Hvordan bruger man enter i sine indlæg?

DeletedUser

Guest
Det hele er i overskriften mere eller mindre. Jeg er træt af at forummet her trækker alle ens indlæg sammen så det man skriver bliver noget klumpet noget. Men jeg er sikker på der en måde hvor man kan gøre det på?
 

DeletedUser

Guest
Ja, det vil være dejligt, hvis man kunne formatere sine indlæg med et linieskift efter hvert afsnit og lign. - eftersom indlæg fra bl.a. Storm indeholder linieskift, og dermed øger letlæseligheden, er det altså muligt..!! :hmm:

Det er vel ikke tanken, at vi skal indsætte en streg i stedet - det bliver også noget rod at se på eller..?? :confused:

God weekend, mvh.
Banditten :cool:
 

DeletedUser

Guest
Jeg forstår desværre ikke spørgsmålet.

Jeg kan da se at du bruger linieskift Banditten?
Gazlak du har jo også brugt linieskift i en anden tråd her så sent som i går?
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Spørgsmålet går måske på hvordan man indsætter en tom linie mellem sine afsnit - altså afslutte afsnit med to linieskift.

Det har jeg gjort her, men forummet æder det ene så afsnittene kommer ud i een køre...
 

DeletedUser

Guest
Er det beskedsystemet ingame vi taler om - eller måske klanforum ?


/Iso
 

DeletedUser

Guest
He he, tak .. jamen så forstår jeg heller ikke spørgsmålet, for enter virker fint for mig her på forum, mens det kniber i beskedsystemet i selve spillet :)

Men Gazlak - prøv evt. shift enter ?
 

DeletedUser

Guest
Isodora: Jamen så prøv da at skrive et indlæg her med en tom linie mellem to afsnit :)
 

DeletedUser

Guest
har (bruger nu dobbelt linjeskift)

det (bruger nu tredobbelt linjeskift)


samme problem med at teksten bliver trukket sammen så der ikke kommer det ønskede mellemrum mellem afsnittene
 

DeletedUser

Guest
Jeg forstår det stadig ikke. Jeg kan da se at i får linjeskift.

vgigk6.png


Ser det ikke sådan her ud for jer?
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser66

Guest
Nu vil jeg også prøve





det var sjovt.

Et spørgsmål blev stillet for 40 dage siden lige efter oprettelse i forum, mon ikke problemet er løst. :p
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg skal beklage, at det var en lidt løs formulering - jeg vil gerne kunne indsætte en blank linie mellem 2 afsnit, som gør det lettere at læse specielt de lidt længere indlæg. Ligesom andres indlæg kunne blive lettere at læse med mellemrum mellem afsnit. Og det er indlæg her på dette forum, som jeg tænker på...!!
Sådan ser det ud min skærm, så der er åbenbart forskel på, hvordan formateringen bliver opfattet i forskellige systemer/browsere eller..?? :confused:
Enter.jpg
Og til firedrag - hvis spørgsmålet var blevet løst for 40 dage siden, ville jeg i sagens natur ikke have fundet tråden frem, som jeg kunne huske at Gazlak startede, uden at der var andre, der kommenterede det..!! At dømme efter de kommentarer der er kommet sidenhen, er der i al fald andre, som heller ikke kan indsætte en blank linie..!! :hmm:
God weekend, mvh.
Banditten :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ja, undskyld - jeg havde tænkt, at du ville spørge, men så glemte jeg at notere det alligevel...
Windows 7 Home Premium med Service Pack 1 og Internet Explorer 9
 

DeletedUser

Guest
Ja, det gjorde en forskel, men det er altså ikke i de baner man tænker, når man har set andre indlæg, hvor der er brugt mellemrum - jeg har fundet et eksempel fra Skolehavens indlæg om missioner.
Første billeder er, som det ser ud med kompabilitetstiltand slået fra
Enter 1.jpg
Andet eksempel er med kompabilitetstiltand slået til
Enter 2.jpg
Tilgengæld flytter top-menuen nu ud til venstre i stedet for at være centreret - Det kan være, at der er en anden forklaring på dette..??
Enter 3.jpgEnter 4.jpg
Nå, men jeg/vi fik svar på, hvorfor vi ikke kunne se de ekstra linieskift, som andre åbenbart kunne :)
God weekend, mvh.
Banditten :cool:
 

DeletedUser

Guest
Forklaringen er ret enkel.. du bruger Internet Explorer. ;) Jeg vil råde dig til at bruge Firefox eller Chrome istedet, da spillet også kører bedst i de browsere.
 

DeletedUser12

Guest
Ja, det gjorde en forskel, men det er altså ikke i de baner man tænker, når man har set andre indlæg, hvor der er brugt mellemrum - jeg har fundet et eksempel fra Skolehavens indlæg om missioner.
Første billeder er, som det ser ud med kompabilitetstiltand slået fra
View attachment 123
Andet eksempel er med kompabilitetstiltand slået til
View attachment 124
Tilgengæld flytter top-menuen nu ud til venstre i stedet for at være centreret - Det kan være, at der er en anden forklaring på dette..??
View attachment 125View attachment 126
Nå, men jeg/vi fik svar på, hvorfor vi ikke kunne se de ekstra linieskift, som andre åbenbart kunne :)
God weekend, mvh.
Banditten :cool:

I dette tilfælde er det fordi jeg bruger tabellen som er med under avanceret. Så det er ikke linie skift du ser men reelt små usynlige bokse.
 

DeletedUser66

Guest
Jeg skal beklage, at det var en lidt løs formulering - jeg vil gerne kunne indsætte en blank linie mellem 2 afsnit, som gør det lettere at læse specielt de lidt længere indlæg. Ligesom andres indlæg kunne blive lettere at læse med mellemrum mellem afsnit. Og det er indlæg her på dette forum, som jeg tænker på...!!
Sådan ser det ud min skærm, så der er åbenbart forskel på, hvordan formateringen bliver opfattet i forskellige systemer/browsere eller..?? :confused:
View attachment 122
Og til firedrag - hvis spørgsmålet var blevet løst for 40 dage siden, ville jeg i sagens natur ikke have fundet tråden frem, som jeg kunne huske at Gazlak startede, uden at der var andre, der kommenterede det..!! At dømme efter de kommentarer der er kommet sidenhen, er der i al fald andre, som heller ikke kan indsætte en blank linie..!! :hmm:
God weekend, mvh.
Banditten :cool:

Det så bare lidt sjovt ud, at os som ikke kunne se fejlen viste ikke hvad problemet var.;)
 
Top