Det nye Beskedcenter

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Der er desværre en forsinkelse fordi de tilretninger som er lavet lige skal igennem til App stores også så pt. venter vi på at Apple og Google ruller dem ud. Tidshorizonten er derfor ukendt pt.
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Ja det jeg mente var at i disse tilfælde kan supporten vel læse meddelser :)


Kun den specifikke besked som bliver rapporteret. Det kræver en aktiv handling af modtageren af den pågældende besked (rapportering) før at vi kan se den.
 

ditto6000

Aktivt medlem
Hej ditto6000

Af dit første spørgsmål, skulle de beskeder man nu har gerne bliver overført med i opdateringen.
Det andet med klanforum vil jeg gerne undersøge videre om.
Har fundet ud af hvad der menes med at drage dele af klanforum ind i beskedcenteret og får tanken at det kan blive en stor klan fane med et virvar af klaninfo sammen med de daglige klan tråde såsom karruseller, ks, handler, luk og meget andet dagligt fremfor de deles i 2 faner men begge med kommentar og låsefunktion.. men nu kan vi jo se hvad det ender med når det engang går i luften.. måske det ikke bliver så galt.. :)
 
Senest redigeret:

FrejaSP

Aktivt medlem
Suk, det var ikke med denne opgradering. Nogen siger at "Den der venter på noget godt, kan ikke vente længe nok" men det er sgu hårdt at vente :D
 

Hyrde

Aktivt medlem
Der var nok nogle der glemte at tage misteltenen i ed.
Det kommer når det kommer - slut med at bruge energi på at vente på det :D
 

Jecl

Medlem
Nu er der gået 10 dage fra at det var planen det nye beskedcenter skulle aktiveres!! Er der nogen konkret tidshorrisont for hvornår det så bliver ??
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Nej det er der ikke. Pt så arbejdes der på at få alle opgraderinger ud til alle platforme
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Vi arbejder stadig på at få rullet de sidste ændringer ud til de forskellige app's stores. Når det er sket og vi ved at alt ar på plads, vil det nye besked center blive aktiveret men det vil tage et par dage mere
 

Vincentius

Nyt medlem
Fedt med det nye Beskedcenter. Jeg er vild med den!

Under klan-fanen savner jeg muligheden for at kunne fravælge nogle af klanmedlemmerne i trådene. For eksempel har vi en tråd til Klanrådet og en tråd til Talentgruppen, som ikke rummer alle klanmedlemmer. Muligheden for at fjerne modtagere er "grå" og ikke aktiv.
 

FrejaSP

Aktivt medlem
Det er fordi at klan trådene automatisk tilføjer nye medlemmer og sletter dem der forlader klanen.
Der er ikke andet for end at lægge leder tråde og andre tråde der ikke har alle medlemmer i social.
 
Top