Vouchers til gratis level på storslåede bygninger

DeletedUser

Guest
Nå, så kom de endelig, de lovede vouchers som skulle give os et gratis level til de storslåede bygninger hvor InnoGames stjal - ja, skriver stjal fordi jeg mener at det er hvad InnoGames gjorde! - en del af vores bonus. Det var jo så dejligt at vi endelig efter meget rykken, flere udsættelser osv. endelig fik den lovede kompensation.
Men har fandeme aldrig følt mig så røvrendt som da jeg så hvad den kompensation rent faktisk bedstod af! 1, EN (ja, du læste rigtigt! EN!) snottet procent er hvad det nye level giver pr. bygning. Jeg har aldrig i nogle af de officielle beskeder set noget nævnt om at man reducerede bonussen for hvert level til kun at være 1% - eller mere specifikt at den voucher vi fik kun gav 1 eneste snottet procent i kompensation! Seriøst, tager I pis på os eller kan I bare godt lide at pisse på jeres spillere? Synes virkelig at det her er at pisse godt og grundigt på folk! Så lang ventetid og så bare for dette!

Jeg føler mig meget våd op og ned ad ryggen lige nu. Synes det er under alt kritik. Det er simpelthen ikke i orden og det må klart være en ommer.

Far er både sur og skuffet!!!
 

DeletedUser361

Guest
Beast jeg vil lige rette dig, det er ikke 1% pr level, men 1% hveranden level.
 

DeletedUser45

Guest
At give 1 % pr. level eller hveranden som JackieC skriver, er fuldstændig til grin. Det må med rimelighed forvendtes at den giver 3% pr. level.
 

DeletedUser

Guest
Beast jeg vil lige rette dig, det er ikke 1% pr level, men 1% hveranden level.

Ja, det har jeg så også set efterfølgende hvor jeg har har smidt et sæt tegninger og fået låst min CdM op for et nyt level ... forøvrigt, er det en tekstfejl eller skal der bruges et sæt tegninger for HVERT level? På min CdM står der nemlig 11/12 ...

Men det gør det jo bestemt ikke bedre ... synes da virkelig at InnoGames pisser på os lige nu ...
 
Jeg synes det er rimeligt at der skal bruges et sæt pr. lvl over 10 (ellers bliver spillet jo ødelagt igen med folk der har kolosale angrebsboost), men synes også det er for lidt med 1% pr 1 eller 2 lvl, når der tages i betragtning af dels antallet af bp der skal skaffes (om det så er ved støtte/PO/MO eller diamanter) dels det antal FP der skal bruges.
 

DeletedUser365

Guest
Det er måske ikke ret meget bedre SB'erne bliver i level 11, men omvendt er der jo heller ikke den store forskel mellem hver enkelt level, selvom det ikke er meget tror jeg alligevel, at vi skal være tilfredse med det vi trods alt har fået, vi fik jo også lige et gratis level til nogle af vores SB'er oven i hatten, og det er da helt godt ;).

At jeg så kun fik gratis level til to SB'er hvor de andre fik til 3, det undrer mig lidt da jeg har de samme SB'er som de andre =), men det kan support sikkert give mig en forklaring på :)
 

DeletedUser

Guest
Det er måske ikke ret meget bedre SB'erne bliver i level 11, men omvendt er der jo heller ikke den store forskel mellem hver enkelt level, selvom det ikke er meget tror jeg alligevel, at vi skal være tilfredse med det vi trods alt har fået, vi fik jo også lige et gratis level til nogle af vores SB'er oven i hatten, og det er da helt godt ;).

At jeg så kun fik gratis level til to SB'er hvor de andre fik til 3, det undrer mig lidt da jeg har de samme SB'er som de andre =), men det kan support sikkert give mig en forklaring på :)

Jeg bliver aldrig tilfreds med de ynkelige krummer vi har fået ... Et eller andet sted synes jeg jo næsten at det er at pisse mere på os end hvis man fra starten bare havde sagt at der ikke kom nogen kompensation ... det her er jo bare ynkeligt og totalt til grin!

Havde du den 3. SB dengang ændringen fandt sted, Dunst?
 

DeletedUser1267

Guest
En klanfælle har fået besked om at det kun er dem der havde bygningerne i byen, da opdateringen SKULLE have været der i sidste uge...det er altså ikke nok bare at have dem når opdateringen kom, som de skrev...lidt i stil med at det kun er dem der havde HoF inden ændringen blev annonceret langt inde i en tråd, kun få læste.
 

DeletedUser

Guest
At give 1 % pr. level eller hveranden som JackieC skriver, er fuldstændig til grin. Det må med rimelighed forvendtes at den giver 3% pr. level.

Jeg kan godt have en hvis forståelse for at der ikke gives 3 pct. for hver lvl, idet den samlede angrebsbonus hurtigt løber op i 100+ pct., hvilket kræver meget at forsvare sig imod (Både i Kvk og i Nabolag).

Men 1. pct. for hver anden lvl er omvendt en direkte opfordring til ikke at åbne op for yderligere lvls i SB'en. Det er næsten at bede guildies og venner om at spilde Deres FP, når de vil hjælpe.
2 pct. pr. lvl vil jeg anse som fair sålænge der også opjusteres på SB'ens anden bonus. F.eks. 1 ekstra FP pr. 2. lvl i CDM.
 

DeletedUser1061

Guest
Hvor er det dog klamt at vores SB'er kun giver 1 sølle procent over level 10.. Det er noget af det dummeste jeg har set...

1. Vi skal bruge et HELT sæt byggeplaner for at åbne for et level.
2. Vi skal bruge mange flere FP for at få dem det ene level op.
3. vi får MEGET mindre i fortjeneste...


Det giver INGEN MENING WHAT SO EVER!!

EDIT: Men måske er vejen frem som så mange andre gør, at skaffe sig så mange BAVNER som overhovedet muligt, og så kan alle spillere ende med at sidde og kigge på hinanden, ude af stand til at angribe hinanden..
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser12

Guest
Nedjusteringen af SB skete fordi 50% angrebs- og forsvarsbonus (pr. SB ialt 150%) var ødelæggende for spillets balance. For ikke at vende tilbage til dette problem meget snart er bonusserne efter niveau 10 meget små. Dette gælder alle SB og ikke kun angrebs SB'erne. Ideen med at kunne udvide sine SB efter niveau 10 er således ikke at man kan få sine bonusser op i det urealistiske og fx få usårlige enheder. Det er ene og alene en mulighed for at bruge sine overskydende byggeplaner til noget.
 

DeletedUser365

Guest
Jeg bliver aldrig tilfreds med de ynkelige krummer vi har fået ... Et eller andet sted synes jeg jo næsten at det er at pisse mere på os end hvis man fra starten bare havde sagt at der ikke kom nogen kompensation ... det her er jo bare ynkeligt og totalt til grin!

Havde du den 3. SB dengang ændringen fandt sted, Dunst?

Jeg har haft vasilij-katedralen i rigtig lang tid, den er i level 4 uden at der har været noget boost på den. Jeg kan ikke huske hvornår ændringen fandt sted, men jeg er næsten sikker på at jeg havde SB'en allerede :).

Vedr. debatten:
Som skolehaven fortæller, så kan vi i det mindste bruge vores byggeplaner til noget i stedet for at de bare går tabt, og vi får trods alt lidt for dem =).

Hvis vi skulle brokke os over noget, så skulle det være de tosporede veje :), de fylder 4 gange mere end en almindelig vej og giver kun det halve i glæde, det vil sige omregnet pr felt 1/8 del af en almindelig vej, og det synes jeg virkelig er tarveligt da de tosporede veje tager enormt meget plads, det gør ikke ligefrem tingene nemmere for os når vi skal "udvide" byen og samtidig have glæde nok ;)
 
Senest redigeret af en moderator:
Jeg har haft vasilij-katedralen i rigtig lang tid, den er i level 4 uden at der har været noget boost på den. Jeg kan ikke huske hvornår ændringen fandt sted, men jeg er næsten sikker på at jeg havde SB'en allerede :).

Vedr. debatten:
Som skolehaven fortæller, så kan vi i det mindste bruge vores byggeplaner til noget i stedet for at de bare går tabt, og vi får trods alt lidt for dem =).

Hvis vi skulle brokke os over noget, så skulle det være de tosporede veje :), de fylder 4 gange mere end en almindelig vej og giver kun det halve i glæde, det vil sige omregnet pr felt 1/8 del af en almindelig vej, og det synes jeg virkelig er tarveligt da de tosporede veje tager enormt meget plads, det gør ikke ligefrem tingene nemmere for os når vi skal "udvide" byen og samtidig have glæde nok ;)

Der er kun vouchers på angrebs-SB´er, da forsvars-SB´er jo fik angrebsboost i forbindelse med justeringen
 

DeletedUser

Guest
Nedjusteringen af SB skete fordi 50% angrebs- og forsvarsbonus (pr. SB ialt 150%) var ødelæggende for spillets balance. For ikke at vende tilbage til dette problem meget snart er bonusserne efter niveau 10 meget små. Dette gælder alle SB og ikke kun angrebs SB'erne. Ideen med at kunne udvide sine SB efter niveau 10 er således ikke at man kan få sine bonusser op i det urealistiske og fx få usårlige enheder. Det er ene og alene en mulighed for at bruge sine overskydende byggeplaner til noget.

Men det er så helt fint at bavnerne stadig giver 4 i forsvarsbonus og at folk kan stakke op af dem i en uendelighed så deres byer bliver fuldstændig urørlige? Det giver jo ingen mening ... DET er sgu da om noget ødelæggende for spillets balance ... og ja, man må nok sige at bonusserne efter niveau 10 er meget små - de er jo nærmest ikke eksisterende. De er faktisk så små at jeg synes at det er fuldstændigt til grin. Efter min mening gør man mere grin med spillerne end ved ikke at have lavet udvidelserne.
 
Top