Seneste indhold af john6

  1. Forgepoint i storslåede bygninger tabt

    Uhyggeligt mange der ikke spiller
  2. en støtte knap

    ligesom når at man har høst og kan betale for at få høstet... så ville det være enormt lettende at kunne trykke på en knap og betale for at få støttet og besøge kroer for alle i klan og venner og naboer på en gang eller opdelt som i høst hilsen John
  3. to spil i samme konto hjælp

    jeg for denne melding fra support, da jeg forsøgte at svare på deres svar fra igår ?? Kan ikke autentificere anmodning. Dette kan ske hvis du har været inaktiv i længere tid. Prøv venligst igen.
  4. rotering medaljer

    når at man spiller daglig udfordring mastermind og skal man bruge varer for at spille lille mg har ikke nok af de varer men når man spiller er de varer så væk ???? hvis de er væk må gevinsten være enorm det koster jo en formue ??
  5. rotering medaljer

    har man kun eks tømmer bust en bestemt tid ? eller er det en fejl ? hvor længe har man en vare bust ????? til næste tårn er erobret ??
  6. rotering medaljer

    når at man buldrer forbi det første tårn uden at vide hvad det er og drøner forbi det næste og først meget sent for brug for en der laver tømmer så er der ingen bust på tømmer mere er det korrekt eller er det en fejl
  7. rotering medaljer

    mange tusind tak det havde jeg aldrig selv fundet ud af
  8. rotering medaljer

    når at man inviterer en ven der er startet med at spille for man diamanter men har i nogen ide om hvordan man kan se eller få en besked eller ??
  9. Lynkonkurrence - Nu med vinderne

    Hej allesammen jeg er 60 år og har ikke forstand på spil og pc Men har alligevel haft fornøjelsen af af prøve dette giga store spil I denne svære tid er tålmodighed en prøvelse og tidfordrviet kan virkeligt komme til sin ret her Tingene er let at gå til og forstå alt tager sin tid har også...
  10. rotering medaljer

    kan man vende en lang bygning vandret til lang lodret og hvor hvordan hvor hende kan man tjene medaljer
Top