Feedback og spørgsmål om mobile videoer

Libocedrus

Nyt medlem
Kunne der eventuelt blive mulighed for at slå hele eller dele af den nye reklamefunktion fra i indstilingsmenuen? Selv kommer jeg nok kun til at benytte reklamefunktionen iforbindelse med “støt alle”. De andre dele er for mig blot en forstyrrelse, som det kunne være rart at slippe for. Var det muligt, at støt alle kunne omfatte krobesøg? Jeg har allerede nogle gange glemt at tage en runde på vennernes kroer efter at have benyttet “støt alle”.

Med venlig hilsen
Libocedrus
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Her kan I diskutere og komme med feedback om de seneste ændringer af de mobile videoer

newlogo1.png

Hej Forge Fans!

Fra den 24. august begynder vi at A/B-teste nye tilføjelser til de mobile videoannoncer og dermed bringe den til sin næste iteration. Fortsæt med at læse hvis I vil vide mere!

Vi har for nylig introduceret videoannoncer til mobilversionen af Forge of Empires efter omfattende test. Efterhånden som vi bygger funktionen videre, vil vi gerne fortælle dig mere om vores næste udviklingstrin.

På Forge, ligesom andre spil, A/B tester vi mange af vores funktioner før udgivelse. Med hver ny test bringer vi funktioner til deres næste iteration. Hver ny iteration sigter på sin side mod at forbedre den nye spilfunktionalitet og integrere den problemfrit i det eksisterende gameplay. For at forfølge dette mål kan vi justere både perifere og kerneaspekter af funktioner. Det hjælper os med at skabe en detaljeret analyse af Forges mange aspekter og bestemme vores udviklingstilgang baseret på den.

Vi anbefaler dette forumindlæg hvis du gerne vil lære endnu mere om A/B-tests og vores tilgang til dem.

Lad os nu se, hvilke ændringer der kommer.

For det første en ændring, der vil gælde for alle spillere uafhængigt af A/B-testen:

Vi tester forskellige alternativer til den tidligere indførte betalingsgrænse, der afgjorde, hvilke spillere der havde adgang til mobilvideoannoncerne. Med de nye ændringer vil alle spillere, der har købt Forge Plus-pakker, ikke se annoncerne. Ved at drage fordel af Forge Plus-pakken får du alle fordele ved videoannoncer uden at se annoncer.

Bemærk: ændringen er allerede blevet frigivet med den seneste spilopdatering.

Følgende ændringer vil først blive testet i en tilfældigt udvalgt spillergruppe på BETA-markedet, før de bliver almindeligt tilgængelige:

  1. For spillere i testgruppen vil muligheden for at se videoannoncer ikke længere blive bestemt af deres tidligere forbrug. Samtidig kan spillere deaktivere annoncer ved at drage fordel af Forge Plus-pakken.
  2. Nogle af de spillere, der har mobilvideoannoncer, vil kunne bruge dem til at få adgang til fordele i to andre spilområder. Bemærk venligst, at denne ændring kun gælder for mobilversionen af spillet:

    1. [
      *]Reducer byggetiden. I hovedbyen og rumkolonien vil en annonce give spillere mulighed for at reducere byggetiden med 10 % én gang pr. bygning.
    2. Dobbelt Slotspoints. Når du samler din daglige kiste med Slotspoints, vil spillere have mulighed for at se en annonce for at fordoble antallet af point i kisten. Muligheden vil forblive tilgængelig, selv efter at have indsamlet den daglige kiste med det almindelige antal point, så spillere kan få ekstra ved at se en annonce. Denne fordel kan også kun bruges én gang om dagen.
Det er sandsynligt, at vi, efter den iterative tilgang, vil introducere andre ændringer til videoannoncer i fremtiden. Vi følger nøje din feedback og opfordrer dig til at dele den her. Har du en idé om, hvilke fordele ved mobilvideoannoncer, du gerne vil se næste gang? Vær venlig at informere os!

Tak fordi du spiller Forge of Empires!

Med venlig hilsen

Dit Forge of Empires-team.
 
Senest redigeret:

Thomas.M

Medlem
Den nye test i kører kan i godt stoppe med annocer... har flere i klanen som er på vej til at stoppe.... på grund af det....
 

FrejaSP

Aktivt medlem
Det gør at jeg ikke har lyst til at spille fra min mobil, når jeg er væk fra min PC , hverken på arbejdet eller når jeg besøger familie. Forge Plus pakken er ikke et alternativ, den er efter min mening for dyr i forhold til fordelene.
Jeg forstår godt at det koster at udvikle et spil. Jeg køber en del Diamanter og det fungerer for mig. Forge Plus kunne nok også fungere for mig hvis jeg så kunne spare at købe diamanter.
Jeg ser aldrig live TV med reklamer men jeg betaler for et par streaming tjenester.
 
Senest redigeret:

Linea

Nyt medlem
Jeg bruger pænt mange penge på diamanter, men har ikke Forge Plus pakken. Er tilfreds med, at få nogle små fordele på den måde, så som at kunne støtte alle min klanvenner på én gang. Hvis der kommer videoannoncer ind i mit spil, er det temmelig sikkert, at jeg stopper. Jeg hader reklamer.
 
Jeg kommer ikke til at bruge 249kr hver 4. Uge for at undgå reklamer. Og jeg vil ikke se reklamer. Og jeg vil ikke bruge tid til at undgå at se reklamer.
At jeg fra tid til anden køber en pakke diamanter, burde være tilstrækkeligt til at undgå reklamer.
Ellers må jeg finde noget andet at bruge min tid på.
 

FISKE

Nyt medlem
Desværre betyder det også et farvel fra mig. Når man køber dias med jævne mellemrum for at støtte INNO og dermed regner med at køre reklame fri så giver det ingen mening. Heldigvis er der andre spil derude der ikke lader grådigheden tage over. Jeg siger også tak og farvel hvis det ikke fjernes. Gode år med FOE, men kan da hjælpe til med beslutningen om at finde noget andet at fordrive tiden med.
 
En af grundene til at jeg spiller FOE er at være fri for reklamer, nu er det så ødelagt at man ikke kan bruge sin mobil eller tablet mere, da kroboost, hændelserne i byen, slotssystemet og hurtigt mo/po kampen nu kræver at man skal se på uduelige reklamer.

Spillet er tidskrævende og nu skal man så spilde tiden med at se flere sekunders reklamer. Jeg har spillet i mange år og synes det er fedt spil, da der ingen reklamer kommer for at bruge en ting i spillet eller få en ting. Jeg stopper desværre også, hvis FOE fastholder reklamer og bliver som alle andre reklamespil.

Så stop reklamerne inden folk dropper FOE, for de vender nok ikke tilbage, hvis det ikke ændres
 

Brimlunga

Nyt medlem
Her kan I diskutere og komme med feedback om de seneste ændringer af de mobile videoer

newlogo1.png

Hej Forge Fans!

Fra den 24. august begynder vi at A/B-teste nye tilføjelser til de mobile videoannoncer og dermed bringe den til sin næste iteration. Fortsæt med at læse hvis I vil vide mere!

Vi har for nylig introduceret videoannoncer til mobilversionen af Forge of Empires efter omfattende test. Efterhånden som vi bygger funktionen videre, vil vi gerne fortælle dig mere om vores næste udviklingstrin.

På Forge, ligesom andre spil, A/B tester vi mange af vores funktioner før udgivelse. Med hver ny test bringer vi funktioner til deres næste iteration. Hver ny iteration sigter på sin side mod at forbedre den nye spilfunktionalitet og integrere den problemfrit i det eksisterende gameplay. For at forfølge dette mål kan vi justere både perifere og kerneaspekter af funktioner. Det hjælper os med at skabe en detaljeret analyse af Forges mange aspekter og bestemme vores udviklingstilgang baseret på den.

Vi anbefaler dette forumindlæg hvis du gerne vil lære endnu mere om A/B-tests og vores tilgang til dem.

Lad os nu se, hvilke ændringer der kommer.

For det første en ændring, der vil gælde for alle spillere uafhængigt af A/B-testen:

Vi tester forskellige alternativer til den tidligere indførte betalingsgrænse, der afgjorde, hvilke spillere der havde adgang til mobilvideoannoncerne. Med de nye ændringer vil alle spillere, der har købt Forge Plus-pakker, ikke se annoncerne. Ved at drage fordel af Forge Plus-pakken får du alle fordele ved videoannoncer uden at se annoncer.

Bemærk: ændringen er allerede blevet frigivet med den seneste spilopdatering.

Følgende ændringer vil først blive testet i en tilfældigt udvalgt spillergruppe på BETA-markedet, før de bliver almindeligt tilgængelige:

  1. For spillere i testgruppen vil muligheden for at se videoannoncer ikke længere blive bestemt af deres tidligere forbrug. Samtidig kan spillere deaktivere annoncer ved at drage fordel af Forge Plus-pakken.
  2. Nogle af de spillere, der har mobilvideoannoncer, vil kunne bruge dem til at få adgang til fordele i to andre spilområder. Bemærk venligst, at denne ændring kun gælder for mobilversionen af spillet:

    1. [
      *]Reducer byggetiden. I hovedbyen og rumkolonien vil en annonce give spillere mulighed for at reducere byggetiden med 10 % én gang pr. bygning.
    2. Dobbelt Slotspoints. Når du samler din daglige kiste med Slotspoints, vil spillere have mulighed for at se en annonce for at fordoble antallet af point i kisten. Muligheden vil forblive tilgængelig, selv efter at have indsamlet den daglige kiste med det almindelige antal point, så spillere kan få ekstra ved at se en annonce. Denne fordel kan også kun bruges én gang om dagen.
Det er sandsynligt, at vi, efter den iterative tilgang, vil introducere andre ændringer til videoannoncer i fremtiden. Vi følger nøje din feedback og opfordrer dig til at dele den her. Har du en idé om, hvilke fordele ved mobilvideoannoncer, du gerne vil se næste gang? Vær venlig at informere os!

Tak fordi du spiller Forge of Empires!

Med venlig hilsen

Dit Forge of Empires-team.
Det er klart at FOE skal tjene penge for at kunne opdatere spillet, men den måde disse reklamer fungere på vil få mange til at droppe spillet. Lav heller en lille fast abonnement og giv mulighed for forskellige typer der løber over kortere eller længere perioder.
 

Koracka

Nyt medlem
Jeg tilslutter mig koret.

Jeg forstår simpelthen ikke at man ikke lærer af andre steder/firmaer mm. Eller har en i teamet til at lave en undersøgelse.. Hvorfor tror I man vælger flow tv fra ifht streaming.. Ingen gider reklamer hvert 15min. Folk brokker sig over Facebook reklamer midt i en video.. YouTube får brok I lange baner online for deres reklamer før under og mellem videoer..
Hvorfor tror I man installerer ad blocker som det allerførste på sin browser.. Det må da giv en ide om hvad brugerne vil, eller rettere ikke vil have.

Netflix er også igang med at teste reklamer og forventer det bliver rullet ud senere i år eller næste år.. Den her får i gratis herfra: de får ikke flere kunder på den måde..tværtimod

En af de ting der gør jeg spiller spillet, var netop det mega fede ved inden reklamer. Og må også sige, kommer spillet til at drunke i reklamer, afinstallere jeg.

Og jeg er fuld ud med på der er omkostninger i forbindelse med udvikling, produktion og vedligeholdelse.. Man genovervej lige om igen om det er den rette sti at gå ned ad. Forhåbentlig er tilfredsheden fra os brugere det der har størst prioritet. Det andet er mere griskhed og er spildræbende.
 

henrok

Nyt medlem
Hej - ja jeg kan kun tilslutte mig - jeg er ikke begejstret for reklame i spillet. Min primære platform er Ipad og jeg er sjældent på en pc i spillet. iforvejen er min platform dårligere stillet end browser (ingen KVK) hvilket jeg synes er mega latterligt og så også ensidigt blive belastet med reklamer oveni. Jeg forstår simpelhen ikke ideen med denne diskrimnering af mobilplatformen. Vil man virkelig fra innos side skære diversiteten fra og kun have en bestemt type kunder. og ikke mindst fjerne flexibiliteten for deres kunder.
 

Liberty or Death

Nyt medlem
Kan det virkelig være rigtig at man skal købe et forge plus pakke for at få lov til at spille uden reklamer ?
Spiller heldigvis på pc 99% af tiden.
Men de få gange man bruger mobilen får man da total stress.

Alene tanken om man skal se en reklame for at få en præmie i et online spil er det mest latterlige jeg længe har set.
De har ikke meget skam i livet de Inno folk.
 

Doughnut

Nyt medlem
De nye tiltag med reklamer har ødelagt spillet.
Det var hyggeligt så længe det varede. Også selvom det nåede at koste lidt, frivillige, indkøb af diamanter undervejs.
Det bliver et farvel fra mig.
 

Go4it

Nyt medlem
Disse nye funktioner er totalt spils af tid og det jeg hører fra klanfæller på tværs af servere er, at dette er dråben der gør at mange ikke gider at spilde sin tid med en endeløs strøm af reklamer. Det er ganske enkelt spils at vores tid!

Uanset hvad, vil også betalende spillere blive straffet. Personligt er jeg stoppet med at støtte, da jeg ikke gider spilde 1 min på absolut nonens.

Jeg er selv an af mange der seriøst overvejer at at finde en ny interesse!
 
Top