Halloween Begivenheden 2014 Diskussionen

DeletedUser1621

Guest
Hej

Sidder fast med den her :-( "Fremad, se aldrig tilbage. Send din spejder ud, det skal han kunne tage!"
Jeg har en spejder, men kan ikke sende ham nogen steder?

Hilsen
Steen
 

DeletedUser1313

Guest
JackieC ..... Jeg er lige kommet ind i industritiden og har ikke 3 dekorationer derfra endnu, hvad gør jeg så? ..... har prøvet at sælge en galge, men det hjalp ikke noget :eek:)
Vil det mon hjælpe at sælge en frisør fra kolonitiden?

Har hørt at du også kan sælge vej fra den tidsalder du er i.
 

DeletedUser

Guest
Har hørt at du også kan sælge vej fra den tidsalder du er i.

Samme problem jeg har. Har lige prøvet at sælge vej, blomster, træer, galge og skole uden held. Det næste bliver at prøve markedsplads, når jeg har forsyninger nok til at bygge den igen.
 

DeletedUser

Guest
Hej

Sidder fast med den her :-( "Fremad, se aldrig tilbage. Send din spejder ud, det skal han kunne tage!"
Jeg har en spejder, men kan ikke sende ham nogen steder?

Hilsen
Steen

Du skal gøre de røde områder grønne, før du kan sende spejderene på nye oplevelser.
 

DeletedUser

Guest
Hvad sker der med den sidste "opgave" med Ragu (Tillykke! Tillykke! Du har fuldført alle halloween-opgaverne), som ikke kan udføres?????
 

DeletedUser361

Guest
Det er ikke 1 opgave, den fortæller dig bare at du er færdig med opgaverne, og forsvinder d. 5/11
 

DeletedUser

Guest
Hvad sker der med den sidste "opgave" med Ragu (Tillykke! Tillykke! Du har fuldført alle halloween-opgaverne), som ikke kan udføres?????

Hej, hvad gjorde du ved den sidste opgave "sælg eller sørg"?

Jeg har snart solgt hele byen, men intet virker :confused:
 

DeletedUser

Guest
byggede 3 dekorationer fra min nuværende tidsalder og solgte dem igen ;)
 

DeletedUser

Guest
byggede 3 dekorationer fra min nuværende tidsalder og solgte dem igen ;)

Sjovt, det er faktisk den næste plan jeg ville prøve, mangler bare en del guld, så der går nok en dag eller 2 før jeg kan det.

Men det lyder til at være det rigtige at gøre.

Tak for svar ;)
 

DeletedUser1594

Guest
Hej.
Kan ikke lige klare den sidste ting i Sælg eller Vræl, har solgt et pottemageri, en vej, en bolig, en kulturbygning og en dekoration, men mangler noget, der har med varer at gøre, og det kan jeg ligesom ikke finde noget af at sælge. Er i Bronzealderen.

Hjælp modtages med tak :)
 

DeletedUser

Guest
Skolehaven,

Er det muligt at få at vide hvornår halloween eventen slutter præcist?
Den dansk og engelske tekst antyder lidt forskelligt.
I den danske tekst siger det: seneste den 5 nov, betyder det vi har hele den 5 nov eller?

MVH
Walloc
 

DeletedUser

Guest
Jeg har prøvet at løse opgaven spejdere Ud. Men hvordan gør man når man har to lande i krig. Opgaven hedder sondering eller udryddelse? Håber på en kan hjælpe mig på forhånd tak☺️
 

DeletedUser1628

Guest
hej hvad skal man ?
De er ikke små. det er noget man mærker. hjælp med de storslåede værker tolv points skal investeres. gør det nu. jeg insisterer. kan du ikke klare den,
 

DeletedUser

Guest
hej hvad skal man ?
De er ikke små. det er noget man mærker. hjælp med de storslåede værker tolv points skal investeres. gør det nu. jeg insisterer. kan du ikke klare den,

Besøg en der har en storslået bygning, og invester så 12 forge point i den.
 
Top