Diskussion - Fodboldbegivenheden 2020

Hyrde

Aktivt medlem
2 x tracks udbudt, 6K flasker brugt (heraf 2100 købt med diamanter) og ikke et eneste track
Det er ganske enkelt en ommer!
 

DeletedUser3325

Guest
Jeg forstår ikke at man syndes denne event er indviklet, Man skal løse nogle opgaver som enten giver flasker til det som den også var sidste år, og så det nye som er er billetter til tuneringen.
At løse opgaver er som det plejer.
Ellers er det som jeg ser det er det 2 forskellige ting, hvor man vinder forskellige præmier.
TRÆNINGEN.
Det er som det altid har været. Løb op på banen og score mål.
TUNERINGEN
Der skal man sammesætte sig hold, så det har en bedre % end modstanderen. Man skal bare huske at kigge på den hjælpetegning når man sætter hold..
RØD slår GRØN, GRØN slår BLÅ. BLÅ slår RØD.
Håber det forklarer spillet.
 

ditto6000

Aktivt medlem
Trods man skifter spillere til stærkest mulige hold så batter det ikke meget medmindre jeg skal til lommmerne. I er lykkedes med en udvidelse af fodboldturnerigen som nu er forbeholdt diamantbrugerne om man vil deltage i kampene om bare 12% på den daglige gevinst.. så gode kort avler bedre kort og alle andre holdes til 6% med meget lille chance for optimering af ens hold til at kæmpe imod stærkere hold.
En e!lers fin event ødelagt
 
Jeg har det som ditto6000 - dog ikke lige så ekstremt. Turneringen er dog klart til fordel for diamantspillerne. Dette er nu endnu mere tydeligt end ellers i de andre events.
Jeg tog lige tre kampe mod hhv. tre forskellige sølvspillere, som havde den samme eller en lavere holdstyrke. Jeg optimerede altid mit hold efter sten-saks-papir-systemet og med øje for, at jeg altid forsøgte at bruge mine bedste spillere. Resultaterne blev tre tabte kampe. En med 54% - tabt. En med 60% - tabt. En med 56% - tabt. Skal jeg seriøst altid gå efter bronzespillerne og nøjes med den lille brøkdel af de mulige rangeringspoint, som kan vindes mod hhv. sølv og guld, og med en signifikant dårligere chance for at vinde dagens præmie? Er det virkelig rent tilfældigt. Det virker mærkelig.....
 

Hyrde

Aktivt medlem
Kampene er tror jeg, 100% tilfældige, uanset proccenterne, men man skal jo ikke glemme det er dobbelt - 60 for at vinde, 40 for ikke at vinde.
Jeg har ingen problemer med turneringen - og jeg taber også kampe (diamanter hjælper altså ikke ret meget her ;)), og vinder nogle gange kampe jeg overhovedet ikke burde vinde.
Jeg har langt større problemer med at de daglige gevinster er så håbløse at få fat i - gad vide om der er andre, der overhovedet ikke er lykkedes med at få fat i et eneste track og som har brugt 7-8K flasker og også diamanter. Den del går der meget længe inden jeg slipper min skuffelse over Inno over.
 

hr. nyborg

Aktivt medlem
Jeg syntes selv at begivenheden er ok nem at finde ud af. Som jmfab skriver, så er der jo kun lidt der er nyt, og det har jeg nemt kunne finde ud af.

Dog Hyrdinden har jeg heller ikke brugt diamanter på begivenheden, og har ingen ekstra baner fået til at sætte mellem bygningen. Så i forhold til julebegivenheden med Toget, hvor vi kunne få ekstra vogne til, ja så var det på alle måder nemmere at få den gang. Så regner ikke selv med at få nogle baner og er næsten i tvivl om jeg overhoved får opgraderet de 2 hovedbygninger til fulde.

Så vi må jo bare håbe på at alle vores "noter" bliver taget med til innogames næste begivenhed. Om noget er jeg glad for at de da i det mindste prøver nye ting, end bare at genstarte de samme begivenheder uden det store.
 

Hyrde

Aktivt medlem
Jeg har intet imod, at de prøver nye ting og udfordrer os lidt - det synes jeg kun er dejligt. Men det er en hårfin grænse - det må ikke blive umuligt at få del i præmierne.
 

Jytte H W

Medlem
Hyrdinden skrev: Jeg har intet imod, at de prøver nye ting og udfordrer os lidt - det synes jeg kun er dejligt. Men det er en hårfin grænse - det må ikke blive umuligt at få del i præmierne.

Jammen det er det jo blevet, jeg taber hele tiden selv om jeg har 55-70 % chance for at vinde.
 

Hyrde

Aktivt medlem
Du er ikke alene - jeg tabte 2 ud af 2 kampe på E og 2 ud af 3 kampe på D her til morgen. Jeg tror vi alle meget hurtigt kan blive enige om at procenterne ikke afspejler virkeligheden :)
 

Hyne68

Aktivt medlem
Det er absolut ikke blevet umuligt.
For det første synes jeg man skal huske på, at turneringsdelen er en tilføjelse i forhold til tidligere udgaver af fodbold-events. Træningsdelen er stadig den samme. Og ALLE har de samme muligheder, som de altid har haft. Diamant-spillerne har også tidligere kunne købe sig til flere flasker. Nu kan diamantspillerne blot også købe ekstra turnerings-billetter og / eller ekstra spiller-kort.
Jeg betegner mig selv som diamant-spiller, og også jeg taber kampe, hvor min %-vise chance var større end modstanderen. Og jeg vinder også kampe, hvor jeg har lavest %-vis chance. Sådan fungerer det. Har man ikke 100% chance for at vinde eller tabe, så forekommer sådanne udfald.
 

Hyrde

Aktivt medlem
Der har ikke tidligere været en fodboldturneringen, så den kan ikke sammenlignes med tidligere år.
Træningen fungerer helt som den plejer og har gjort i tidligere år.
 

ditto6000

Aktivt medlem
at halvdelen fungerer som tidligere år skulle være et godt argument for at spillere som ikke bruger penge på diamanter skal være tilfredse over at udvidelsen favoriserer diamantspiller må vist betegnes som værende uheldigt. Der er vist rigtigt mange spillere i FOE som er med hvor der skal være en vis form for retfærdighed for det fortsat er sjovt :)

Er kommet på en ny strategi ikke beskrevet nogen steder. Håber blot den er en smule bedre end jeres forslag for det dur ikke :) :)
God weekend
 

Hyrde

Aktivt medlem
Inno har været gavmild i dag. Først fandet jeg 10 billetter i en hændelse og da jeg havde 1 i forvejen, var der lige 11 turneringskampe der skulle tages. Resultat 4 vundne, 7 tabte - alle med mellem 50 og 60% i chance for at vinde. Og sørme så om ikke der kom 10 mere i en anden hændelse på samme servere. Resultat: 4 vundne og 6 tabte, igen alle med 50-60% chance for at vinde. Mine kort er nogenlunde lige så stærke som modstandernes, men jeg spekulerer lidt på nu om det i virkeligheden er der slaget afgøres, når du har sat sådan nogenlunde de spillere der er gode mod modstanderen i nogenlunde samme mængde/forhold.
 

DeletedUser76

Guest
opgave 16 i fodboldrækken, (er i rumalder Mars)
  1. besøg 15 kroer eller vind over 42 enheder
  2. få 37500 glæde
Jeg synes godt nok 37500 glæde er strengt(dyrt) :eek:
Og det var vist 45000 i Asteroide Bæltet
 

DeletedUser76

Guest
Hvordan kommer man med i lodtrækningen om de der præmier på den der YouTube video ? Har set den 2 gange fra enden til anden, liket den og abonnerede allerede på kanalen...
 

ditto6000

Aktivt medlem
.
opgave 16 i fodboldrækken, (er i rumalder Mars)
  1. besøg 15 kroer eller vind over 42 enheder
  2. få 37500 glæde
Jeg synes godt nok 37500 glæde er strengt(dyrt) :eek:

Jeg anvender Kirkegården hvor jeg til nu har opgraderet til Monumental kirkegård x 2 som giver 23.620 i astroidealderen.. Samler opgraderinger så evt den ene lægges på lager ganske gratis og er igang med nr. 3 kirkegård . :)

Og er den allerede bygget så starter jeg blot med at lægge på lager og bygger/opgraderer igen så er den glæde i hus...
 
Top