkes.

  • Hvordan kan jeg kontrollere resultatet af hver udfordring?
    • Resultatet og udtrækningen af præmierne vil blive behandlet af vores support team efter den 6. januar.

  • Hvorfor kan jeg ikke åbne en af udfordringerne?
    • Hver udfordring har en åbningsdato hvilket betyder at du vil skulle vente et par dage før den åbnes.

  • Kan jeg dele svarene med mine klanevenner?
    • Dette er op til dig, men dine chancer for at få fat i belønningerne mindskes, da vi får flere deltagere med korrekte svar.

  • Jeg vil ikke have andre kopierer mine svar! Er det virkelig sikkert at sende det ved at klikke på den "DELTAG" knap?
    • Ja! Svar blive skrevet i særlige fora som er modereret, hvilket betyder, at deltagerne IKKE kan se svarene fra andre spillere.
 
Senest redigeret:
Top