Søgeresultater

  1. Rivalens ordlyd volapyk

    Men når man ser på hvor mange af de store, som har gennemført Rivalens miniudfordringer og hvor mange, der så brokker sig på forum over det. Ja så passer de to antal bare ikke altid sammen. Hvis det virkelig var et kæmpe problem så var der mindst 50 personer, som havde skrevet i denne tråd om...
  2. Rivalens ordlyd volapyk

    ditto6000 Du og andre skal jo netop ikke holde mund eller stoppe. I skal kæfte op og brokke jer hvis I vil lave noget om. Men så længe det kun er 1-3 mennesker som skriver og kun få beskeder så hjælper det intet. Der skal mange flere forskellige folk til og flere af de helt store. Jeg giver dig...
  3. Stadig MANGE oversættelsesfejl i Rival

    Ikke mere pinligt end at du kun har skrevet en gang. Hvis det virkelig var så slemt var det så ikke en ide at skrive hvor fejlen skulle være. Det er ikke pinligt nok, fordi Inno har ikke reageret på dit indlæg. :)
  4. Rivalens ordlyd volapyk

    På den ene side så brokker folk sig over at Rivalens opgaver er skrevet i volapyk sprog og på den anden side så er det bare fedt og masser af gode gevinster. Så længe folk bag spillet kan se brugerne laver det, får gevinster og ikke mere end 1-2 spillere brokker sig - hvorfor skal de så bruge...
  5. Hvor længe ???

    Der kan desværre godt gå 1-2 uger før der kommer et svar og nogen gange svare folk bag spillet slet ikke. Dragon, som er community manager er godt nok også lang tid om at svare/reagere. Og når personen så gør, så bliver det bare sendt videre og så venter vi igen. Der kommer ikke et svar vi kan...
  6. Forum nedlagt

    Fortæller dette ikke meget godt hvorfor forum er nedlagt her og er forsat på discord og facebook. 1: Dit indlæg kom i fredags og nu næsten 3 døgn senere er der kun 1 indlæg, nemlig mit. Dette er slet ikke godt nok til at man kan have et forum kørende. 2: Dit indlæg er set 39 gange men igen kun...
  7. Byen fra oven

    Hej Torben. Efterhånden som man forsker og kommer igennem de forskellige tidsaldre så kommer man helt automatisk til de veje, som fylde 2x2. De begynder så små at komme i den progressive æra. Byen ændres ved at du sætter de nye 2 sporede veje og har du ikke plads så må du enten smide ting på...
  8. Spørgsmål og feedback omkring St. Patrick 2024

    Ikke kommet endnu.
  9. Dette spil--

    Og så findes der mange folk i FOE, der ikke vil hjælpes. De vil bare have lov at spille i deres eget tempo - stille og roligt.
  10. Dette spil--

    :) Jeg vil skam godt hjælpe andre, både store og små. Men det kræver at folk er klar på at bruge den tid et spil, som FOE kræver. Hvis folk ikke er klar på at bruge den tid ja så kan man ikke hjælpe og så vil man aldrig kunne skabe det sammenhold du efterlyser. Ja lysten skal være der i et spil...
  11. Dette spil--

    Jeg tror desværre der er mange ting, som spiller ind på din oplevelse og tror desværre ikke du får andre folk til åbenlyst ærligt at svare på hvorfor de ikke hjælper andre mennesker i FOE. Men jeg kan fortælle hvordan jeg oplever det. Min oplevelse er faktisk at langt de fleste store gerne vil...
  12. KLAN FLAG

    Da super ide, kunne de små klaner godt bruge i KS. Men de store klaner eller de store spillere er nok ligeglade. Men overgivelse og fred er nok de 2 flag de små klaner kunne bruge. :):)
  13. Bytte central

    Enig Loch Ness men nu handler denne tråd ikke om events men om bytte centralen/antikvitetshandler og der tror jeg bare ikke dit forslag kommer i gennem. Af den grund jeg skrev tidligere.
  14. Bytte central

    Tror bytte central og antikvitetshandler er det samme og giver dig ret i at den godt kunne blive opdateret til at passe bedre ind i 2023. Men kan ikke forstille mig at eventbygninger, angrebs styrke % bygninger og bygninger, der giver fp kommer til salg som du ønsker. For gjore de det, så var...
  15. Fodboldbegivenhed 2023

    Dette event har intet med fodbold af gøre. Man får slet ikke oplevelsen af en fodboldkamp denne gang. Det var bedre før i tiden med spillere på banen og træner. Hvor man spillede en kamp og rykkede fremad på banen og til sidst scorede. Denne gang flytter man bare nogen brikker, men får slet ikke...
  16. Rise of Cultures

    Enig med Thomas. M Dette lyder mere som en salgstale Sabina den Modige fra selskabet bag spillet. Og du har ikke afvist. Men kan også se at dato fra Sabina den Modige ligger tilbage til januar/februar 2022. Så mon spillet er så populært..
  17. Diskussions og feedback tråd for naturbegivenheden 2023

    Kunne faktisk være sjovt at finde ud af, hvor langt folk er kommet/kommer i dette event. Om forskellen er så stor som jeg og andre tror. Hvor mange i den øverste 1% som bruger penge og hvor mange, som ikke gør. Og det samme i de andre % niveauer, feks 5 og 20%. Jeg indrømme gerne at jeg ikke...
  18. Diskussions og feedback tråd for naturbegivenheden 2023

    Hvorfor skal det også tage 8 timer at få 1 billet. Med det antal potespor man skal nå at samle sammen for at få eventbygningen på max burde tiden slet ikke være på 8 timer. Er det ikke os brugere I laver eventet til? Er det så ikke meningen af alle skal kunne få eventbygningen på max? Virker...
  19. Diskussions og feedback tråd for naturbegivenheden 2023

    Det er faldet. Du har ret i det med hændelser ditto6000. Synes eventet er for svært. Det antal samlede potespor man skal have for at få eventbygningen på max er noget nær umuligt. Synes ikke minispillet og det antal, som kræves med hensyn til potespor passer sammen. Virker som om eventet mere...
  20. Bliver mine turneringspoint ikke registeret?

    Hej. Jeg undrer mig lidt over at Nuværende sejrsherre i kolonitiden er Holger Danske d. 9 - når jeg var nummer 1 på den runde, som sluttede igår aftes. Så burde det ikke være mit navn som er Nuværende sejrsherre eller har jeg total misforstået den del af spillet?.
Top