Søgeresultater

  1. Markering for nye bygninger i byggemenu

    I Dinegu verdenen har min byggemenu en fejl: I byggemenuen vises der hele tiden at der er nye bygninger mv. Selvom jeg har været inde på dem alle, forsvinder markeringen ikke. JuliusEmil13
  2. Mangler veje i min by

    Hej Jeg har byer på 6 servere, men der er kun i E-verdenen hvor jeg mangler at få vist alle veje, de forsvandt da jeg fik besked om at serveren var utilgængelig pga. odatering. Alt andet vises og biler kører på de veje som ikke kan ses. Jeg har slettet midlertidige filer og maskinen er helt...
  3. Uens Ikoner for markedsplads

    Når man åbner en forskning i træet så vise 2 ikoner til højre for varen: Et hvor man kan gå til markedsplads og et for at betale med stjerne. Ikonet for at gå til markedsplads er ikke det samme som der ellers bruges for markedsplads nede i venstre hjørne. Ikonerne som henviser til samme ting...
  4. Mange diamanter

    Her til morgen har jeg konstateret at antallet af diamanter i løbet af natten er gået fra godt 2.000 til over 28.000 og det forstår jeg ikke når jeg ikke har købet diamanter? (sidste køb af diamanter var 13.000 i løbet formiddagen i går) Kan se at der er trukket 3 gange diamanter i dag...
  5. opgave 3 i begivenhedsopgaven

    I Arvahall verdenen kan jeg ikke fuldføre opgave 3 og dermed heller ikke resten. Der skal infiltreres 3 områder og jeg havde kun 2 områder i morgendagens land der ikke var infiltreret. Jeg manglede kun 3 områder at erobre og det ene havde jeg allerede infiltreret. JuliusEmil13
  6. al tekst er engelsk

    Hvorfor er alle tekster på a-verdenen er pludselig på engelsk? JuliusEmil13
  7. Manglende præmie for at vinde i kampene i tårnet

    Hej med jer. Jeg (JuliusEmil13) vandt i moderne æra's tårn i b-verden med 124 kampe. og har lige til nu ventet på opdateringen af medaljer. MEN Jeg har lige nu (lidt over 02.00 den 19-5) konstateret at jeg har fået nye naboer og ikke har fået de 900 medaljer som man får ved at vinde turneringen...
  8. Manglende point på klanmedlemmer

    Nederst i skærmbilledet er der en oversigt med billeder på de forskellig spillere - med fanebladene naboer, klanmedlemmer og venner. På fanebladet klanmedlemmer mangler samtlige point og de er i perioden mellem 15.00 og 16.15 i dag forsvundet, så alle klanmedlemmer fremtræder med 0 point. På...
Top