Søgeresultater

  1. War 2

    Point for enheder

    Det giver point at donere varer til SK, da man har brugt tid og ressourcer på at producere eller anskaffe disse. Derfor undrer det mig, at det ikke giver point at sætte enheder ind i sektorer (KvK), som man jo også har brugt tid og ressourcer på at anskaffe sig. Mvh, Ydmyge War
  2. War 2

    fejl med bygninger

    Det sker ofte, når jeg placerer en ny bygning i min mageløse by, at ikonet "bygninger som ikke er forbundet" (til veje) også selvom alle mine bygninger er forbundet til veje. Det er et lille problem, men utroligt misvisende. Håber I kan hjælpe. /War
  3. War 2

    Fejl bygninger som ikke er forbundet

    Det sker ofte, når jeg placerer en ny bygning at ikonet "bygninger som ikke er forbundet" finder sin vej frem til min by også selvom alle bygninger er forbundet til veje. Det er et lille problem, men utroligt misvisende. Håber I kan hjælpe. /War
  4. War 2

    Klanbesked rettighed?

    Hvor er klanbeskeds rettigheden blevet af og af hvilken årsag?
  5. War 2

    Fremtiden

    Davs Brisgard, Dette indlæg omhandler muligheden for at tilslutte sig vores klan Hermes! Hermes har en lang baggrundshistorie og store visioner om at opnå fremgang. Vores medlemmer er hyperaktive i ke og ks dog har vi ingen formelle krav, men forventer alle yder efter evne og tid. På trods af...
  6. War 2

    Prestige historie

    Hey kan nogen af jer garvede ulve huske, hvordan man opsamlede prestige til sin klan inden ke, ks og kvk ankom? Der gik alligevel nogen år inden og må ærligt sige jeg fuldstændig har fået svedt den del af mine erindringer ud af baghovedet. Kom bare til at tænke på det, så håber nogen har et...
  7. War 2

    commercial overtake

    Jeg synes ofte det er besværligt, når man bygger en ny bygning i byen og der så fremkommer et "færdiggør nu" ikon (med diamanter) og det forhindrer en i at bygge i noget tid. Mit ønske er at man i stedet for bare kan trykke på bygningen og så kan man hvis ønsket færdiggøre hurtigere med dia i...
  8. War 2

    Klan fusion?

    Goddaus Brisgard, Vi I Hermes er et lille autonomt hyggested, der har store ambitioner i dette spil. Vi er dog velvidende om, at det bliver svært at indfrie vores mange mål og derfor kunne en eller flere fusioner gavne flere parter. Hvis det kunne have interesse så hold jer ikke tilbage med...
  9. War 2

    Hvilken server?

    Hey - Jeg spiller pt. kun på Brisgard, men vil gerne joine et stærkt, aktivt, socialt og hyggeligt klanfællesskab på A, C eller D. Dog ville jeg høre om en af serverne vidner om et ekstra højt aktivitetsniveau? Jeg er i senmiddelalder på alle serverne og aktiv hver dag. Jeg elsker at snakke med...
  10. War 2

    Revolutionens fakkel tændes!

    "Let us read, and let us dance; these two amusements will never do any harm to the world." Det implicitte i Voltaires citat er en kritik af krig, men i FoE er krig the third amusement og altså en god ting. Hermed kommer en udmelding til hele Brisgards befolkning. War 2 er tilbage efter 4 års...
  11. War 2

    Kan man sende gaver til hinanden?

    På lageret er der jo et gave ikon, men det er tomt (ihvertfald hos mig) og hvis man kigger på fx en bygning man har på lager, vil man se der kan udføres følgende 3 handlinger med objektet: bygge/placere det i byen, slette objektet eller give det som gave. Handlingen give som gave er dog "ikke...
  12. War 2

    Vær med til at skabe forandringer!

    Hej mit navn er War 2. Jeg er en gammel spiller på Brisgard, som besluttede at prøve spillet fra starten én gang til! Og det har jeg så gjort, jeg har nemlig sammen med min ven grundlagt klanen Hermes, i Dinegu. Vi er en lille klan på godt 14 medlemmer - i skrivende stund, uden de helt store...
  13. War 2

    KvK

    Kære fynboer og andre godt folk. I kvk, er der nogen gange sådan nogen små palmer/andre planter, og de skygger for hvor mange streger/hære man har i den sektor. Så kan i ikke fjerne dem elller gøre så de ikke skygger for hærene? Mvh War 2 Humør: :hmm:
  14. War 2

    Dårligt by overblik

    Hejsa jer, jer på forum. Når jeg mo/po, så kan jeg næsten ikke se en anden spiller bygning hvis den er i toppen fordi man ikke kan komme der hen. Og så kan man ikke mo/po eller se den. Det synes jeg er rigtigt irreterende. :hmm: Det synes jeg er lidt dårligt lavet fra foe teamets side, håber i...
  15. War 2

    Rangliste

    Jeg synes at det er irreterende at når man kigger på ranglisten og så skal helt frem eller tilbage at det så tager så uendelig lang tid. Jeg ved ikke om det er mit net eller pc som er lidt sløvt men det tror jeg ikke så kan i ikke forbedre det? :confused: Mvh War 2
Top