Vis ikke BP som belønning

DeletedUser689

Guest
Når BP modtages som belønning ved støt, eller fra events og lign. er der ingen grund til at vise præcis hvilken BP det.
Det er måske relevant for nye spillere, men har man spillet i mange år, bliver man pænt træt af alle de irrelevante pop-ups.
Bare vis 2 BP vundet, tjek videre.
Tak :)
 

hr. nyborg

Aktivt medlem
Det her er min egen holdning:


Jeg vil da vildt gerne se hvilke jeg har fået. Jeg er faktisk irriteret over vinduet selv lukker igen, hvis man når at klikke videre.
For netop når man er oppe i de sidste aldre og har en del bygninger kørende, kan det være pænt tidskrævende at skulle gå igennem alle sine bygninger for at se hvor det var man fik en plan til.

Men det måske bare mig :)
 

DeletedUser2423

Guest
Jeg har faktisk præcis modsatte holdning af dig. Jeg synes det er pænt irriterende at vinduerne kun vises sporadisk og det er rimeligt tilfældigt hvornår man får lov at se dem. Man ved aldrig hvornår de popper op så ofte er man ved at klikke og klikker dermed væk fra dem. Man kunne også lave en oversigt de kom op på. Ligesom når man går ind i rådhuset og får overblik over hvem der har pudset og poleret ens by. På den måde kunne dem som er interesseret i det få et overblik der ikke er tilfældigt og dem der ikke er interesserede kan bare lade være at kikke. Ps jeg har spillet i mange år
 

DeletedUser3325

Guest
Jeg mener der skal komme en besked på skærmen lidt a la samme måde som når man bliver mo/po. For at skulle klikke ok for at lukke noget som kan aflæses kortvarig på skærmen eller kunne ses i log i rådhus. Det er spild af klik. Min holdning.
 
Top