Ændringer til Kvk

DeletedUser2772

Guest
Hej
I skriver at i fjerner ba enheder fra AA kortet, hvad sker der så med de sektore hvor der er ba enheder i når de nye regler træder i kraft ??
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Når de nye KvK ændringer kommer på de nationale servere. PT er de kun på beta og der kan ske ændringer inden at de når frem til os
 

DeletedUser2069

Guest
Måske ikke rette sted at genopfriske et gammelt kvk ønske, som jeg tror langt de fleste nuværende kvk spiller ville se om livsskabende og “plads til all” forslag. Det handler om det sjove kvk hvor kortet uberørt, og alle klaner skal finde deres vej ind på ny på de gamle kort:

@WBLancelot oprindelige forslag, for ikke at tage æren :) her i min egen form:

Kunne det ikke være en spændende ide at alle kort på kvk blev nulstillet hver 1 måned. Mange af kortene er relativ statisk og da Inno ikke kommer med nye kvk kort kunne dette måske skabe noget fornyet liv og åbne kort, samt plads til nye kvk klaner.
De sektore man så har får man varerne tilbage på når kortene nulstilles og ranglisten er så baseret på resultatet indtil næste nulstilling.

Der vil i min optik bringe kvk lige tilbage til det vi alle så som det sjove og det som i tidernes morgen fik os til at spille kvk-delen.

- ang. Det nye forslag om 4 timers udregnings interval, det er stort NEJ TAK!!
Det giver frit spil til sabotage klaner som slet ikke spiller for at holde på sektorene. Hvis udregning skal være på forskellige tidspunkter af døgnet, så lave udregning hver 22 time, så flyttes det med 2 timer hver dag.

@Gizz


@Dragon, kunne være interessant at få dette prøvet af på Beta, og høre reaktionerne på det, er sikker på det vil skabe liv, action og mindske behovet for nye kort. Alle vil have en chance for at kæmpe sig ind på kortene igen, når de bliver 0-stillet, alle på lige fod og med hver deres taktik prøve kortene af forfra. både store og små klaner ville have det sjove KvK tilbage, hvor vi alle skal ind og finde ny plads på kortet. -= HÅBER forslaget er videre send, og at spildesignerne vil om ikke andet få det testet af =-

God dag
 

DeletedUser2069

Guest
Måske ikke rette sted at genopfriske et gammelt kvk ønske, som jeg tror langt de fleste nuværende kvk spiller ville se om livsskabende og “plads til all” forslag. Det handler om det sjove kvk hvor kortet uberørt, og alle klaner skal finde deres vej ind på ny på de gamle kort:

@WBLancelot oprindelige forslag, for ikke at tage æren :) her i min egen form:

Kunne det ikke være en spændende ide at alle kort på kvk blev nulstillet hver 1 måned. Mange af kortene er relativ statisk og da Inno ikke kommer med nye kvk kort kunne dette måske skabe noget fornyet liv og åbne kort, samt plads til nye kvk klaner.
De sektore man så har får man varerne tilbage på når kortene nulstilles og ranglisten er så baseret på resultatet indtil næste nulstilling.

Der vil i min optik bringe kvk lige tilbage til det vi alle så som det sjove og det som i tidernes morgen fik os til at spille kvk-delen.

- ang. Det nye forslag om 4 timers udregnings interval, det er stort NEJ TAK!!
Det giver frit spil til sabotage klaner som slet ikke spiller for at holde på sektorene. Hvis udregning skal være på forskellige tidspunkter af døgnet, så lave udregning hver 22 time, så flyttes det med 2 timer hver dag.

@Gizz


@Dragon, kunne være interessant at få dette prøvet af på Beta, og høre reaktionerne på det, er sikker på det vil skabe liv, action og mindske behovet for nye kort. Alle vil have en chance for at kæmpe sig ind på kortene igen, når de bliver 0-stillet, alle på lige fod og med hver deres taktik prøve kortene af forfra. både store og små klaner ville have det sjove KvK tilbage, hvor vi alle skal ind og finde ny plads på kortet. -= HÅBER forslaget er videre send, og at spildesignerne vil om ikke andet få det testet af =-

God dag
 

Lizif

Aktivt medlem
Som det ser ud på Beta lige nu så bliver det sådan her:

Ny point optælling hver 8 time 20.00 04.00 12.00

Når man tager en sektor er den beskyttet i den periode man indtager den i og den næste (min 8 timer og nogle sekunder, max 16 timer)

Frisættelse er jeg ikke 100% sikker på, men mener bestemt at det er som nu at man kan frisætte lige inden beregning og så indtage den igen lige efter beregning.

De eneste tropper der bliver lavet om ved frisættelse er MK og de bliver lavet om til en anden unit i samme alder som MK´en var

Så alt i alt så kan man beskytte sit område på samme måde som man gør nu, men man skal så bare gøre det 2 gange i døgnet f.eks kl 20 og kl 12

Den info her skal self tages med forbehold da intet er helt sikkert endnu.

Edit: Ting jeg ikke er helt sikker på
HK kan flyttes ved hver beregning
Hver spiller kan frisætte 2 sektorer pr beregning
 
Senest redigeret:

DeletedUser2420

Guest
Det syntes som om det lange tidsperspektiv fra introduktion til realisering, har fået KvK til at gå helt i stå. I hvert fald på nogen af serverne. Således har introduktionen i hvert fald indtil videre, haft det modsatte resultat end ønsket :(
 
Top