Søgeresultater

  1. Udfordring 4

    opgave 1: F4 Opgave 2: F1 Opgave 3: C5 Opgave 4: D2 Opgave 5: A4
  2. Udfordring 4

  3. Markering for nye bygninger i byggemenu

    I Dinegu verdenen har min byggemenu en fejl: I byggemenuen vises der hele tiden at der er nye bygninger mv. Selvom jeg har været inde på dem alle, forsvinder markeringen ikke. JuliusEmil13
  4. Mangler veje i min by

    har oprettet en ticket hos support hvor jeg sluttede med at henvise til denne side, så de kan se at flere har problemer med vejene
  5. Mangler veje i min by

    Hej Jeg har byer på 6 servere, men der er kun i E-verdenen hvor jeg mangler at få vist alle veje, de forsvandt da jeg fik besked om at serveren var utilgængelig pga. odatering. Alt andet vises og biler kører på de veje som ikke kan ses. Jeg har slettet midlertidige filer og maskinen er helt...
  6. Januar Konkurrencen - Hvilken begivenhedsbygning fra 2018 synes I bedst om?

    Yggdrasil synes jeg er bedre end vintertårnet, da den kun fylder 3x3 felter og forbedre angreb.
  7. Halloween konkurrence

    Baggrunden er anderledes i portrættet i række 6. kolonne G JuliusEmil13
  8. Juli konkurrencen

    Helt klart en tur i badeland - at være ude i den friske luft og lege med vand
  9. Den store Bandajagt 10-07

    Den er at finde i Tigerhulen
  10. Gæt et tal (Vinderne fundet)

    3784
  11. Gæt et tal (Vinderne fundet)

  12. Uens Ikoner for markedsplads

    Når man åbner en forskning i træet så vise 2 ikoner til højre for varen: Et hvor man kan gå til markedsplads og et for at betale med stjerne. Ikonet for at gå til markedsplads er ikke det samme som der ellers bruges for markedsplads nede i venstre hjørne. Ikonerne som henviser til samme ting...
  13. Mange diamanter

    Glemte at fortælle at da jeg ville købe diamanter blev jeg 2 gange afvist med at transaktionen ikke kunne gå igennem og jeg skulle prøve igen senere eller kontakte support, og jeg prøve igen senere. Det må være dem der på en eller anden måde lige pludselig er blevet godkendt ind over natten. Som...
  14. Mange diamanter

    Her til morgen har jeg konstateret at antallet af diamanter i løbet af natten er gået fra godt 2.000 til over 28.000 og det forstår jeg ikke når jeg ikke har købet diamanter? (sidste køb af diamanter var 13.000 i løbet formiddagen i går) Kan se at der er trukket 3 gange diamanter i dag...
  15. Fejl i dagens opgave i Vinterbegivenheden

    Jeg deltager i alle 3 verdener. Jeg havde en kæmpe konfekture i de to verdener (A+C) og har solgt dem som der stod jeg skulle, men har ikke fået nogen ny. I B-verden hvor jeg kun har stor konfekture står der også at jeg skulle sælge en kæmpe konfekture, hvilket jeg ikke har, og har derfor ikke...
  16. Fejl i dagens opgave i Vinterbegivenheden

    Jeg deltager i alle 3 verdener. Jeg havde en kæmpe konfekture i de to verdener og har solgt dem som der stod jeg skulle, men har ikke fået nogen ny. I tredje verden hvor jeg kun har stor konfekture står der også at jeg skal sælge en kæmpe konfekture, hvilket jeg ikke har. Jeg havde 2 eller flere...
  17. opgave 3 i begivenhedsopgaven

    Det har jeg gjort nu, tak JuliusEmil13
  18. opgave 3 i begivenhedsopgaven

    Der nogle hjælpsomme spillere der har taget mine handler, så jeg overtog det 3. område, men det har ikke ændret noget. Så det hjælper ikke. Der står stadig at jeg mangler at infiltrere et om råde!!!! JuliusEmil13
  19. opgave 3 i begivenhedsopgaven

    Programmet vil at jeg infiltrere 3 områder ikke erobre dem, og den har accepteret at jeg har infiltreret de sidste 2 landområder men programmet har ikke accepteret at jeg dermed ikke har flere områder at infiltrere. Hvilket må være en fejl i programmet. PS: Har prøvet at erobre det område der...
  20. opgave 3 i begivenhedsopgaven

    I Arvahall verdenen kan jeg ikke fuldføre opgave 3 og dermed heller ikke resten. Der skal infiltreres 3 områder og jeg havde kun 2 områder i morgendagens land der ikke var infiltreret. Jeg manglede kun 3 områder at erobre og det ene havde jeg allerede infiltreret. JuliusEmil13
Top