Søgeresultater

  1. Den skønne Helene

    Forsyninger

    Jeg synes der mangler noget, vi kan bruge vores mange forsyninger på, når vi er store spillere. Jeg har 440 millioner forsyninger. Dem har jeg haft i over 3 år. Jeg kan aldrig nogen sinde bruge dem på at bygge nye bygninger. Forslag: Der kommer uundværlige muligheder for at bruge mange...
  2. Den skønne Helene

    Fp i barren

    Jeg har det problem, at der kun kan være 100fp af gangen i min barre. Når jeg så ikke kan komme af med dem, fordi, der ikke er nogen at booste, så står jeg stille midt i min høst. Hvis jeg derimod bruger 5 diamanter, kan jeg have alle 550fp i barren på en gang, men så går jeg glip af opgaverne...
  3. Den skønne Helene

    Udregning af KvK

    Som KvK kører nu, er der pres på serveren kl.20. ved udregning. Det gør, at vi som spillere oplever konstante crash, og spillelysten daler i takt med, at det kan blive umuligt at udføre KvK på dette tidspunkt. Jeg vil foreslå, at man deler udregningen, så den foregår 2 gange om dagen...
  4. Den skønne Helene

    Hvisk

    Når man hvisker til en anden spiller, kan man kun have 2 hvisk åben af gangen. Jeg vil foreslå, at man kan have 4 hvisk åbent på en gang. Jeg havde brug for det her den anden dag for at koordinere 10 levels boost af min Arken. Det blev meget besværliggjort af, at jeg hver gang, jeg skulle tale...
  5. Den skønne Helene

    Vennekroen

    Vi er flere, der har lagt mærke til, at man ikke kan se, når man har været på besøg i sine venners kroer. Forslag: Lav stolen rød, når den er besøgt! Folk skriver ude på Globalchatten, når deres kro er ledig, men man ved ikke, om man er venner med den, der skriver, og hvis man er, tager det...
  6. Den skønne Helene

    Spøgelseshuset

    Da jeg fik mit spøgelseshus, gav den ca. 6000 i mønt, og 12.000 når den var motiveret. Allerede dagen efter var den steget til 25.000 mønt, når den var motiveret. Jeg havde så 2 gode dage med 25.000 mønt, men idag, er den så igen faldet til 12.000 mønt, efter den er motiveret. Hvad kan det...
  7. Den skønne Helene

    Observatoriet

    Jeg vil gerne høre, hvordan den forsvarsbonus gavner klanen, som er på Observatoriet. Lige nu, giver jeg min klan 30 i bonus, men når jeg rammer næste level, får klanen 40. Vi er 80 i klanen, så hvis alle giver 40 til forsvar i deres Observatorier, så er det jo langt over 1000 i forsvar, men...
  8. Den skønne Helene

    Beskedcenteret

    Slet tråden. Det virker alligevel :)
  9. Den skønne Helene

    Udvikling af enheder

    Jeg sidder og kigger på listen over enheder, og tænker, hvis de skal følge med vores tidsaldre, så mangler der nutidige våben. Kampfly, tanks, jagere, atombomber, osv. Var det ikke noget for spiludviklerne at lave?
  10. Den skønne Helene

    Erobrede områder

    Hejsa Jeg er helt ny. Startede for ca. 2 timer siden. :p Jeg har erobret mit første område, hvor jeg kan bryde marmor, men jeg kan ikke finde noget sted i min byggemenu, hvor jeg så kan få en bygning og bryde det... Hvordan får jeg fat i marmoret?
Top