Seneste indhold af S B M

  1. Mogulriget Feedback og spørgsmål

    Syntes den er alt for tidskrævende... og så burde der være en fortryd knap... og så er det noget pjat man skal vente 24 timer hvis der går ged i planen inden man kan starte igen hvis man vil give det endnu et forsøg.
  2. Mogulriget Feedback og spørgsmål

    Hej Nu har jeg haft gang i bosættelsen i en uges tid, og er ikke kommet langt fra start, halvdelen af tiden har mine kulturbygninger stået stille, da det næsten er umuligt at samle rupier nok til en 4 timers produktion, da der også skal bygges ekstra veje, fordi man ikke bare kan bygge som man...
  3. Forslag og Ideer 2021

    Antikvitets handleren skiftede vare ud 2 gange om døgnet, eller eventuelt 2 side løbende aktioner. Der kan være mere end 100 fp i baren ved indsamling / høst
  4. Kritisk skade fra Arktisk Orangeri

    Hej Hyrde Så kan det kun være de ekstra egenskaber dine enheder og modstanders enheder har, der giver de kritiske angrebs bonus, så som nedgravet, på bakke, i buske osv
  5. Kritisk skade fra Arktisk Orangeri

    Hej majsen3 Den kommer fra din modstander som også har AO, og kun som Hyrde skriver fra samme tidsalder. Hvis du mister en en enhed i starten er det fordi modstanderen har kraken.
  6. Fordobling af indsamling

    Hej Nej det gør jeg ikke, så vil jeg bare ikke kalde det dobbelt indsamling.
  7. Fordobling af indsamling

    Hej Jeg har lige et spørgsmål, hvis man har den blå galakse og kongeligt badehus, man for dobbelt mønt og FP, burde man så ikke også få dobbelt af enheder og klanvarer hvis den er motiveret? for det syntes jeg ikke den gør.
  8. Galatatårnet

    Moderne æra eller nutid, fremtid eller en anden tid i midten af tidsalderen. Som jeg forstår det er det kun dem i start af tidsalder eller dem der er kommet til rumalder, der kan komme i besiddelse af blueprints til galata tårnet
  9. Galatatårnet

    Hvorfor får dem der er i midten af tidsaldrene ikke tårnet? Burde spillet ikke være ens for alle?
  10. Nulstille støtteknappen

    Hej Jeg foreslår atter engang at støtteknapperne bliver nulstillet til midnat.
  11. Server !!!

    Enig Det køre tit så langsomt når man bruger støtteknapperne skal man trykke opdater for hver 5 man støtter før man kan tage de næste 5, til sidst er støtten spredt ud over hele dagen og så mangler der alligevel nogen der ikke blev støttet, og på KS og KE går det 3-5 sekunder fra et angreb til...
  12. FB bar

    Enig med majsen 3 :)
  13. Elektrisk artilleri angreb på Kampdroner

    Hejsa Og endnu engang tak for svarene, det vil jeg gøre. :)
  14. Elektrisk artilleri angreb på Kampdroner

    Tak for svarene, har lige et spørgsmål mere, hvis man er i arktisk fremtid og kun er nået til morgendagen på verdenskortet har det så indflydelse på de enheder man så har fra arktisk fremtid? er de ringere fordi men er bagud på kortet?
  15. Elektrisk artilleri angreb på Kampdroner

    Hej igen Vil det så ikke være det mest rigtige at skrive at de egenskaber enhederne har kun gælder inden for samme epoke ellers er der jo ikke rigtig noget der hænger sammen. Så ved man at hvis dem der er i højere epoke, der har man så ikke rigtig nogen chancer for at klare sig da egenskaberne...
Top