Søgeresultater

  1. PilgrimDK

    Har de ændret drop rate på ønskebrønde og ungdommens kilder??

    Hej Dragon. Har inno ændret drop rate på ønskebrønde og ungdommens kilder så de gir mindre chance for diamanter? de virker til at gi mindre
  2. PilgrimDK

    KS ranglistens inddelinger mht. sejre.

    Jeg mangler info omkring den nye rangliste såsom hvordan klanerne inddeles efter antal sejre på Liga Point systemet. De Klaner med 1.000 LP ligger i en gruppe for sig selv, men hvor ligger skæringspunkterne for LP i alt det under?? Følger det ligaopdelingen eller er der en anden opdeling af...
  3. PilgrimDK

    SOCCER EVENT 2023 snak da der mangler en tråd

    Da der åbenbart ikke er en tråd til debat på linket i top tråden om det nye event så laver jeg en her. Om dne ligger andet steds har jeg ikke set Kan vi ikke blive fri for den Event mekanik som også var i brug i jubilæums eventet? Det gør det svært at gennemskue for nogle og chancen for at...
  4. PilgrimDK

    Fjern Klan niveau loftet og bloker bonus væksten fra N100

    Til Dragen eller hvem af admins herinde der sender indlæg videre til Inno´s hovedkontor i Tyskland. Send en forespørgsel på hvorfor de opretholder et loft over Klan niveauer når de samtidig kører andre dele af spillet der netop har fokus på point vækst... --KS delen udbetaler direkte Klan...
  5. PilgrimDK

    Hvor meget mening gir loft på klan niveau egentlig?

    Nu har vi efterhånden diskuteret området en del år, men hvor meget gir det vækst loft på niveau 100 egentlig mening? vi fik indført KE i tidernes morgen og efterfølgende kom KS, to instanser der har større klan point puljer som gevinst. Foruden det så fik vi for et år siden en del nye...
  6. PilgrimDK

    Er Øb/Uk blevet drop reduceret?

    Har i ændret drop-rate eller andre måde reduceret chancerne for diamanter her på det sidste? Det virker som rytmen ligger væsentlig lavere end sædvanligt. og så ved jeg at det omhandler Innos % satser og man derfor ikke kan sige et præcist tal, men det virker til at ligge under de sædvanlige rytmer.
  7. PilgrimDK

    Gør tutorial frivillig

    Kan i ikke gøre den søvn dyssende start tutorial frivilligt så man kan spring den over hvis man har prøvet det før?
  8. PilgrimDK

    Forhandlet kamp tæller ikke.

    Hvorfor tæller de kampe der forhandles ikke som en vundet kamp på ranglisten? Det gir et skævt billede af spillernes aktivitet på kamp området.
  9. PilgrimDK

    Opdatering på skæve tider

    Kan vi ikke blive enige om at server opdatering ikke er optimal at sætte i gang 20:04 hvor KvK er midt undervejs? Måske lige genopfrisk det for dem der styrer det.
  10. PilgrimDK

    Gør tutorial ved opstart frivilligt

    Kan vi ikke få gjort det frivilligt at bruge tutorial ved opstart af ny by? Måske med flueben eller andet, det er træls at skulle igennem det når man kan det i søvne.
  11. PilgrimDK

    Hvor blev Guild Perks af?

    Er der nyt om Guild Perks systemt de testede kort og stoppede? Er det stadig i maskinen eller er det skrottet? Spillet mangler fokus og brug på SK systemet
  12. PilgrimDK

    KvK fryser igen

    KvK fryser en del ved udregning og har gjort det flere dage. Det er når man trykker på en sektor under udregning hvor kortet så går i stå og ikke kan trykkes på og kræver en genstart.
  13. PilgrimDK

    Flere Klan niveauer?

    Er der noget information fra udviklerne ang. åbning af flere klan niveauer? Selvom pointene samles fiktivt når man har ramt niveau 100, så gir det ikke det ekstra udbytte som de nye point i realiteten ville åbne for, så indsatsen i de klaner der har ramt loftet for niveau faktisk står uden det...
  14. PilgrimDK

    Pulje- blanding i Klanslagmarkerne

    Blandingerne i diamant ligaerne er stadig under meget kritik. Inddeling efter klan-id blev sløjfet for at forbedre den tilfældige blanding af klanerne, men vi blandes stadig temmelig ens løbende, hvor vi ser de samme klaner for det meste og det gør at vi ikke kan udnytte vores spil optimalt...
  15. PilgrimDK

    Fejl i Klan Ekspeditionen med manglende visning af relikvier

    KE har problemer med at vise relikvier til tider og man må gå ud af kortet og ind igen for at de vises og man så kan skifte kort til næste level.
  16. PilgrimDK

    Drop-rate på den Flyvende Ø

    Jer der har den Flyvende Ø, hvad er jeres erfaring med droprate på vaserne? Jeg har haft den i 76 timer nu hvad der svarer til 19 chancer og jeg har kun fået 1 vase ud af 19 chancer, så jeg er interesseret i at høre om det er et generelt problem med den minimale spawn på vaser eller jeg bare...
  17. PilgrimDK

    Ny liga efter Diamant i KlanSlagmark

    Diamant ligaen er efterhånden overrendt og stærke Klaner bliver parret for skævt med de mindre stærke og det begrænser alle parter. Kan vi få en ny liga efter diamant ligaen for at modvirke den skæve blanding af Klaner, evt. med højere pointgrænse for at flytte op? Det ville også være fedt at...
  18. PilgrimDK

    Klanslagmark ¤ Opdeling af Klaner i samme liga

    Nu har konceptet kørt så længe at mange Klaners aktivitet har samlet sig i bestemte ligaer, men systemets opdeling af et antal Klaner fra samme liga ud i flere hold fungerer ikke ordenligt da både stærke og mindre stærke blandes sammen i stedet for at sætte toppen af aktivitets skalaen sammen og...
  19. PilgrimDK

    Klan versus Klan problemer igen

    Har i rodet med Klan versus Klan delen i spillet igen for det har problemer. 1. Loggen viser ingen spiller navne mere på kampe der er taget, hverken fra naboer eller klan medlemmer. 2. Der er en del lag og forsinkelser på kampene igen. 3. Når man er inde på en sektor skal man ud og ind på...
  20. PilgrimDK

    Prioriterings rækkefølgen for støtten fra andre..

    Er det muligt at få udviklerne til at kigge på den prioritering som tingene bliver støttet i for den er meget ubalanceret for mit vedkommende. Mine Hof der har en høj værdi for mig støttes langt nede på listen og selv mine niveau 2 Hof støttes først efter Niveau 1 Hof hvad jeg ikke ser meningen...
Top