Seneste indhold af Dragonlady

  1. I respekt og til minde

    Alle i Outlaws på cg har også fået samme opfordring R.I.P Anwar
  2. siegehære KvK - vareforbrug

    Bortset fra at i denne her situation har udviklerne (modsat den situation hvor spillere i Moderne Tid kan plyndre spillere i jernalderen) faktisk designet reglerne så de tager hensyn til alle niveauer og størrelser Den ændring som du foreslår vil udelukkende komme de få store klaner med mange...
  3. siegehære KvK - vareforbrug

    Absolut ikke - men du snakker udenom ;) For at en klan med 10 medlemmer skal kunne lægge en siege ved 750*5 kræves det 12,5 Produktionsdage med en bonus produktionsbygning hos hvert medlem. Da de færreste har mere end 3-4 produktionsbygninger hvis de også skal producere hære betyder det at en...
  4. siegehære KvK - vareforbrug

    En siege kommer kun meget højt op hvis klanen i forvejen sidder på et stort antal sektorer - Ergo vil det primært være et problem for klaner som forsøger at blive totalt dominerende.... Ved at lade prisen blive højere giver man klaner med 80 medlemmer mulighed for at have et antal sektorer som...
  5. siegehære KvK - vareforbrug

    For store klaner er dette niveau ingenting. Hvis alle klaner - store såvel som små skal kunne konkurrere i KvK kræver det at det bliver dyrere at lægge siege for hver sektor man erobre. Det giver så små klaner mulighed for at få (godt nok færre sektorer) men dog stadig at kunne deltage. Hvis...
  6. siegehære KvK - vareforbrug

    Jeg mener det er helt ok at det koster mere for hver sektor som erobres. Netop denne begrænsning er med til at sikrer at alle klaner får en mulighed for at deltage i KvK og at det ikke kun er nogle få store klaner som overtager kortene...
  7. Begivenheds pop-up

    Dobbelt pop up problemet kan løses ved at refreshe browservinduet og opstår kun i forbindelse med motivering. Hvis man ikke refresher vises (tildeles?) kun den ikke-motiverede værdi og pop-up'en kommer op igen.
  8. Version 1.16 diskussion

    De er vist lidt tidlig på den ;) I C har jeg lige fået en opgave der hedder "Opfind Autobahn" !
  9. Vinterbegivenhed 2013

    Ja det undrede også mig at statuen ikke fulgte min tidsalder (PÆ) lige som den plejer men måske er det en fejl :confused:
  10. Hvilket ord tænker jeg på?

    Klan
  11. Halloween Begivenhed 2013 - diskussionstråd

    Bortset fra at du altså får fugleskræmslet FORÆRENDE i stedet for at skulle bruge 124K guld og 116k ressourcer. Hvis du allerede har nok glæde kan du jo bare efterlade det på lageret til en regnvejrsdag :-)
  12. Handel inden- og udenfor klanen

    jeg forstår godt at klaner har forskellige regler og selvfølgelig er det op til folk selv at bestemme hvilke betingelser som de vil handle under men hvad bliver det næste - En statistik som viser hvor mange gange og hvem som klanmedlemmer motivere/polere ? Det er ikke de forskellige klanregler...
  13. Handel inden- og udenfor klanen

    Hvad skulle formålet med en sådan funktionalitet være bortset fra en "big brother" overvågning af om klan medlemmer handler uden for klanen ?
  14. Alfabetisk sortering af naboer, klanmedlemmer og venner.

    Helt enig - især med de hyppige nabolag omlægninger ! Jeg mo/po altid tilbage men med omlægningerne kommer der hele tiden nye naboer til som jeg ikke ved hvor ligger pointmæssigt. Når jeg klikker på besøg knappen går jeg til vedkommendes by, men jeg skal gennem op til 80 naboer for at finde...
  15. Magnus Nigra B søger nye medlemmer

    Vi er en lille men aktiv klan som søger nye medlemmer Kan/vil du Aktiv mindst en gang om dagen ? Po/mo på daglig basis ? Handle fair indbyrdes ? Holde en god tone i debatten ? Så er du velkommen. Vi kræver/tilbyder ikke: En minimum størrelse for optagelse. Hvis du er ny...
Top