Hvordan bruger man enter i sine indlæg?

DeletedUser

Guest
sådan her ser det ud for mig ...

ingen linjeskift.jpg

bruger win7 og IE 9

men kunne jo så tyde på at det er noget kombalitetshalløj med IE ... men der må jo så være lidt for udviklerne at arbejde med, for det burde jo kunne køre i alle browsere :)
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser66

Guest
Der er tit fejl i browser spil og forums, hvis man bruger IE, sådan har det været i flere år.
 

DeletedUser

Guest
sådan her ser det ud for mig ...

View attachment 129

bruger win7 og IE 9

men kunne jo så tyde på at det er noget kombalitetshalløj med IE ... men der må jo så være lidt for udviklerne at arbejde med, for det burde jo kunne køre i alle browsere :)

Der er desværre ikke ret meget at gøre, for IE har altid været lidt af en enspænder, og hvad der fungerer i alle andre browsere, kan du næsten regne med ikke fungerer i IE. Jeg siger det videre, men hold nu ikke vejret for længe om det.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg bruger IE så det er derfor jeg ikke kan lave linjeskift. Med chrome kan jeg godt se linjeskift. Kan godt se det er forvirrende at jeg efterlyser linjeskift mens dem der ikke bruger IE godt kan se mine linjeskift :p

I det hele taget fremstår forum bedre i chrome end i IE så bliver nok nød til at overgive mig og bruge chrome til FoE.

Har lige prøvet shift+enter ovenover så må vi se om det virker i IE Isodora. (Edit: og det gør det så ikke)

Man kan altid bruge et kolon eller anden tegnsætning for at lave linjeskift i IE sådan her:
:
-
.
'

Nå men det er da dejligt det problmet er opklaret :)
 

DeletedUser

Guest
Nu vil jeg jo tøve lidt med at sige at problemet er opklaret - vi har blot konstateret at det ikke berører alle browsere. Men det går for vidt at sige at det er et problem i IE - der er jo masser af andre fora hvor det her problem ikke optræder, så der findes altså programmører der kan få ting til at virke også i IE :)
 

DeletedUser

Guest
En helt anden indgangsvinkel kunne jo også være, at udviklere/programører bevidst har valgt, at fjerne overskydende mellemrum og linieskift, og det kun er IE, som rant faktisk behandler den kodning korrekt, og det er de øvrige browsere, som ikke fungerer efter hensigten..??
Blot en tanke... ;)
 

DeletedUser

Guest
Der er desværre ikke ret meget at gøre, for IE har altid været lidt af en enspænder, og hvad der fungerer i alle andre browsere, kan du næsten regne med ikke fungerer i IE.

Det er løgn. Som Comminuty Manager synes jeg du skulle holde dig til dit job og indstille din Chrome kampagne, den er ikke helt passende :)
 

DeletedUser

Guest
Det er løgn. Som Comminuty Manager synes jeg du skulle holde dig til dit job og indstille din Chrome kampagne, den er ikke helt passende :)

Jeg fortæller hvad jeg ved som udvikler af hjemmesider selv, og der er altid problemer med IE... altid. Og jeg kører skam ikke nogen kampagne, og da slet ikke for Chrome. Jeg har foreslået at man bruger Firefox eller Chrome, fordi vores forum og generelt InnoGames' spil kører bedst i de browsere.

Hvis du ikke er enig, så er det selvfølgelig din holdning, men jeg har bestemt lov til at være andet end kun Community Manager, og uddele af min egen erfaring.
 

DeletedUser1071

Guest
Jeg vil så tilføje mine oplevelser. Når jeg kopierer tekst fra excel, word og notepad med både mellemrum og tabs, bliver de ekstra mellemrum ædt.
Jeg har testet med win7 og følgende browsere: crome, firefox, ie8, opera og safari.
 
Top