Søgeresultater

  1. Forge Fredags udsalg

    Kan disse tilbud kun købes lige når man åbner dem ?
  2. Himeji

    Ærgerlige gevinsterne fra Himeji-Borgen er blevet så ringe :-(
  3. Flere i angrebs bonus

    Jeg forstår ikke at hver gang jeg får mere i angrebs bonus så dør der flere af mine tropper. Vh Jytte
  4. Daglige udfordringer

    Når i nu har lavet Daglige udfordringer, kunne i så ikke sætte ting op som man kan vælge mellem, så kan man jo se om det er en udfordring man har lyst til at deltage i. Vh Jytte
  5. Kirsrbærtræer

    Er der nogen der har fundet kirsebærtræer i området omkring byen? Jeg har ingen fundet endnu.
  6. Familie komme FP i hinandens SB

    Bliver det ikke snart sådan at familie kan komme i hinandens SB når man bor på samme adresse ? Det her er altså for gammeldags og surt :-((
  7. fp ved kro besøg

    Få jeg ikke FP når jeg besøger kroerne mere ?
  8. Forsøg

    Hvor er jeg dog træt af hver gang man kan få forsøg i KE så få man det :-((
  9. Andre opgaver

    Hvad forstås med andre opgaver, jeg skal lave 3 i daglig udfordringer, men jeg ikke hvad det er jeg skal lave ?
  10. Skib

    Hvad skal vi egentlig med det det skib ? Det er rimeligt dyrt at bruge. Vh Jytte
  11. Ønskebrønd

    Jeg er i Arktisk, men mine Ønskebrønde giver varer fra nutiden, er det ikke forkert ?
  12. Profilbilleder

    Jeg ville ønske at når man vælger profilbillede kunne man se hvem personen er :-)) Vh Jytte
  13. Orangeriet

    Den ny SB i Arktisk. Hvad menes der med "kritisk hjælp" og så nogle % Vh Jytte
  14. FP point

    Hvordan kan det være at når man køber FP og der mangler 10 minutter og når jeg har handlet så mangler der 59 minutter, jeg føler man bliver snydt VH Jytte
  15. Kan jeg slette min klan

    Kan jeg slette min klan, der er kun mig som medlem ? Venlig hilsen Jytte Jeg har måske skrevet et forkert sted ?
Top