Dit bedste spørgsmål!

DeletedUser12

Guest
Kære spillere!

Folkene som har skabt/skaber Forge of Empires vil snart stille sig til rådighed, for de spørgsmål som ligger spillerne mest på sinde. De vil derfor gerne vide hvilke/hvilket spørgsmål der ligger lige netop dig mest på hjertet! Spørgsmålet kan være til hvem som helst bag spillet (spil designere, spil udviklere, ledende community managers etc). Når vi har et overblik over de bedste og mest efterspurgte spørgsmål oversætter vi dem og sender dem ind. Herefter tager udviklerne sig tiden til at svare på de vigtigste og mest efterspurgte spørgsmål fra alle markederne samlet.

Vi ser frem til alle jeres spørgsmål og glæder os til at sende dem videre.

Mvh. Dit Forge of Empires team
 
jeg forstår ikke hvorfor vi kan have flere eventsbygninger fra samme tidsalder som producerer andet end mønt/forsyninger, (her tænkes specielt på kundskabens alter og Hall of Fame), da disse eventsbygninger jo burde sammenlignes med øvrige Særlige bygninger. Det er ødelæggende for spillet/skaber uballance, når man ser spillere med 8-10 af disse bygninger.
Hvorfor er der ikke en begrænsning til at man kun kan have 1 af disse bygninger (evt fra hver tidsalder), og skulle man så få en igen fra samme/senere events til samme tidsperiode, kunne den jo automatisk blive erstattet med et "opgraderings kit" når den bliver lagt på lageret, til frit afbenyttelse på alle typer eventsbygninger fra tidligere tidsaldre.
 

DeletedUser

Guest
SB'er med angrebsbonus. Efter lvl 10.

Hvad er baggrunden for den ydmyge regulering af angrebsbonus efter lvl 10 i CDM, AD og Zeuz?
Efter lvl 10 faldet opjusteringen pr. lvl fra 3 pct. til 0,5 pct., hvilket gør investering i disse uinteressant.
 

DeletedUser365

Guest
SB'er med angrebsbonus. Efter lvl 10.

Hvad er baggrunden for den ydmyge regulering af angrebsbonus efter lvl 10 i CDM, AD og Zeuz?
Efter lvl 10 faldet opjusteringen pr. lvl fra 3 pct. til 0,5 pct., hvilket gør investering i disse uinteressant.

Det kan jeg svare på allerede her =).

De ekstra levels vi kan få til vores SB'er er kun kommet for, at vi kan bruge vores overskydende BP'er til en lille smule i stedet for slet intet =D.
 

DeletedUser365

Guest
Jeg har et godt spørgsmål...

Vi kan allerede nu se, at næste tidsalder bliver "nutiden" , og så kan vi næsten regne ud, at den næste igen sandsynligvis bliver "fremtiden" ;) , når man kigger på kvk kontinentet, så er der kun plads til to tidsaldre mere.

Så jeg vil gerne spørge FoE :

Er der planer om at udvikle spillet yderliggere efter lancering af "fremtiden" ? det ville være lidt trist hvis spillet bare slutter... :cool:
 

DeletedUser

Guest
Jeg har et godt spørgsmål...

Vi kan allerede nu se, at næste tidsalder bliver "nutiden" , og så kan vi næsten regne ud, at den næste igen sandsynligvis bliver "fremtiden" ;) , når man kigger på kvk kontinentet, så er der kun plads til to tidsaldre mere.

Så jeg vil gerne spørge FoE :



Er der planer om at udvikle spillet yderliggere efter lancering af "fremtiden" ? det ville være lidt trist hvis spillet bare slutter... :cool:

Hahah jeg synes mit spørgsmål er bedre end dit, selvom du synes dit er godt :cool:

Svaret på dit spørgsmå er at Hvis fortiden kan bestå af flere tidsaldre så kan fremtiden sikkert også! Og så længe der er spillerbase skal spiludbyderen nok få det tilpasset antal tilbageværende zoner på kortene mv.

Til gengæld er dit svar ikke fyldestgørende. Det gør jo ikke BP's anvendelige hvis vi ikke bagefter har noget incitament til at putte 600-900 FP's i dem :confused:
 
Til gengæld er dit svar ikke fyldestgørende. Det gør jo ikke BP's anvendelige hvis vi ikke bagefter har noget incitament til at putte 600-900 FP's i dem :confused:
-
Hvis du er færdig med forskning, så skal du jo gerne have noget at bruge dine FP til, og det går forholdsvis hurtigt at få fyldt de relevante sb´er op til lvl 10, så er det jo dejligt at kunne få en lille smule ud af de FP vi får, og samtidig er der altså også en pæn flok FP-pakker og medaljer til top 5 i div. lvl´s
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser1482

Guest
Når man nu har SB bygninger der øger ens møntindsamling og forsyninger, hvorfor gælder det så ikke for ALLE bygninger også de SB der afgiver enten mønt og forsyninger, det er jo vist når man køre musen hen over, når man skal lave sine indsamlinger, men der gives ikke mere af den grund, er det noget I vil drøfte, eller rette fejlen ??

/Kim
 

DeletedUser1483

Guest
Mit spørgsmål er om hvorfor vi ikke kan få vores bygningerne ned på lageret, i stedet for at sælge, når vi skal flytte rundt i byerne.
 

DeletedUser660

Guest
Bliver det snart muligt at overtage styringen af ens forsvarstropper, hvis man bliver angrebet mens man er online?
 

DeletedUser1271

Guest
Jeg har da et par spørgsmål liggende i ærmet. ;)

1 - Som allerede nævnt, er der en grund til at vi ikke kan bruge lageret når vi flytter rundt?
Det kan blive en træls proces at se om man kunne få mere ud af sin by, når man skal sælge en god del for at finde ud af det. Specielt hvis man ikke får en mere produktiv by lavet. :s

2 - Hvorfor kan vi ikke vende div. bygninger?
Det ville åbne for flere muligheder, og for en der finder det forstyrrende som mig, at bygningernes dører ikke ligger ud til vejen. :p

3 - Eventbygninger som nævnt, de der ikke producere mønter eller forsyninger tager overhånd i nogle byer. Vil der fremover komme et maks. antal på dem?
Det er lidt kedeligt at se man er blevet angrebet og måske endda plyndret, men at se personen der har gjort det har over 300% i forsvar pga. bavne spam er da bare træls. For der er jo ingen måde at få sine vare tilbage fra en sådan spiller. :hmm:

4 - Folk har tit efterspurgt noget balancering omkring nabolagene, er det noget der bliver gjort noget i?
Oplever fra tid til anden at bronzealder folk bliver placeret med mig, eftersom jeg er i industri tiden kunne jeg jo nemt trampe på dem som andre i nabolaget. Det er demotiverende for de nye spillere, og selvom jeg vælge at være venlig og Mo/Po nye spillere, så kan de jo hurtigt forlade spillet hvis alle andre plyndre dem.
Var det ikke en ide at alders begrænse nabolagende og så fra hver alder at point opdele dem. Så ville folk være i blandt ligesindet og det ville nok hjælpe på at flere holdte fast i spillet. :)

5 - Har altid undret mig over lige siden KvK udkom, hvorfor er det ikke muligt at kæmpe i bronzealderen? :confused:
 

DeletedUser802

Guest
kan der blive player vs player kampe i de forskellige tidsalder, så folk har mulighed for at direkte kæmpe strategisk mod hinanden, som en slags reduceret version af stratego.
 

DeletedUser1268

Guest
I dag er det muligt at lave handler som kun kan ses af andre klanmedlemmer.
Kan det blive muligt at lave handler der kun kan ses af spillere som ikke er medlemmer af klanen?
 

DeletedUser1477

Guest
kan der ikke lave en mulighed for at opgradere bygninger, til den tidsalder man har. uden at skulle slette de gamle og købe nye. men tænker især på de bygninger man vinder i de forskellige spil og de bygninger man køber vhja. diamanter
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser1477

Guest
kan det ikke blive en mulighed for at handle med venner uden at skulle betale fp
 

DeletedUser423

Guest
Hvorfor får man ikke noget udbytte af et succesfuldt forsvar i PvP?
 

DeletedUser1477

Guest
Det burde give point, når en der angriber trækker sig tilbage.
 
Hvorfor tager det længere tid for en såret enhed at hele 8-9 "pinde" end at producere en ny enhed?

Hvorfor koster det ikke mønt/resourcer at hele enheder (burde da koste 1/10 pr. pind af anskaffelsesprisen for en ny enhed)?
 
Top