Halloween Begivenheden 2014 Diskussionen

DeletedUser

Guest
Nybegynderen :eek:

Inden længe skal du jo ha' ændret dit navn ;)
Nå, men tilbage til emnet...

Farve kortet grønt..?
Det er kortet over kontinentet :)
En sektor skifter fra rød til grøn, når den bliver overtaget ;)

Held og lykke, mvh.
Banditten :cool:
 

DeletedUser1479

Guest
Hej Banditten

Mange tak, men så kommer jeg nok ikke meget videre mangler 5 for at få den sidste "farvet" grøn

Charlotte
 

DeletedUser

Guest
Nybegynderen ;)

Du har helt frem til 5. november til at gennemføre de sidste opgaver, så der er håb om, at du nok skal nå det trods alt... :eek:

Har du nok varer, kan du evt. forhandle dig til at overtage de manglende sektorer i provinsen.
Hvis ikke, så prøv at kontakte din klan (hvis du er med i en) eller prøv at kontakte naboer/venner, om de vil hjælpe dig med nogle favorable handler, som du senere vil gengælde, så du derigennem kan skaffe nok varer til at forhandle dig til de sidste sektorer :)

Held og lykke, mvh.
Banditten :cool:
 

DeletedUser1479

Guest
Hej Banditten

Det har jeg også gjort, samt brugt de diamanter jeg havde :eek:(

"Bidrag eller ti stille" hvad er det jeg skal investere eller forske i ?

Charlotte
 

DeletedUser

Guest
Nybegynderen

Jack O'Lanern siger noget med, at de ikke er små - altså må de være store... ;)
Kan du komme i tanke om noget stort hos dine naboer mv., hvor du kan bidrage med dine Forgepoint..??

Mvh.
Banditten :cool:
 

DeletedUser

Guest
Hej
Har problemer med den sidste. Sælg eller sørg.

Der er blevet trangt blandt de døde. Hvis de ikke får et stort hus, må du bøde. For at få plads til en knoglegård, sælg ting fra din alder som ikke forslår.

Har ingen kirke, nogen bud?
 

DeletedUser

Guest
Er gået i stå ved ide eller lediggang er der nogle der er søde at hjælpe på forhånd tak
 

DeletedUser1479

Guest
Hej Banditten

Ja selvfølgelig, hvor er jeg dum :)

Charlotte
 

DeletedUser

Guest
Synes jeg har prøvet at, kan ikke komme på hvad det skal var så øv øv
 

DeletedUser1619

Guest
Den er jeg også gået i stå med kun ikke regne ud hvad det er man skal sælge,altså den sidste af gåderne
 

DeletedUser361

Guest
Agatha da du ikke har 1 kirkegård, skal du sælge 3 dekorationer fra din tidsalder.
 

DeletedUser1619

Guest
Hvad for en tidsalder menes der, jeg er først lige kommet til tidlig middelalder
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser1605

Guest
JackieC ..... Jeg er lige kommet ind i industritiden og har ikke 3 dekorationer derfra endnu, hvad gør jeg så? ..... har prøvet at sælge en galge, men det hjalp ikke noget :eek:)
Vil det mon hjælpe at sælge en frisør fra kolonitiden?
 
Top