Halloween begivenhed: diskussion

DeletedUser313

Guest
Jeg er ved at blive bims i skallen over den mission der hedder "Fremstil eller forgå" er der en der kan komme med lidt info om den? :)
 

DeletedUser30

Guest
Hej

Kan jeg få dig til at skive lige hele opgaven her, så kan det være at vi kan hjælpe dig :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg er ved at blive bims i skallen over den mission der hedder "Fremstil eller forgå" er der en der kan komme med lidt info om den? :)

Så vidt jeg husker skal du fremstille noget der tager 24 timer (1 dag) - ved ikke om jeg skal afsløre meget mere her.
 

DeletedUser

Guest
Hej
Jeg har et STORT problem.Jeg kan slet ikke starte spillet.Hver gang jeg trykket på ok,sker der ikke noget som helst.
Håber nogen kan hjælpe.
 

DeletedUser12

Guest
Øhm... det er lidt svært at svare på ud fra de oplysninger du giver her. Men jeg vil anbefale dig at skrive til support (der er et link i top menuen) og ellers kan jeg kun anbefale at du flusher din cache/history/cookies i din browser og opdaterer flash :)
 

DeletedUser

Guest
Du har allerede accepteret opgaven, så ok knappen er bare for at lukke vinduet. Så for at løse opgaven kan du se, at du skal have 5 af noget (der står 0/5), som du selv skal tyde hvad er, ud fra den tekst der står; "Forbered dig til Halloween - dekorer eller dø". ;)

Bare lige til info for andre der heller ikke helt har luret det. :)
 

DeletedUser

Guest
Hej.
Nu faldt 10 øren vist :).Nu er jeg startet på det.
Takker for hjælpen.
 

DeletedUser294

Guest
Er der nogle der kan gi en hint til denne gåde ???

Det endelige hvilested.

Besvimer.
Gåde mig her, gåde mig der: Jeg vil se mænd i militære klæder.
Jeg har brug for at de 4 af dem døde og væk, hvis du gør det vil du får et hus af skræk!

Jeg har ladet 4 krigere gå i døden på slagmarken - det var ikke det !
Jeg har solgt en militær bygning med 4 krigere i - det var ikke det !

er der nogle der har en ide ?
 

DeletedUser314

Guest
kik under hærstyring og hvis der er omkring 4 der kommer til at lide døden er det nok det der hentydes til i opgaven
 

DeletedUser294

Guest
Åh for pokker da :) den knap havde jeg ikke lige set :) tak for hjælpen
 

DeletedUser316

Guest
Den opgave der hedder " En af denne, en af Dette "


Har også problemer med den.. har fået løst 4 af de 7 opgaver og en mere er på vej hvis jeg har gættet rigtig..
men kan ikke hitte de sidste 2. bla. afslapning
 

DeletedUser12

Guest
Du skal have en af alle slags... hvad er der 7 indelinger af i spillet?
 

DeletedUser316

Guest
ahhh ja.. selvfølgelig... havde stirret mig blind på det med afslapning...

Tak for hjælpen ;)
 

DeletedUser

Guest
kik under hærstyring og hvis der er omkring 4 der kommer til at lide døden er det nok det der hentydes til i opgaven

Jeg brukte knappen, og det gikk fint. kom opp i 3 av 4, så begynte den på nytt...

Må det gjøres raskere?
 

DeletedUser

Guest
............................
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Fin lille event :)

To spørgsmål i den forbindelse:
1. Når man får sin belønning for at have gennemført alle opgaver - burde opgave giver så ikke forsvinde?!
2. Er belønningen permanent?!
 
Top