Klan slagmarker

DeletedUser2015

Guest

Nej tak - jeg er modstander af det beskrevne "forslag" /løsning


Jeg har spillet FoE i alle årene - KvK på PC eller puffin på Ipad og tidligere på mange servere - nu kun på A. KvK er en fuldt integreret del af FoE, hvilket medfører, at når i fjerner denne del, vil store elementer af spillet blot ligne alle andre strategispil. KvK har indflydelse på ranglistepoint , SB, klansamarbejde og bygninger. personligt har jeg brugt oceaner af ressourcer på at komme op af ranglisten i klansammenhænge og personligt, hvilket er mit fokus. Hvordan vil i sikre, at alle disse ressourcer ikke er spildt?

For ca 21/2 år siden ændrede i spillet og rangpointgivningen blev ændret så i motiverede KvK eller rettere kampaktiviteter. Det fik flere igang med KvK specielt blev det lidt mere interessant for os store spillere. Nu spiller store spillere i KvK men i mange tidsaldre. Så det er jo nok der skoen ligger begravet - I siger få spillere men, hvis man i stedet kiggede på antallet af kampe ville billedet se anderledes ud!

At argumentere med KE som en hyppig brugt funktion - er ikke relevant i dette tilfælde. KE har intet element af KvK over sig.Så at sige, at det er en succes vil være det samme som at sige, at MO/PO støtte funktinen er en god funktion. De er begge et nødvendigt onde for at klaner og spillere kan komme frem i spillet - særligt morsomt mener jeg ikke at det kan anses for at være.så havde i nok gjort mere med funktionerne og platforme etc.

KvK omhandler klan mod klan dvs klan aktivitet - så at handle er fuldstændig ligegyldigt i denne sammenhæng.

KvK er en blanding af strategi, klansamarbejde, alliancer og kampe. Den nye udgave fjerner muligheder for klaner og motiverer ikke spillere, vil min påstand være.

Hvis i istedet sikrede,at man kunne benytte KvK på tablet og/eller mobiler, ville andel af spillere blive højere uanset. I KvK vælger vi selv vore "allierede" og fjender, hvilket giver en del - at i nu fratager os den mulighed skaber et styret spil - ala andre platformsstrategispil.

Den udgave i beskriver medfører, at i gør spillet uligevægtigt for dem der benytter meget tid i spillet får store fordele. Tid i sig selv burde ikke give fordele.

Ps I kunne aktivere, at vi kunne bruge forsyninger på et eller andet fornuftigt samt donere eller handle alt det vi har i vore lagre - og evt. undlade, at ligegyldige ting liver ved med at dukke op ex "ansigtsbygningen" fra KE - den har jeg personligt 216 af og ingen kan bruges til noget.
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Det lyder meget godt, men præmier som prestigepoint, er ikke til megen nytte, når min fantastiske klan allerede er nået niveau 75. Desuden løser det ikke problemet med de bugne varelagre med OF og VF varer.

  • OF/VF varer kan bruges på slagmarkerne
  • Klanniveau er under behandling og der vil komme en udmelding snart
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Hmm lugter lidt af at KvK dør..

Hvad med alle de ressourcer som alle klanerne har lagt i deres områder, herunder varer, tropper osv..
Ryger de bare ud til højre.

Hvad med OBS, DC og VAS med deres boost.?

I forhold til flere kort, så sidder klanerne og har gjort det længe og ventede på et nyt kort så der kunne ske noget med alle de varer som er opbygget i SK.
At man vil kæmpe 5 til 8 klaner på et kort, ændre jo ikke noget ved det er sker i dag. Her er det også få klaner som deltager aktiv, det vil den nye ide ikke ændre på.
Det er jo bare KE om igen...

Og hvis et område kun er sikret i et par time, giver de en fordel til de klaner hvor der er mange som går hjemme...

Det vil uden tvivl få mange af de aktive KVK spillere til at skride, de spiller for kvk og har intet at bruge en KE ver. 2 til..


KvK ændres ikke. Som der står i det første indlæg så vil indførelsen af et nyt kort kræve en større omskrivning af koden og derfor har man valgt ikke at gøre det. Men KvK forbliver og der kommer en del rettelser til de kendte fejl på området i løbet af de næste par måneder.

Jeg har undersøgt det med beskyttestiden og den vil være variabel mht hvor en provins ligger (på kanten af kortet/midten) og hvilke provinsbygninger som der er sat der. Dit feedback mht. "hjemmegående" er videresendt til udviklerne.
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Nej tak - jeg er modstander af det beskrevne "forslag" /løsning

Jeg har spillet FoE i alle årene - KvK på PC eller puffin på Ipad og tidligere på mange servere - nu kun på A. KvK er en fuldt integreret del af FoE, hvilket medfører, at når i fjerner denne del, vil store elementer af spillet blot ligne alle andre strategispil. KvK har indflydelse på ranglistepoint , SB, klansamarbejde og bygninger. personligt har jeg brugt oceaner af ressourcer på at komme op af ranglisten i klansammenhænge og personligt, hvilket er mit fokus. Hvordan vil i sikre, at alle disse ressourcer ikke er spildt?

For ca 21/2 år siden ændrede i spillet og rangpointgivningen blev ændret så i motiverede KvK eller rettere kampaktiviteter. Det fik flere igang med KvK specielt blev det lidt mere interessant for os store spillere. Nu spiller store spillere i KvK men i mange tidsaldre. Så det er jo nok der skoen ligger begravet - I siger få spillere men, hvis man i stedet kiggede på antallet af kampe ville billedet se anderledes ud!

At argumentere med KE som en hyppig brugt funktion - er ikke relevant i dette tilfælde. KE har intet element af KvK over sig.Så at sige, at det er en succes vil være det samme som at sige, at MO/PO støtte funktinen er en god funktion. De er begge et nødvendigt onde for at klaner og spillere kan komme frem i spillet - særligt morsomt mener jeg ikke at det kan anses for at være.så havde i nok gjort mere med funktionerne og platforme etc.

KvK omhandler klan mod klan dvs klan aktivitet - så at handle er fuldstændig ligegyldigt i denne sammenhæng.

KvK er en blanding af strategi, klansamarbejde, alliancer og kampe. Den nye udgave fjerner muligheder for klaner og motiverer ikke spillere, vil min påstand være.

Hvis i istedet sikrede,at man kunne benytte KvK på tablet og/eller mobiler, ville andel af spillere blive højere uanset. I KvK vælger vi selv vore "allierede" og fjender, hvilket giver en del - at i nu fratager os den mulighed skaber et styret spil - ala andre platformsstrategispil.

Den udgave i beskriver medfører, at i gør spillet uligevægtigt for dem der benytter meget tid i spillet får store fordele. Tid i sig selv burde ikke give fordele.

Ps I kunne aktivere, at vi kunne bruge forsyninger på et eller andet fornuftigt samt donere eller handle alt det vi har i vore lagre - og evt. undlade, at ligegyldige ting liver ved med at dukke op ex "ansigtsbygningen" fra KE - den har jeg personligt 216 af og ingen kan bruges til noget.

KvK forsvinder IKKE - den vil stadig være der og vil IKKE blive fjernet. Vi har det sidste år undersøgt grundigt om det var muligt at lave KvK på mobil, men de tekniske udfordringer ved at blande de 2 platforme er for store - da de fleste mobiler simpelthen ikke opdatere data hurtigt nok til af kunne afspejle handlinger i KvK som jo ofte skifter på 1/100 del af et sekund.

Med hensyn til dit PS så hold øje med forum de næste par måneder :)
 

DeletedUser2015

Guest
helt ærligt - i kan ikke skjule, at der er modstand mod jeres "forslag"

"Skriv venligst jeres feedback i denne tråd, og vi vil se på jeres ideer og meninger. Vi indsamler feedback i de næste to uger (indtil 3. juni 2019), og vil indarbejde jeres feedback i konceptet og give jer et opdateret koncept inden for 3 uger (senest den 10. juni 2019). Vi vil også holde en live Q & A på Facebook & Instagram den 22. maj 2019 kl. 17:00 CEST (15:00 UTC). Vi håber I forstår årsagerne til dette trin og ser frem til jeres feedback. Forge of Empires spilles af millioner af fantastiske spillere og sammen vil vi gøre det endnu bedre!" - og det har vi gjort
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
helt ærligt - i kan ikke skjule, at der er modstand mod jeres "forslag"

"Skriv venligst jeres feedback i denne tråd, og vi vil se på jeres ideer og meninger. Vi indsamler feedback i de næste to uger (indtil 3. juni 2019), og vil indarbejde jeres feedback i konceptet og give jer et opdateret koncept inden for 3 uger (senest den 10. juni 2019). Vi vil også holde en live Q & A på Facebook & Instagram den 22. maj 2019 kl. 17:00 CEST (15:00 UTC). Vi håber I forstår årsagerne til dette trin og ser frem til jeres feedback. Forge of Empires spilles af millioner af fantastiske spillere og sammen vil vi gøre det endnu bedre!" - og det har vi gjort

Vi er interessede i at høre ALLES mening - både de positive og de negative men da det som skrevet står i annonceringen er her at feedback skal gives for at blive sendt videre, så ER det altså vigtigt at skrive her!
 

Lizif

Aktivt medlem
Lav i det mindste KvK så dem på mobil kan fylde forsvars slots, det kan vel laves via spillets mail i stil med at man kan smide handler og SB i mailen.

Man må kunne lave en tilføjelse i mailen hvor klanens medlemmer kan sende "link" til den sektor der skal fyldes og her betyder det vel ikke så meget at mobil spillere ikke har samme forbindelses hastighed, hvis forsvar er fyldt i når mobilen kommer igennem så er der vel ingen skade sket andet end at der ikke kan fyldes.
Der er jo nok mange mobil spillere der ligger med masser af tropper de gerne vil give til klanen hvis de kunne.

Feedback og ideer til det andet er lidt svært når vi har så lidt info, vi ved jo stort set ikke andet end at man skal tage nogle sektorer før andre gør det.

Hvad koster bygningerne, og hvad afgør hvilken varer der skal bruges til dem?

Vil en lille klan have nogen chance for noget som helst mod de store? I kvK kan en lille klan i det mindste få points for det de kan indtage, her ser det ud til at de små klaner bare mister halvdelen af deres arbejde så snart en stor klan når først.
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Lav i det mindste KvK så dem på mobil kan fylde forsvars slots, det kan vel laves via spillets mail i stil med at man kan smide handler og SB i mailen.

Man må kunne lave en tilføjelse i mailen hvor klanens medlemmer kan sende "link" til den sektor der skal fyldes og her betyder det vel ikke så meget at mobil spillere ikke har samme forbindelses hastighed, hvis forsvar er fyldt i når mobilen kommer igennem så er der vel ingen skade sket andet end at der ikke kan fyldes.
Der er jo nok mange mobil spillere der ligger med masser af tropper de gerne vil give til klanen hvis de kunne.

Feedback og ideer til det andet er lidt svært når vi har så lidt info, vi ved jo stort set ikke andet end at man skal tage nogle sektorer før andre gør det.

Hvad koster bygningerne, og hvad afgør hvilken varer der skal bruges til dem?

Vil en lille klan have nogen chance for noget som helst mod de store? I kvK kan en lille klan i det mindste få points for det de kan indtage, her ser det ud til at de små klaner bare mister halvdelen af deres arbejde så snart en stor klan når først.


Jeg har videresendt dit forslag mht. forsvar og også rejst spørgsmålet om omkostninger overfor udviklerne
 

DeletedUser2302

Guest
Jeg kan forestille mig, at spillere i de høje tidsaldre (AF / OF / VF) vil være noget tøvende med at deltage i forhandlings-delen, hvis der skal bruges promethium og oricalkum.....
 

Jimse

Aktivt medlem
  • OF/VF varer kan bruges på slagmarkerne
Er det OF/VF varer fra skattekammeret, der er her vi har de store lagre, indtil videre til ingen verdens nytte
 

PilgrimDK

Aktivt medlem
Lav i det mindste KvK så dem på mobil kan fylde forsvars slots, det kan vel laves via spillets mail i stil med at man kan smide handler og SB i mailen.

Man må kunne lave en tilføjelse i mailen hvor klanens medlemmer kan sende "link" til den sektor der skal fyldes og her betyder det vel ikke så meget at mobil spillere ikke har samme forbindelses hastighed, hvis forsvar er fyldt i når mobilen kommer igennem så er der vel ingen skade sket andet end at der ikke kan fyldes.
Der er jo nok mange mobil spillere der ligger med masser af tropper de gerne vil give til klanen hvis de kunne.

Feedback og ideer til det andet er lidt svært når vi har så lidt info, vi ved jo stort set ikke andet end at man skal tage nogle sektorer før andre gør det.

Hvad koster bygningerne, og hvad afgør hvilken varer der skal bruges til dem?

Vil en lille klan have nogen chance for noget som helst mod de store? I kvK kan en lille klan i det mindste få points for det de kan indtage, her ser det ud til at de små klaner bare mister halvdelen af deres arbejde så snart en stor klan når først.

Man kan gå på KvK kortet ´via Puffin browseren på mobilen hvis det er, men PC er selvf. langt nemmere
 

DeletedUser1038

Guest
Klan-slagmarker har INTET med KvK at gøre. Det er jo blot endnu et nyt spil-element I vil have integreret i spillet med de mange små-spil. KvK forbliver som det er... og tak for det! :)

KvK handler om reaktionstid, live-kampe, alliancespil, strategi og kampstyrke,- hvor disciplineret samarbejde i såvel baglandet som på kortene belønnes promte, og kampstyrken spiller ind og gør en forskel.

Klan slagmarker er jo blot et spændende nyt element, der mixer noget velkendt fra KE, KvK og ranglister.
Feed-back? Thja... pas på det ikke ender som en ren købmandsdyst o_O Hvis udmattelsen ikke gælder forhandlingerne, så bliver varerne pludselig mere interessante, såfremt det påvirker den samlede rangliste... Hvilket måske heller ikke er helt dumt,- det er lidt svært at gennemskue med blot et udkast ;)

Som klan er det jo interessant at stige i klanniveau, ligge højt på klan-ranglisten og fungere som klan som helhed :p
Lige nu hænger det fint sammen med KE og KvK, da KE er genkendeligt slavearbejde, men som har en styrke i at samle klanfællesskab, hvor ALLE kan deltage ligeværdigt og hjælpe med at forøge klanniveau. KvK er dyrt og kræver mere af en klans indsats som helhed, men giver også meget mere til klanniveau. KvK kan desværre ikke spilles af ALLE. Typisk svarer 1 uges KE til 1 dags KvK, for de aktive KvK-klaner.... Spændende at se hvad Klan-slagmarker vil betyder i denne henseende :rolleyes: Når alt kommer til alt, handler det jo blot om at vi nu får et tredje element som kan spilles ligeværdigt og påvirker klanniveauet og ranglisten. Det skal nok blive "en succes" uanset hvad, eftersom klanerne gør det der skal til for at komme fremad som klan :cool:

Jeg bryder mig dog ikke om at sammenligne Klan-slagmarker med KvK.... -det er jo ikke en erstatning for KvK, men blot endnu et element vi skal have i spillet. Alt det med hvor mange der spiller det ene eller det andet ligger helt og aldeles på FoEs skuldre alene! FoE har svigtet KvK-delen. Det er FoEs ansvar at lave vejledninger til KvK-spillet, sørge for ligeværdig spilleradgang til KvK-spillet, KlanForum, KC/NC/GC og formindske skævvridninger i spillet generelt. Her tænker jeg på behovet for angrebs%, varer (personlige såvel som klan) og diamanter ift. at gennemføre KE, KvK og nu også Klan-slagmarker, samtidig med spillerens egenudvikling ikke bremses.

I løser stadig ikke motivationsdelen, før I får løst KvK-delens problemer... Spillet vil stadig have væsentlige dele af spillet kun forbeholdt PC-spillere, og det er faktisk jeres største problem!!
-ligesom FoE skal passe på med at presse spillerne for hårdt med diamantprisen. Taget andre spil på markedet i betragtning, så er FoE MEGET dyrt at spille, hvis man sammenligner med hvor meget spilleren får fx. for 500kr. boost til spillet.
 
Senest redigeret af en moderator:

PilgrimDK

Aktivt medlem
  • OF/VF varer kan bruges på slagmarkerne
  • Klanniveau er under behandling og der vil komme en udmelding snart
Det lyder positivt at Klan niveau er under luppen for det er et område der kan hentes en del på, både en personlig og en Klanmæssig rang liste, flere niveauer osv.
 

IHOP

Medlem
jeg startede dette spil på PC, men er med tiden blevet fan af app udgaven og spiller i dag 99% af tiden via Ipad, jeg savner virkelig at KVK kom på app udgaven, jeg bryder mig ikke om en KE version 2 - og lur mig om der ikke kommer en funktion som kan aktiveres med diamanter !!! som så i min verden ville være hele årsagen til denne nye ting.
Såfremt det er jeres ønske om en høj aktivitet i dette nye tiltag, tror jeg det er spildt udvikling - jeg kommer ikke til at deltage
 

DeletedUser2959

Guest
Jeg har siddet på discord og diskuteret det her med min klan og en af vores alliance klaners leder, og der er en utrolig bred enighed om at det her kan komme til at blive utroligt destruktivt for mange klaner, der vil simpelthen komme for meget "lige børn leger bedst" over det. Små spillere vil blive henvist til "opstarts klaner" og vil ikke være velkomne i de bedre klaner, grundet at der vil være et behov for at folk deltager på lige fod. Som vi også har set i både KE og KVK.

Idéen har nogle fundamentale fejl, som konkurrencer generelt har, det med at folk som spiller for hyggens skyld lige pludselig bliver tilsidesat. Hvis dette skal fikses, skal klanen til sammen kunne tage X antal forhandlinger/kampe, uanset hvem der tager dem. Ellers bliver det simpelthen destruktivt. Dermed burde der også være klangivne forge point, altså til hele klanen - Og ikke kun til spilleren som tager kampen/forhandlingen.

Vi sagde alle sammen det samme - Hvorfor så ikke give folk noget for at lave KVK? Hvis kvk gav FP, Varer, Byggeplaner, Terasselandbrug, Event bygninger. Ville det skabe et incitament for deltagelse i KVK. Man kunne jo bare begrænse det, så man "kun" kan få 10 ting om ugen eksempelvis. Gjorde man det ville man jo se et kæmpe indtog i KVK fra alle spillere, folk følger gulerodden fremfor pisken.


Og jeg tør godt garanterer at i ville se en kæmpe stigning i KVK hvis det gav folk noget.
 

DeletedUser2111

Guest
Det ser temmelig tamt ud.... De mindst etablerede servere skal battle mod de servere der har haft flere år til at skabe et varefundament ? (jeg ved godt i bruger samme MMO til KE).
Vælger vi at krige bliver vi udmattede, imens købmænd kan fortsætte ubegrænset ? (når det er sagt kan jeg godt se en ide i en begrænsning / udmattelse så det ikke er som kvk hvor en stor kan klare 10 mands arbejde). Men den faktor bør gælde forhandlinger også.

Er som de fleste her i tråden også forundret over hvorfor der ikke bruges udvikling på at få KvK til at køre mere optimalt og på flere platforme kontra at stikke os det ene nye tiltag gang på gang. At der er 5% der spiller KvK... handler både om manglende adgang til til PC, mængden af ekstra kontoer, og at der er fælles optælling på alle servere samtidigt hvormed man reelt kun kan være aktiv "nok" på en server af gangen.

Som i forsøger at lokke folk med på jeres nye tiltag med individuelle præmier, kunne dette måske prøves i KvK samtidig med en fornuftig programmering og optimering. Skal i absolut lave noget nyt kunne i jo lave et fælles (globalt) KvK der var tur-baseret på et separat kort (lidt som Risk) for at afhjælpe jeres manglende håndtering af x antal handlinger samtidigt, og det vil samtidig give alle mulighed for at vælge ens træk i løbet af hele dagen, hvor man først ser resultatet og de andre klaners valg ved en "DB".
 

DeletedUser2443

Guest
Problemet er vel ikke kun at det er besværligt at få KvK til at køre ordentligt eller få det ud på alle platforme, men også at spillerne bruger for få diamanter i KvK, der skal vel et nyt spilmodul til hvor der kan opnås reelle fordele ved at bruge diamanter for at lokke kortet op af lommen på folk lidt oftere. derfor er det vel "for svært" at få KvK til at køre ordentligt
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Jeg har siddet på discord og diskuteret det her med min klan og en af vores alliance klaners leder, og der er en utrolig bred enighed om at det her kan komme til at blive utroligt destruktivt for mange klaner, der vil simpelthen komme for meget "lige børn leger bedst" over det. Små spillere vil blive henvist til "opstarts klaner" og vil ikke være velkomne i de bedre klaner, grundet at der vil være et behov for at folk deltager på lige fod. Som vi også har set i både KE og KVK.

Idéen har nogle fundamentale fejl, som konkurrencer generelt har, det med at folk som spiller for hyggens skyld lige pludselig bliver tilsidesat. Hvis dette skal fikses, skal klanen til sammen kunne tage X antal forhandlinger/kampe, uanset hvem der tager dem. Ellers bliver det simpelthen destruktivt. Dermed burde der også være klangivne forge point, altså til hele klanen - Og ikke kun til spilleren som tager kampen/forhandlingen.

Vi sagde alle sammen det samme - Hvorfor så ikke give folk noget for at lave KVK? Hvis kvk gav FP, Varer, Byggeplaner, Terasselandbrug, Event bygninger. Ville det skabe et incitament for deltagelse i KVK. Man kunne jo bare begrænse det, så man "kun" kan få 10 ting om ugen eksempelvis. Gjorde man det ville man jo se et kæmpe indtog i KVK fra alle spillere, folk følger gulerodden fremfor pisken.

Og jeg tør godt garanterer at i ville se en kæmpe stigning i KVK hvis det gav folk noget.

Den nye funktionalitet er jo netop designet til at alle kan deltage på det niveau som de befinder sig på. Store og små og krigere og ikke-krigere. Hvis du læser forslaget nærmere kan du også se et de fleste af de punkter som du nævner allerede eksisterer i forslaget. Der er ingen deltagelses % som i KE så dem med mange tropper og stor bonus kan tage mange kampe, og dem med mindre kan tage deres del. Derudover er der jo også præmier til alle - ikke kun enkelte

Når en slagmark slutter, kan de deltagende klaner opnå forskellige belønninger, der afhænger af placering:
  • Prestige Points til ranglisten
  • Klan styrke
  • Hvert medlem får fragmenter til en helt ny, opgraderbar bygning, der vil give klan styrke, Vare til klanskattekammeret og Forge Points
Derudover får folk allerede noget for at lave Kvk - Det giver klanstyrke som omsættes til fp og sparede ressourcer hver dag.
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Det ser temmelig tamt ud.... De mindst etablerede servere skal battle mod de servere der har haft flere år til at skabe et varefundament ? (jeg ved godt i bruger samme MMO til KE).
Vælger vi at krige bliver vi udmattede, imens købmænd kan fortsætte ubegrænset ? (når det er sagt kan jeg godt se en ide i en begrænsning / udmattelse så det ikke er som kvk hvor en stor kan klare 10 mands arbejde). Men den faktor bør gælde forhandlinger også.

Er som de fleste her i tråden også forundret over hvorfor der ikke bruges udvikling på at få KvK til at køre mere optimalt og på flere platforme kontra at stikke os det ene nye tiltag gang på gang. At der er 5% der spiller KvK... handler både om manglende adgang til til PC, mængden af ekstra kontoer, og at der er fælles optælling på alle servere samtidigt hvormed man reelt kun kan være aktiv "nok" på en server af gangen.

Som i forsøger at lokke folk med på jeres nye tiltag med individuelle præmier, kunne dette måske prøves i KvK samtidig med en fornuftig programmering og optimering. Skal i absolut lave noget nyt kunne i jo lave et fælles (globalt) KvK der var tur-baseret på et separat kort (lidt som Risk) for at afhjælpe jeres manglende håndtering af x antal handlinger samtidigt, og det vil samtidig give alle mulighed for at vælge ens træk i løbet af hele dagen, hvor man først ser resultatet og de andre klaners valg ved en "DB".

Slagmarkerne er server specifikke så klaner fra en server kan kun komme i liga med andre klaner fra samme server

Mht den mobile platform er problemet ikke programmering men at det rent teknisk ikke er muligt at garantere en net hastighed på den mobile platform som kan håndtere ændringer på KvK kortene som af og til sker på 1/100 af et sekund.
 

DeletedUser1256

Guest
Hvorfor spiller mindre end 5% af os spiller KvK
Det er jo fordi det gennem de 5 år jeg har spillet ikke bliver lavet lavet så folk kan spille det
Da jeg startede var mere end 50% af klan klar kl20 til kamp fordi det er sjovt
Når der bare er den ene fejl efter den anden i KvK så giver folk jo op så derfor spiller mindre end 5% af os spiller KvK
Fjern dog det AA kort ret sygt at være i OF og så er det bare spyd vi kæmper mod tror jeg nok i har fået at vide 1000 gange
Nye kort til de tidsaldre ville være en stor glæde det AA er godt nok en ommer.
Enig!!!
 
Top