Vis kun klan

DeletedUser216

Guest
Jeg kunne godt tænke mig at man kan se forskel på om en varer er udbudt som klanhandel eller i åbent marked.
Det kunne gøres sådan at alt man kan se i " Vis kun klan " kun viser de handler der er udbudt som klanhandler, altså ikke som nu hvor " vis kun klan " både viser handler udbudt til klanen og handler til åbent handelsforum.
Da vores klan har lavet regler om hvad prisen på varer udbudt i klanen skal handles til ( handel til en tidsaldre frem eller tilbage skal handles i forholdet 1.5 : 1/ 1 : 1.5 og to tidsaldre frem eller tilbage i forholdet 2 : 1/ 1 : 2 , derfor ville det være rart at man kan kontrollere at disse bliver overholdt.
 

DeletedUser870

Guest
Det synes jeg ikke er en god idé. "Vis kun klan" er nyttig når man lige vil tjekke om der er en af sine klanfæller som har et behov man kan hjælpe med at opfylde. I min klan har vi lignende regler for handel, men der er jo intet i vejen for at udebyde handlerne i åbent marked også - det kan jo være at en af naboerne også er interesseret. Så det tror jeg de fleste gør. Hvis "vis kun klan" blev indskrænket ville man ikke kunne bruge funktionen til at se om en af klanfællerne har brug for hjælp, for handlen kan jo let også være udbudt på åbent marked.
Ved heller ikke lige om det skulle være nødvendigt at tjekke om reglerne bliver overholdt - det står jo folk frit for ikke at gennemføre handlen...
 
Top