Halloween begivenhed: diskussion

DeletedUser

Guest
Læg venligst jeres kommentarer og spøgelseshistorier herunder:

Spoiler:
Hej Spøgelser og Ånder,

Tingene er ved at blive skræmmende! Forge of Empires fejrer det første Halloween, og vi har forberedt noget ballade og belønninger i spillet. Budbringere fra dine nabolande melder om en mystisk figur ved navn Jack'O Lantern, der rejser rundt i landet og driller konger og dronninger med hans gådefulde opgaver. Mr. Lantern vil hjemsøge dit imperie fra d. 25 oktober til d. 4. november. Hvis du formår at afkode og løse alle hans udsøgte skræmmende opgaver, vil du modtage en unik hårrejsende gave i spillet.

Forsigtig, Græskar på fri fod!
Spoiler:
wantedux.png

Tak for al jeres støtte og spøgelseshistorier. Glædelig Halloween!

Med venlige hilsener,

Zombierne fra Forge of Empires!
 
udfordringerne kommer på samme måde som questene.

de udfordringer jeg har mødt indtil videre har givet meget fine gaver, jeg takker ;-)

det kunne være sjovt at få et par feltkanoner mens jeg er i højmiddelalderen :)
 
Senest redigeret:

DeletedUser

Guest
Husk nu ikke at give svarene direkte til hinanden, da det vil fjerne noget af oplevelsen/hyggen, men i stedet give henvisninger eller anden form for hjælp, hvor der stadig skal tænkes lidt over løsningen. :)
 
Der er 8 opgaver ialt.

men Storm, jeg har gennemført den 8. opgave og den gave jeg skulle have har jeg ikke fået, kan det være fordi den fylder for mange felter?
(jeg ved ikke hvor mange felter den fylder) jeg har ikke fået muligheden for at placere den i byen.

det er på Arvahall-serveren
 

DeletedUser30

Guest
Kik nede i det lager som vi ikke kan bruge til nået, der skulle den gerne ligge og den fylder 3x3 felter

Mvh
ATH5
 
jeg takker, den er lige begyndt at blinke.

en rigtig dejlig gave, kan kun sige at den er alle questene værd.
jeg håber der kommer flere leje som denne.

Da vi nærmer os december er her en Ide at give videre : Drillenisser, med drilleopgaver
 
Senest redigeret:

DeletedUser

Guest
Kik nede i det lager som vi ikke kan bruge til nået, der skulle den gerne ligge og den fylder 3x3 felter

Mvh
ATH5

Så kan i da også bruge det til noget. ;) Og det er lige præcis hvad den er til.
 

DeletedUser48

Guest
mmmmm

Jeg er nok lidt tungnem he har ikke fattet en meter, opgave dekorerer med hvad og hvordan ??
 

DeletedUser66

Guest
Brug for ledetråd til "Mester af Mønter"
Jeg sælger og løser 1 af 3, men så starter den på 0 igen?
 

DeletedUser66

Guest
Jeg fik den løst, hurtighed er en dyd;)

Go gave, lige hvad jeg manglede:D
 

DeletedUser

Guest
Hejsa.

Jeg har tre spørgsmål vedr. Halloween eventet, og det handler om det reward man får.

Har man ingen ønsker om at få afsløret noget her, så lad være med at kigge :)

Første spørgsmål:
Hvorfor kan jeg ikke slippe af med følgende quest (Det er mig, Rinbin!)?
Quest - Det er mig, Rinbin!.jpg

Andet spørgsmål:
Hvor længe kan man have sit reward på lager? Er det tilgængeligt efter Halloween (d. 4/11)?

** Spoiler-alert ** (Klik kun hvis du vil kende til Halloween-reward!)
Reward - Halloween.jpg

Tredje spørgsmål:
Har hørt om forskellige værdier af reward afhængig af hvilken tidalder folk er i. Skal man satse på at værdien er dynamisk og at den ændre sig i takt med byens tidsalder udvikling eller tror i, at værdien er konstant og uændret fra indløsnings tidspunktet?

** Spoiler-alert ** (Klik kun hvis du vil kende til Halloween-reward!)
Reward - Halloween (Graveyard).jpg


Og ellers så synes jeg det er super fedt med det event her! God motivationsfaktor for at spille - i hvert fald for mit vedkommende.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg skriver selv lige svarene i en spoiler. :)

1. Opgaverne kommer i en ekstra opgavegiverplads, og denne vil forsvinde efter d. 4 november, så den sidste opgave vil automatisk gå væk når vi rammer den dato. Der kan nemlig alligevel ikke komme andre almindelige opgaver i den opgavegiverplads. ;)

2. Belønningen skulle gerne blive i lageret indtil man bruger det, ligegyldigt tidspunkt. Hvis du til gengæld sletter den, vil du ikke kunne få den tilbage.

3. Værdien er ikke dynamisk, den er kun aktuel alt efter hvilken tidsalder du var i, da du fik opgaverne til at starte med.

Hvis i gerne vil se værdierne, kan de ses i spoileren herunder.

Bronzealderen: 420
Jernalderen: 520
Tidlig middelalder: 710
Højmiddelalder: 800
Senmiddelalder: 890
Kolonitiden: 1000
 
Top