Seneste indhold af sigenstroem

  1. sigenstroem

    Spørgsmål og feedback om klanslagmarkerne

    Er ret sikker på logs de kommer, en hurtig rundtur på de udenlandske forums viser at alle brokker sig over den manglende log. At man ikke kan se hvem har sat og hvem kæmper, hvorfor man ikke kan fjerne en siege osv. For mig lugter det af et ufærdig produkt, som med fandens vold og magt smides...
  2. sigenstroem

    Spørgsmål og feedback om klanslagmarkerne

    Der mangler uden diskussion en log funktion som ved KvK så man kan se hvem der tager kampe og hvor.
  3. sigenstroem

    Udfordring 1

    1, 7, 9, 13
  4. sigenstroem

    Klan slagmarker

    Det modsatte er bevist på A og på D flere gange, sikkert også på C og B men spiller ikke på dem så ved det ikke.
  5. sigenstroem

    Klan slagmarker

    Hmm lugter lidt af at KvK dør.. Hvad med alle de ressourcer som alle klanerne har lagt i deres områder, herunder varer, tropper osv.. Ryger de bare ud til højre. Hvad med OBS, DC og VAS med deres boost.? I forhold til flere kort, så sidder klanerne og har gjort det længe og ventede på et nyt...
  6. sigenstroem

    Arkæologi begivenheden

    Elsker når jeg får forkert info.... Havde læst mig til at den tog hele ens hær....:(
  7. sigenstroem

    Arkæologi begivenheden

    Lidt spild af tid, at komme med bygninger som giver forsvar. Når der kommer en SB som fjerner formålet med forsvar, da en stone age spiller kan komme igennem hos en VF spiller med den. :(
  8. sigenstroem

    Ændringer til Diamant pakkerne

    Det er fordi de pakker du køber via app'en køber du af Google, de giver mindre diamanter for at tjene på det.
  9. sigenstroem

    Fejl i historieopgave, exe fil

    For fanden da Zar, det er jo din opgave at sørge for at jeg ikke laver sådanne fejl. ;) Programøren i mig går helt i sort når han ser en exe extension, er jo en big no no
  10. sigenstroem

    Fejl i historieopgave, exe fil

    Er ikke helt sikker på i vil have jeg overtager den ene fil, gør det gerne.;) https://www.dropbox.com/s/rq43epbqm6vhm5x/Screenshot_20181209-111514_Forge%20of%20Empires.jpg?dl=0
  11. sigenstroem

    Halloween konkurrence

    Den forkerte heks er i G6.........
  12. sigenstroem

    September lynkonkurrence

    Det er absolut en af de bedre, selvom at præmien ikke er på samme størrelse som et palads, Helios eller springvand. Men det er en god præmie med flere muligheder og som ekstra bonus har den også givet en opgradering til en allerede eksisterende event bygning. En linje som man helt sikkert skal...
  13. sigenstroem

    Mulighed for opgraderinger til event bygninger

    Det er ikke alm opgraderinger i tidsalder jeg tænker. F.eks. så har jeg 5 skibesopgraderingspakker, men mangler 1 opgradering for at på den i lvl 7 Dvs. at der er opgraderinger til Helios, Skibet, Møllen, heltesøjlen osv. Der ville det være fedt, at man vil kunne vinde en opgradering af disse...
  14. sigenstroem

    Mulighed for opgraderinger til event bygninger

    Vi sidder alle sammen med forskellige opgraderinger til event bygninger, som vi pt. ikke kan bruge til en pind. Så har 2 forslag, til hvordan vi som spillere vil kunne få mere ud af dem. 1: Den daglige opgave, her kunne det være en mulighed at man kunne vinde en valgfri opgradering når man får...
  15. sigenstroem

    Frisættelse af områder.

    Kan man ikke lave det således, at et frisat område ikke kan tages i 48 timer / 2 DB kørsler. Så fjerner vi fordelen ved at gøre det og skaber nogle flere reelle kampe. Som det er nu, kan man med et hurtig inetforbindelse når serverne køre som de skal snuppe flere kampe inden andre kan komme ind..
Top