Det nye Beskedcenter

PilgrimDK

Aktivt medlem
Jeg er enig med Vincentius, vi mangler muligheden for at man kan tilføje og fjerne folk fra Klan trådene da der er behov for at kunne skræddersy bestemte tråde.
 

codenerd

Nyt medlem
Det der kunne få det nye beskedcenter helt op at ringe her var at hvis man kunne tildele sine egne labels til tråde fx #ledelse og så hvis man samtidig kunne sige at et label skulle sættes ind som tab, så kunne man skræddersy sit beskedcenter 100% og det ville gøre det hele meget nemmere
 

Morten70

Medlem
Eller som ledelse at kunne fastfryse en tråds position, så ikke tråde med nyere beskeder i sig lægger sig ovenover, den fastfrosne tråd
 

Nicolo

Medlem
Skuffende skuffende skuffende! Det nye besked center har fået et flot design, og det var så det.

Havde virkelig glædet mig meget til dette nye besked center, men wow hvor er det skuffende. Enormt ærgerligt at Inno ikke har valgt at kopierer nogle af delene fra SoMe, i forhold til at kunne like, svarer direkte på en kommentar, (som man eks. kan gøre her på Forum) Kunne redigere en besked, kunne slette en besked man havde skrevet forkert, kunne tagge en person i en kommentar.
- At man selv havde kunne bestemme sine “menuer/overskrifter) selv havde kunne flytte rundt på trådene.
- Derudover er det som om at beskedcenteret er blevet langsommere at loade og beskederne har fået en masse fyldt, så der nu kun kan stå 2 beskeder på skærmen adgangen hvor der i det gamle beskedcenter kunne stå 4 beskeder. Det giver så mange unødvendige og ekstra tryk/swipe på mobilen.
 

FrejaSP

Aktivt medlem
Jeg har 2 spørgsmål, vil beskeder markeret som vigtige også blive slettet efter 60 dage hvis ingen aktivitet?
Hvorfor er det muligt for medlemmerne at skjule en vigtig besked?
 

hr. nyborg

Aktivt medlem
I forhold til medlemmers "muligheder"
Så tænker jeg at det er en funktion man ikke har tænkt på, at de 2 vil kunne gå ind over hinanden.

Dertil så er det største problem med beskedcentret lige nu, at medlemmer i klanen alle har besked rettigheder, selvom man i klanen jo kan vælge at give folk den mulighed eller ej. Men vigtige beskeder skulle ikke blive slettet. Så er beskeden sat som vigtig, vil den blive.

Så nu hvor funktionen endelig er kommet på der rigtige verdener, forventer jeg også selv at der vil komme en masse tilbagemeldinger om besked centret og mulighed for at gøre det bedre, eller ændre på ting de næste mange måneder.
 
Senest redigeret:

Nicolo

Medlem
I forhold til medlemmers "muligheder"
Så tænker jeg at det er en funktion man ikke har tænkt på, at de 2 vil kunne gå ind over hinanden.

Dertil så er det største problem med beskedcentret lige nu, at medlemmer i klanen alle har besked rettigheder, selvom man i klanen jo kan vælge at give folk den mulighed eller ej. Men vigtige beskeder skulle ikke blive slettet. Så er beskeden sat som vigtig, vil den blive.

Så nu hvor funktionen endelig er kommet på der rigtige verdener, forventer jeg også selv at der vil komme en masse tilbagemeldinger om besked centret og mulighed for at gøre det bedre, eller ændre på ting de næste mange måneder.


Skuffende skuffende skuffende! Det nye besked center har fået et flot design, og det var så det.

Havde virkelig glædet mig meget til dette nye besked center, men wow hvor er det skuffende. Enormt ærgerligt at Inno ikke har valgt at kopierer nogle af delene fra SoMe, i forhold til at kunne like, svarer direkte på en kommentar, (som man eks. kan gøre her på Forum) Kunne redigere en besked, kunne slette en besked man havde skrevet forkert, kunne tagge en person i en kommentar.
- At man selv havde kunne bestemme sine “menuer/overskrifter) selv havde kunne flytte rundt på trådene.
- Derudover er det som om at beskedcenteret er blevet langsommere at loade og beskederne har fået en masse fyldt, så der nu kun kan stå 2 beskeder på skærmen adgangen hvor der i det gamle beskedcenter kunne stå 4 beskeder. Det giver så mange unødvendige og ekstra tryk/swipe på mobilen.
 

codenerd

Nyt medlem
Enig med Nicolo på alle punkter.

Ligeledes er det irriterende at man på mobil/tablet ikke kan starte en privat besked til en bruger ved at klikke på personen hvis det er fra en klan tråd. Her er muligheden simpelthen væk, mens det fint fungerer på PC
 

hr. nyborg

Aktivt medlem
Som en "medarbejder" hos innogames kan vi ikke på samme måde nedgøre spil og anden aktivitet der vedrøre innogames i sig selv.

MEN jeg er på mange måder helt enige med alt der er skrevet i denne samtale, det føles som om man har lavet nyt design som punkt 1, som der med tiden kan bruges BEDRE end tidligere til at lave nye funktioner. Så til start vil jeg skrive til jer alle. Hav tålmodighed.

Nogen ting kommer ud tidligt i processen. Både for at se om det virker, men også selvfølgelig for at høre og få brugernes input til den videre udvikling.
Det er ikke altid, men i øjeblikket syntes jeg faktisk at innogames gør ret meget for at imødekomme spillerne. Og det skriver jeg ikke som moderator eller fordi jeg skal. Jeg skriver det også for min egen holdning og min spiller profil.

Hvis i ikke er med på beta forummet for spillet her, så kan jeg stærkt anbefale jer at oprette en konto og dagligt kigge forbi forummet, eller hvornår man nu har tid. Der bliver snakket virkelig meget om alle aspekter for spillet. Både med nuværende funktioner og fremtidige.
Dette er både for begivenheder, men faktisk også store nye spil funktioner.

For eksempel, (om man ved det eller ej) har innogames nu helt fjernet den nyeste kamp måde, som var en ny slags spiller-mod-spiller opdateret version. Mange spillere var utilfredse med denne nye funktion, eller ville bare ændre på så mange ting, fordi det ikke gav mening. Og som så, lytter innogames nu til os spillere og ja, hvem ved hvad fremtiden vil bringe.


Dette blev et langt indlæg, det jeg egentlig ville skrive, jeg har netop læst (igen på beta forum) at der netop er blevet introduceret funktionen med at "Slette og rette" indlæg i besked systemet. Altså en funktion som spillere har bedt om, og innogames nu har leveret :-D

Så igen, på en god og ordentlig måde, kom med alle jeres forslag, kommentarer, ideer og så videre. For det kan jo være de bliver udgivet til spillet :)
I dag kl. 11:09 AM

We have just added a new feature to edit and delete your own messages in an existing thread. To make any changes click on your name in the message (not on your avatar) and the options below will appear:
Edit.jpg
 

codenerd

Nyt medlem
Det må da bestemt være en fejl at man som klan kun kan markere 5 beskeder som vigtige, især sammenholdt med nedlæggelsen af klan forum...

Nu skal vi som klanledere sørger for at alt over de 5 ikke bliver slettet ved at lave aktivitet i tråde som man ellers gerne vil holde låst og samtidig markeret som vigtigt så de ikke slettes
 
Top