Dit bedste spørgsmål!

Er det rigtigt at man kun kan se de 5 første tal af medaljerne, så man ikke kan se det korrekte antal medaljer når man har et 6 -cifret antal medaljer?
 

DeletedUser12

Guest
Lige til det sidste spørgsmål er svaret ja.

Jeg har sendt spørgsmålene ind og afventer at der kommer svar, som jeg kan dele.
 

DeletedUser352

Guest
Hvorfor er det sådan her i spillet ( Er blevet sådan ) at man kun skulle kunne tæve dem der er mindre end sig selv.

Her tænker jeg på at forsvar bliver stærker og angreb mindre.

Har mine bange tanker , at der i sommerspillet , er Bavne at hente og så bliver det jo en umulig opgave at tæve de store.

Et ? mere.

Kan man ikke lave det sådan , at man kan slås mod alle , men kun kan stjæle fra samme alder , som sig selv.

Det ville give de mindre en mulighed for at få lov til at deltage i spillet , da jeg tror de springer fra , når de bliver plukket for vare,forsyninger mønter osv.

Det vil også gøre at de klaner der spiller i kvk , bliver nød til at omstille deres byer , til de tider de slås i. ( skal så selv til at fremstille en del af de vare de skal bruge ).

Regama Hilser Alle.
 

DeletedUser352

Guest
Her kommer der lige en mere fra Regama.

Det kunne være lidt sjovt , hvis man kunne gå tilbage i tiden.

Her tænker jeg på , at man kunne skifte sit rådhus ud , med den tid man vil være i.

Hvis Regama gerne ville være kolonist , fik man sit rådhus , der passer med tiden og man ville så få vare fra den tid.

Så ville sbèr passe og udlevere vare fra den tid.

Man kan jo stadig forske og skifte tid.

Tror at det vil gøre det sjover , da man lever sig ind i den tid man er i.

Regama Hilser Alle.
 
Lidt i stil med Regama1506´s forrige indlæg:
-
Hvorfor kan man ikke selv vælge hvilken tidsalder varer man får fra sine særlige bygninger? (kunne evt bestemmes ved valgmulighed i rådhuset, gældende for alle sb´er)
 
Dette er måske lidt udenfor emnet, men jeg kunne ikke lige finde en mere passende tråd, så:
Har udviklere og konceptansvarlige overvejet at lave en "moderne" browserudgave af PoC?
Spillet er oprindeligt udviklet til Amiga500 af Rolf-Dieter Klein og Martin Ulrich. Sidenhen har de udviklet en windows version, og det er jeg selvfølgelig ikke ked af, MEN: Man kan kun spille max 4 spillere på max 1 pc i samme game, så mulighederne for at konkurrere mod andre end sig selv er ret begrænsede.
Det kunne være totalt fedt, hvis en eller anden kunne finde på at kontakte Rolf-Dieter Klein og Martin Ulrich ( de har sikkert nogle rettigheder, man ikke lige skal jokke for meget på ) med henblik på at gå igang med sådan en opgave.

venlig hilsen
BNB den Håbefulde. :D
 

DeletedUser365

Guest
I "WoE" kan man opgradere både bygninger og enheder... Det kunne være kanon fedt, hvis vi også kunne opgradere vores enheder her i FoE så de bliver stærkere i både angreb og forsvar =). Dette kunne evt gøres i en KSB, som var en rigtig KSB samlet af flere klanmedlemmer :).

Det kunne gøres således, at der skal bruges 9 komplette samlinger af KSB'en, det vil sige 9 klanmedlemmer skal donere et komplet byggesæt af KSB'en til skatkammeret. Denne KSB kan laves som en option fra skatkammeret eller den kan laves som et ikon der befinder sig et eller andet sted på skærmen, og så er det derfra man åbner KSB'en for at donere fp.

Opgradering af enhederne kunne laves således fra KSB'en:
Hver opgradering kan evt koste 450 fp. Det er altså ikke KSB'en der stiger i level, men enhederene der bliver stærkere.
Enhederne kunne evt blive 2% stærkere pr opgradering, evt med en øvre grænse på lad os sige 50 opgraderinger.

Er det noget udviklerne kunne tænke sig at kigge lidt på :) ?
 

DeletedUser571

Guest
Jeg har læst en mængde rigtig gode spørgsmål i denne tråd - Nu faldt jeg lige over den igen, og kan derfor kun undre mig over at der ikke er kommet svar...
Der er trods alt gået et halvt år, så mon ikke det efterhånden er ved at være nok tid til at tænke over hvad man skal svare?
 

DeletedUser1138

Guest
Hvordan kan det være, at halvdelen af ens hær når at dø, mens man venter på, at "overgiv dig flaget" bliver en mulighed? Er det bare min computer, der er for langsom? Men så burde den jo heller ikke kunne køre modpartens krigshandlinger af på mig i den ventetid, eller...? :)
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Hvordan kan det være, at halvdelen af ens hær når at dø, mens man venter på, at "overgiv dig flaget" bliver en mulighed? Er det bare min computer, der er for langsom? Men så burde den jo heller ikke kunne køre modpartens krigshandlinger af på mig i den ventetid, eller...? :)

Fordi du kun kan overgive dig når det er din tur. Så længe modstandernes tropper er igang med deres tur kan du ikke overgive dig.
 

DeletedUser1138

Guest
Fordi du kun kan overgive dig når det er din tur. Så længe modstandernes tropper er igang med deres tur kan du ikke overgive dig.

Tak - Skivel skrev det samme i går, og jeg måtte lave et doh-smæk i panden på mig selv. Det burde jeg jo have regnet ud. Blev bare så "neeeeej, stop stop stop", mens jeg forgæves trykkede på flaget.
 
Top