Feedback og spørgsmål om Klanekspeditionen niveau 5

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
[
]
GEX5%20logo.png

Kære konger og dronninger,

I har kæmpet dig igennem det barske vulkanske landskab i Klanekspeditionen niveau 4, og nu er tiden kommet til at tage det næste skridt! Vulkanen er forvandlet til en frodig jungle, og jeres klan har brug for jer til at forsvare dette tropiske paradis i vores helt nye Klanekspedition niveau 5!

Udover at introducere niveau 5, arbejder vi også på at justere afbalanceringen af niveau 1-4 for at gøre balanceringen af hele funktionen mere sammenhængende. Disse ændringer vil ikke være tilgængelige i denne uges Klanekspedition, men vil blive tilføjet senere. Læs nedenfor for at finde ud af mere!

Oversigt​

Klanekspeditionen niveau 5 vil følge et lignende format som tidligere niveauer, men med et drejnig! På samme måde som tidligere niveauer vil der være 16 møder, som I kan erobre, men på dette niveau vil din hær bruge byens forsvarsbonus i stedet for den angribende hærs bonus. I kan selvfølgelig forhandle som i tidligere ekspeditionsniveauer, men hvis I vælger kampmuligheden -så pas på! Når I kæmper i niveau 5 vil I bruge jeres bys defensive hær bonusser i stedet for jeres angribende hær bonusser. Hvis I har forsømt dette, skal I ikke gå i panik - vi har hjælp klar! Vi har introduceret en mekanik, som giver jer mulighed for at konstruere befæstninger til at hjælpe. I kan bygge på alle møder, eller kun målrette mod de møder, I kæmper med. Dette fungerer på samme måde som Slagmarkerne men disse bygninger vil bruge dine personlige varer og vil kun kunne bruges af dig.

For at opnå den maksimale procent i Klanmesterskaberne, skal dine klanmedlemmer nu gennemføre 80/64 møder! Vareomkostningerne for at låse op for det 5. niveau vil også være højere end for niveau 4, så alle jer som er klanledere derude, sørg for at kontrollere jeres klan-skattekammer for at undgå at løbe tør!

Niveauets sværhedsgrad​

Det nye niveau i klanekspeditionen vil udgøre en reel udfordring, selv for vores mest erfarne spillere. At lave nyt indhold til spillet og samtidig sætte nye, komplekse mål er grunden til, at vi har skabt dette niveau med fokus omkring forsvarsbonusserne, og hvorfor det er meningen, at det skal være meget svært at gennemføre lige nu. Med tilføjelsen af kommende nye kilder til forsvarsbonus og strategisk brug af dem, vil I gradvist være i stand til at forbedre jeres forsvarsbonusser. Det er meningen, at det skal være et maraton og ikke en sprint.

Vi vil virkelig gerne give jer flere mindeværdige oplevelser i Forge of Empires og udvide brugen af de forskellige funktionaliteter, vi allerede har i spillet. Dette er et af skridtene i den retning.

Befæstninger​

For at lette jeres vej gennem denne svære nye udfordring kan I bygge befæstninger for at give jer selv en bonus for et specifkt møde. Vælg jeres bygninger med omhu for at få det maksimale udbytte! Hvis en ikke hjælper, kan I rive den ned og prøve en anden! De varer, der skal bygges, vil blive tilfældigt udvalgt fra jeres nuværende tidsalder - men hvis I ikke har nok af de varer, I skal bruge, kan I også bruge diamanter til at skifte de angivneige varer. Det boost, der gives, afhænger af jeres tidsalder og hvilket møde, I er på.

ØrnekrigertempelJaguarkrigertempelStor kriger-tempelInfiltrationstempelZacatzontli StatueTlacotzontli Statue
image-2023-1-13_18-4-0.png

image-2023-1-13_18-4-7.png
image-2023-1-13_18-4-12.png

image-2023-1-13_18-4-16.png
image-2023-1-13_18-4-23.png
image-2023-1-13_18-4-27.png
Forøger angrebsbonus for jeres forsvarende hærForøger forsvarsbonus for jeres forsvarende hærForøger angrebs- og forsvarsbonus for jeres forsvarende hærInfiltrerer modstanderens hærReducere prisen på forhandlingerReducere antallet af forhandlingsmuligheder med en

Belønninger​

Det Glemte Tempel

Intet nyt niveau af klanekspeditionen ville være komplet uden nogle helt nye bygninger som belønninger!

Den primære belønning for Klanekspeditionen niveau 5 er Det Glemte Tempel. Det er en kraftfuld begrænset bygning, som giver imponerende boosts til din angribende og forsvarende hær, samt en bonus til Forge Point-produktionen. Det vil vare i 28 dage, før det bukker under for junglens varme og erosion. Efter dette tidspunkt vil det stadig give glæde, men dets andre bonusser vil gå tabt, så sørg for at bygge disse på det rettet tidspunkt for at maksimere din fordel!

For at samle det glemte tempel har du brug for fragmenter, du kan vinde disse ved alle store møder på kortet (hvert 4. møde). Antallet af fragmenter, du kan vinde, vil stige mod slutningen af ekspeditionen. Hvis du afslutter Klanekspedition niveau 5, vil du være i stand til at bygge det glemte tempel hver gang.

Hvis du kun formår at gennemføre nogle få møder, vil det tage dig længere tid at samle bygningen, men det vil ikke desto mindre være muligt!

Det Glemte Tempel (3x4)
W_SS_MultiAge_Expedition22.png
Giver:
  • 40% angreb og forsvarsbonus for angribende hær
  • 50% angreb og forsvarsbonus til forsvarende hær
  • 20 % Forge Points indsamlingsbonus

Den fjerklædte slange​

Templet er selvfølgelig ikke den eneste bygning, du kan vinde. Den næste tilgængelige belønning er den fjerklædte slange Statue - en ærefrygtindgydende ny kædebygning, som vil bølge sig gennem din by. Med tre niveauer til hovedbygningen og tre mulige kædebygninger kan du tilpasse din frygtindgydende slange til at give de boosts, du har mest brug for!

Slangen er ikke en begrænset bygning, så når den først er bygget, kan den blive i din by, hvilket giver dig mulighed for at blive ved med at udvide kæden og få flere bonusser. Den måde, du samler slangen på, er den samme som for det glemte tempel: du kan vinde fragmenterne ved hvert stort møde både til slangehovedet og til Skæl-kædeelementerne

På det højeste 3. niveau kan slangen give følgende bonusser:

Den fjerklædte slange Statue (3x2)Slangefinner (2x2)Slangepigge (2x2)Slangefjer (2x2)
R_SS_MultiAge_Expedition22c.png
D_SS_MultiAge_Expedition22Scalesb.png
D_SS_MultiAge_Expedition22Spikes.png
D_SS_MultiAge_Expedition22Feathersc.png
  • 15% angreb og forsvars bonus for angribende hær
  • 10 Forge Points, når dem er motiveret
  • Mønter
  • 5% angrebs og forsvarsbonus for angribende hær
  • glæde
  • 15% angreb og forsvars bonus til forsvarende hær
  • glæde
  • 20 tilfældige varer fra din tidsalder
  • glæde

Nye versioner af eksisterende bygninger​

Men hvad med de eksisterende bygninger, spørger du? Vi har udvidet sortimentet for to af disse for at bringe dem ajour. Introduktion til: guddommelig himmel-ur og den store rituelle flamme!

Bemærk venligst, at dette er helt nye versioner af disse bygninger, men du kan ikke opgradere dine eksisterende himmel-ur og Rituelle Flammer til denne version.

Guddommeligt Himmel-ur (3x2)Stor Rituel Flamme (2x1)
R_SS_MultiAge_Expedition16e.png
T_SS_AllAge_Expedition16c.png
  • 4% angreb og forsvarsbonus for angribende hær
    Mønter
    Befolkning
    5 Forge Points når den er motiveret
  • 7% angreb og forsvarsbonus for den forsvarenede hær

Portrætter​

Naturligvis har vi tilføjet 18 nye portrætter, så du kan vise din klan-ekspedition frem for alle! Alle portrætter kan dukke op ved forskellig møder på niveau 5.

QuetzpalleaQuetzalliCoatlNahuatlCitlalicueAhuatzi
image-2023-1-23_11-26-34.png
image-2023-1-23_11-27-1.png
image-2023-1-23_11-27-7.png
image-2023-1-23_11-27-26.png
image-2023-1-23_11-28-1.png
image-2023-1-23_11-32-29.png
NochtliEztliOhtliYolihualiTonalnanHuitzilin
image-2023-1-23_11-28-36.png
image-2023-1-23_11-27-35.png
image-2023-1-23_11-27-53.png
image-2023-1-23_11-28-56.png
image-2023-1-23_11-29-5.png
image-2023-1-23_11-32-36.png
ChimalliTonatiuhCitlaleeNecahualPatleeTeiuc
image-2023-1-23_11-29-41.png
image-2023-1-23_11-33-25.png
image-2023-1-23_11-29-49.png
image-2023-1-23_11-28-9.png
image-2023-1-23_11-29-24.png
image-2023-1-23_11-28-46.png

Præstationer​

Alle nye udfordringer kræver nye præstationer! Med det 5. niveau af Guild Expedition vil der være tre nye præstationer at tilføje til din liste - Imponerende forsvarer, Imponerende arkitekt og Imponerende Penacho! Som alle præstationer vil disse have grad niveauer, som du kan arbejde hen imod.

Imponerende forsvarerImponerende arkitektImponerende Penacho
image-2023-1-13_18-2-2.png
image-2023-1-13_18-2-8.png
image-2023-1-13_18-2-15.png
Færdiggør KE5Byg x befæstninger i KE5Saml x portrætter i KE5

Opdatering af belønningerne på sværhedsgrad 1-4​

Vores team har arbejdet på at revidere belønningerne for niveau 1-4 sammen med forberedelsen af niveau 5. Vi er i øjeblikket ved at lægge sidste hånd på balanceringen og forventer, at den bliver tilgængelig tidligst, når den næste klan-ekspedition starter.

I den kommende opdatering bruger vi vores valgsæts-mekaniker til at sikre, at I kan bygge en af de mange belønningsbygninger, vi tilbyder, så længe I spiller klanekspeditionen. I stedet for at hvert mødes giver en chance for at vinde en bestemt belønningsbygning, vil spillet nu give jer fragmenter, til valgsæt som I kan bruge til at samle netop den bygning, som I ønsker.

Hvis du har kommentarer, spørgsmål eller bekymringer, så lad os det vide! Vi ser meget frem til din feedback her!

Fremad mod sejren!

Jeres Forge of Empires Team
[
]
 
Senest redigeret:

RisenShine

Medlem
Jeg synes generelt at de sidste ændringer både på event og nu også KE tyder på at man satser på de betalende spillere - Nej jeg er ikke fan af KE og FOE længere og jeg gider ikke bruge tid på events hvor man ikke kan få bygningen med mindre man bruger penge.

En sørgelig drejning dette spil har taget
 

Fyrst Vettel

Nyt medlem
"I stedet for at hvert mødes giver en chance for at vinde en bestemt belønningsbygning, vil spillet nu give jer fragmenter, til valgsæt"
- Åh nej, flere fragmenter?! Det fylder op i lageret og skaber et evighedsprojekt i at samle de utallige fragmenter - til utallige forskellige genstande og bygninger, og det går altså ikke når der i forvejen er mange små minispil, projekter og gøremål som spillet nu består af.
Jeg synes selve konceptet med KE5 generelt virker ret spændende, men den del burde ændres:
Flere af de nyintroducerede fragmenter burde FJERNES og istedet erstattes med en chance for at få én hel genstand - og uanset hvor lav chance det så måtte være, ville det være bedre end at fylde spillerens grænseflade op med alle de her forskellige løsdele, som uoverskueliggør spillet der i forvejen er blevet noget uoverskueligt af alle de mange nyindførte minispil i selve spillet.
 
Efter 11 år, så begynder man at genopfinde spillet?! Come on! I de sidste 11 år har det handlet om røde procenter, at man nu skal gå efter de blå for at have mulighed for at vinde bare en enkelt kamp på ke5, det er da at tage de mange gode og loyale spillere for givet og pisse på os!

At man så samtidig fjerner alle diamantpræmierne til fordel for fragmenter til ungdommens kilde og opgraderingssæt, det er simpelthen en skrot op finger til alle og enhver der spiller dette spil.

Det er en kæmpe ommer oveni de latterlige reklamer, så er bægeret tæt på at være fyldt!

Uden kunder, intet spil eller forretning - lyt til os og begynd på kompensation for denne elendighed!
 
Senest redigeret:

henrok

Nyt medlem
Normalt vil jeg sige har man intet pænt at sige bør man holde sin mund :) ændringen i præmierne fra 1-4 med fragmenter og færre diamant gevister ville være tålelig, hvis så ellers niveau 5 ikke var så latterlig med forvars %. - Personligt forstår jeg ikke tanken om at man først har fyldt på med angrebs% og så tænker vi skal da lige have et niveau som kræver forsvar den balance er vist svær at finde med den limiterede plads der er i byerne - det er vist en ommer
 
Senest redigeret:

tridian

Medlem
Ikke kun brokke - tænkte jeg - på ved vanten
KE 5 jeg er klar...
men en en underlig drejning - hvem har gemt by-forsvar / angreb.
Jo, det har de små byer i klanen - de har baune og rituelle flammer i massevis.

Hvem har lyst til at lægge byen om, for at få alle de blå %, der skal til
Ekstra plads er der ikke i byen - købe plads for 1000 dia. hmm.

Stædigt og dyrt - men jeg ville gennem KE5
... forsvars muligheden - glem det for mit vedkomne -
Vi hapser forhandlinger - mange mange .. rigtig mange varer senere er jeg gennem
Lageret viser:
Det glemte tempel 50/200 fragmenter (4 uger om at samle det)
Guddommeligt Himmel-ur 30/120 fragmenter (pyha)
Kædefragmenter af slangen 25/100
Fragmenter til statuen af slangen 35/200
Det føles som om der bliver gjort grin med os -
Intet brugbart efter denne omgang - heller ikke de næste 2 eller 3.
Jeg enfoldig ..... åbenbart - det ligger ikke lige til højrebenet for mig, at falde i jubel over INNO´s gave til folket.
Er der et klogt hoved, som kan fortælle mig, hvad der lige giver lysten til projektet??
De små byer kan med nød og næppe klare KE 4
KE5 er for de høje TA ... og vi bliver spist af fragmenter.
 

Roels

Nyt medlem
Er det meningen i ønsker vi skrider fra spillet? For det er da lige netop det I er igang med. Først smadret I alt med jeres idiotiske KS tiltag og nu har i fuldstændigt ødelagt KE.
Alle former for kampe om 1. Pladsen mellem klanerne er du endegyldigt nulstillet Og der er da INGEN der gider bruge bunkevis af varer, medaljer og diamater på KE med de lorte præmier i har ændret til.
det eneste der kan bruges er den nye hovedpræmie man nu skal vente en måned på ( hvis man vel og mærket gennemfører alle 5 niveauer)
ALT andet er lige til lokummet. Fragmenter til noget **** som bliver slettet med det samme, enheder som vi har rigeligt af forvejen og PF som vi høster bunker af hver dag.
INNO er blevet en usmagelig grisk pengemaskine som kun ønsker at malke deres spillere for penge.
FØJ!
kom ind i kampen, eller i mister endnu en +1 mia. Spiller.
 

ditto6000

Aktivt medlem
Føler mig til grin som trofast og ellers loyal spiller der har været aktiv i mange år.. Hvad skal vi med fragmenter til TL når et skrumpesæt var mere brugbart.. Fragmenter til Ungdommens kilder som vores lagre allerede flyder over med eller fragmenter til Stammeplads vi vælter rundt i efter ufatteligt mange ke4 og som allerede skrevet om øvrige præmier og ringe drop af diamanter der skæres i og byttes med fragmentpræmier i overflod..Man skulle tro FOE var banket tilbage til de tidlige dage hvor de gode præmier var en sjældenhed..

Blåt forsvar har været nedprioritetet gennem mange år og pludselig finder en eller anden på at blåt forsvar i en ke5 skal vi i hast have implementeret endda som top prio.. Det er tilsyneladende udviklere uden forståelse for FoE der har trukket den op hatten for en velovervejet ide kan det næppe kaldes og slet ikke at det skal implementeres på rekordtid og trækkes ned over alle på liveserverne trods kæmpe protester fra Beta spillerne hvis mening tilsyneladende ikke tages i betragtning vedr ke5..

Nu har 66,6% bl um ligget på Beta ufatteligt længe hvor tidspunktet for at gå liveserverne konstant forlænges uden nogen plausible grund. Der er nok ikke penge i det for INNO så hvorfor den hastebeslutning

Det er at tage en vis legemsdel uden jeg vil kalde den ved rette navn på os alle der har investeret tid, penge og interesse her gennem mange år..
Meget har INNO budt spillere i FOE gennem årene men dette her er en brøler at gigantisk størrelse...

Hvad bliver det næste at vi får .. Fragmenter til 50 vare samlet over 4 gange eller endnu værre.

En ommer er det..
 
Senest redigeret:

IHOP

Medlem
Elendigt er vist det eneste der kan siges om jeres såkaldte modernisering af KE (1-4) ingen ordentlige præmier.
Og Level 5 er da en hjerne blødning af rang - Det bliver uden mig.
Spillet er på vej til at blive ødelagt, lige som i har ødelagt jeres andet gode spil Grepolis
Spillene er vist det som man kalder en MALKEKO
 

War 2

Medlem
Fedt med en remodernisering af et så centralt spilelement der ugentligt giver gode præmier og modstand. Jeg var forhåbningsfuld og er nu lettere skuffet. De nye ændringer er knap så interessante og at spille de traditionelle fire KE niveauer og specielt KE 5 er nu mindre attraktivt. Med fare for at gentage tidligere kritik så bakker jeg op om, at det er sølle præmierne i de første 4 niveauer beskæres, dertil så er ændringerne med KE 5 miserable set i lyset af man nu skal omlægge sin bys strategi med forsvarende hærs angrebsprocenter. Spillerne i foe er ligeså lidt omstillingsparate som vi er IRL og at byer med mange år på bagen nu skal omkalfatres radikalt for at gennemføre et nyt KE niveau med relativt sølle præmier som incitament er ej optimalt. Håber KE 5 forbliver, men med modifikationer. Bedre præmier i sigtekornet (flere dia eller evt. lad det glemte tempel blive bestandigt i stedet for blot 28 dage) ellers så tror jeg ikke KE 5 bliver nogen succes. Mvh ydmyge War
 

Tine.

Nyt medlem
Det er super med tiltag i KE og har heller ikke noget imod de udfordringer KE5 giver. Men men men med de præmier (total katastrofale), vil ingen bruge medaljer, varer og eller diamanter, når det man kan få retur, er helt ude af proportioner i forhold til det man skal ofre. Ved ikke hvad i har tænkt på. Fragmenter på fragmenter som tager en evighed at samle og til det meste, som ikke er brugbart. KE (før tiltag) gav ofte mellem 200-500 dia om ugen, som kunne bruges til KS (ikke helt nok men en god hjælp) og alt det andet i forlanger diamanter til, var et lækkert supplement og motivationsfaktor for at gennemføre alle 4 niveauer. Nu skal man være mega heldig at få 90 dia og det strækker jo som skrædder i helvede. I har lige taget lysten til og incitamentet fra KE. ”Flot” klaret eller noget.
 
Senest redigeret:

Tops

Nyt medlem
Dejligt med noget mere KE.
Med fragmenterne kan man sige, at man er sikret Terrasselandbrug og dets opgradering på sigt. At man skal have flere Solgudens Port og Det Ældste Ansigt ærger mig.
Hvis sigtet var at KE5 skulle være elite niveauet, så er det lykkes, for kun de mest velhavende og stærke får de præmier derfra - de lidt mere casual spillere må drømme sig til det.
 

Kingkong gulerod.

Nyt medlem
Grundet min nærmest lig med 0 i forsvar har jeg valgt at prøve at forhandle KE 5.

Jeg hoppede en tur på kroen og købte en ekstra tur for 3440 krosølv.

Og så gik jeg ellers i gang og ca 30m senere og skrivekrampe i hånden af at notere antallet af brugte varer fik jeg følgende udbytte ud af det.

50/200 fragmenter til Glemt tempel, fantastisk bygning

30/120 fragmenter fra guddommeligt Himmel-ur (fungerer kun til salg i ah)

25/100 fragmenter til Stor rituel flamme (ubrugelig bygning) skal også sælges

20/100 fragmenter valgsæt til slagen kroppen (hmmm)

50/200 fragmenter mere valgsæt til slangen hovedet (mere hmmmm)

Et portræt som jeg ikke engang kan slette.



Så for at få slangen og det glemte tempel skal jeg igennem 4 runder af ke5.

kunne måske gå an hvis det ikke var fordi jeg har brugt.

F…… 12697 varer. Det er fandme en joke INNO



Min by producerer 1651 varer om dagen, (uden at medregne evt præmier fra ks, ke dbg, hd mm)

Men dem rammer jeg nok 2000 varer.
Dvs jeg skal bruge hele ugens indtægt på at gennemføre ke5.

kunne måske have sparet 1000 varer ved at lade være med at bygge den bygning der sænker antallet af varer pr tryk i den 4 store forhandlingsrunder, (nr 4,8,12 og 16) da ingen ad de gange missede jeg i de 4 forsøg jeg havde.

Samlet kun 5 gange måtte opgive og starte forfra. Her kunne jeg have sparet varer ved brug af diamanter.

Men det havde max givet en besparet samlet for disse 2 ting på 2000 varer.

Så betaling ville stadig være over 10000 varer, der er simpelt hen for langt ude. Kommer ikke til at tage ke 5 en eneste gang mere medmindre der bliver lavet om på dette makværk.


Kan sagens forstå inno er en virksomhed der skal tjene penge. Men tror efter salget at der er nogle der har en forventning om, at nu skal der tjenes ekstra penge.

Det er ikke gratis at udvikle spil og holde servere kørende, men det sidste år har det godt nok taget om sig med ting der koster diamanter og de forbandede reklamer, heldigvis kan man slippe for dem på pc.



Problematikken med ke5 ligger jo også på den måde spillet har udformet sig på, det er jo blevet et angrebs spil, vi har de sidste 5 år nærmest intet haft at bruge forsvar til.
Eneste sted det kunne bruges var mod naboer, og så længe man har styr på sin høst så er det jo fuldstændig ligegyldigt med at sætte forsvar.

Derfor er alt forsvar jo blevet solgt på Ah eller lagt på lager og specielle bygninger er sidste lvl altid valgt ud fra den offensive valgmulighed frem for den defensive.

Og så kommer I nærmest fra den ene uge til den næste med en Ke5 hvor man skal bruge 1000-2000 i forsvar for at have en mulighed for at kæmpe sig igennem den.

Det nægter folk jo at sætte op, hvem gider fjerne offensive bygninger for at sætte defensive bygninger op kun pga. 16 ugentlige møder i ke5. Gør man det går det ud over, ks, ke1-4, kvk, kortet og spillearenaen.



Kan dog se der kan være en løsning på det.

1: prisen i varer skal selvfølgelig ned, sænkes med 75 procent.

2: Hvis man laver et par ekstra kort til byen, kunne feks. være under jorden og oppe i himlen, hvor den under jorden kunne være udelukkende til defensive bygninger uden veje

Mens den over byen kunne være til offensive bygninger uden veje.

Dvs bygninger der skal bruge veje eller som har både offensiv og defensiv bonus skal stå i den alm by.

Disse ekstra byer kunne så indeholde felter som i den alm. by med 4*4 felter. Nogle skal købes for medaljer, andre får vi og de sidste kan købes for diamanter.

Dog skal prisen være væsentligt mindre end i den alm by, (hvor de er stukket helt af prismæssigt) da det er begrænset hvilke bygninger der må sættes der.

Og så skal der laves event mm hvor de defensive fremhæves.

Dette kunne få mig til at bygge defensive bygninger. Ellers glem det som det er pt.
 

FrejaSP

Aktivt medlem
På Beta Forum har Inno skrevet dette:

Afklaring af Guild Expedition niveau 5 sværhedsgrad

Kære konger og dronninger,

Efter udgivelsen på Beta af Guild Expeditions 5. niveau, har vi set en masse spørgsmål og bekymringer om dets sværhedsgrad. Vi vil gerne bruge et øjeblik på at afklare designintentionerne bag dette nye niveau.

Et af hovedformålene med dette nye niveau er at tilføje indhold til spillet, i stand til at give en reel udfordring. Det er derfor, vi har formet det omkring forsvarsbonusser, og hvorfor det er meningen, at det skal være meget svært at gennemføre lige nu.

Med inklusion af kommende nye kilder og den strategiske brug af dem, vil du gradvist kunne forbedre dine forsvarsbonusser i løbet af de kommende måneder. Det er meningen, at det skal være et maraton og ikke en sprint.
Vi ønsker virkelig at give dig flere mindeværdige oplevelser i Forge of Empires, og dette er et skridt i den retning.

Tak for den tidlige feedback, du har delt om denne funktion indtil videre, vi håber, du kan forstå denne nye tilgang. Fortsæt med at dele din feedback her!

Dit Forge of Empires-team
 

FrejaSP

Aktivt medlem
Jeg er heller ikke glad for ændringerne, men måske bliver det bedre, når vi får flere bygninger med både rød og blå angreb og forsvar.
Hvis de tilføjer level 3 af de gamle KE 1 - 4 bygninger (jeg gætter kun da det kunne være grunden for at lave valgsæt) vil de måske have både blåt og rødt angreb og forsvar. Her vil valgsættene give mening så vent med at sælge dem da vi måske kan spare dem op til noget bedre hvis jeg gætter rigtigt.
Et krympe set til TL ville også være dejligt.
Jeg er helt enig i at KE5 koster alt for mange vare, der burde komme flere retur
 
Senest redigeret:

RisenShine

Medlem
På Beta Forum har Inno skrevet dette:

Afklaring af Guild Expedition niveau 5 sværhedsgrad

Kære konger og dronninger,

Efter udgivelsen på Beta af Guild Expeditions 5. niveau, har vi set en masse spørgsmål og bekymringer om dets sværhedsgrad. Vi vil gerne bruge et øjeblik på at afklare designintentionerne bag dette nye niveau.

Et af hovedformålene med dette nye niveau er at tilføje indhold til spillet, i stand til at give en reel udfordring. Det er derfor, vi har formet det omkring forsvarsbonusser, og hvorfor det er meningen, at det skal være meget svært at gennemføre lige nu.

Med inklusion af kommende nye kilder og den strategiske brug af dem, vil du gradvist kunne forbedre dine forsvarsbonusser i løbet af de kommende måneder. Det er meningen, at det skal være et maraton og ikke en sprint.
Vi ønsker virkelig at give dig flere mindeværdige oplevelser i Forge of Empires, og dette er et skridt i den retning.

Tak for den tidlige feedback, du har delt om denne funktion indtil videre, vi håber, du kan forstå denne nye tilgang. Fortsæt med at dele din feedback her!

Dit Forge of Empires-team
Det skulle de have haft tænkt på for 10 1/2 år siden
 
Top