Klan vs. Klan Bruger Guide Diskussion

DeletedUser

Guest
Guiden nævner, at støttepuljen bl.a. beregnes ud fra "visse bygninger, som dens medlemmer har". Kunne der evt. komme noget information om disse bygninger med i guiden - eller alternativt et link?
 

DeletedUser739

Guest
I vores klan hersker der tvivl om, hvorvidt vi kun må være aktive i to provinser/tidsaldre eller flere/alle - nogen som kan komme med en afklaring?
 

DeletedUser1107

Guest
Kan man kun bruge tidsrelevante SB'er i de forskellige aldre man slås i?

Fx Hvis vi slås i Jernalder, kan man så kun bruge Zeus som fordel?
 

DeletedUser566

Guest
hvad gør man hvis man kun har en hær fra den moderne ære... ryger man så i skammekrogen el. hvad.. ??:confused:
 

DeletedUser12

Guest
Nej man er bare i vente position til den moderne æra's område oplåses. Alternativt kan man skifte den hær til en anden alder og deltage der indtil den moderne æra oplåses.
 

DeletedUser739

Guest
hvis man frigiver en sektor efter at have erobret den, mister man så de forsvarende hære man har sat ind eller får man dem tilbage, så de indgår i ens samlede hær?
 

DeletedUser12

Guest
Du får kun lidt varer for at frisætte sektorer. Dine gamle hære er fortsat den frisatte provins forsvar.
 

DeletedUser1107

Guest
Hvorfor har jeg nok varer på lager (i min by), men ikke i KvK?? Har nok ifølge mit lager, men når jeg prøver at låse plads op i vores sektor, mangler pludslig de varer som jeg har på lageret?!?
 

DeletedUser655

Guest
ztiv - tror vi skal have mere info :)

Er det fordi der står 0 ved Tilgængelig du tror det?

Tallet der står ud for tilgængelig er det antal varer der er indbetalt til Skattekammeret, og du skal derfor betale de varer ved at trykke på den fine lille orange knap, hvor der er et billede af varen samt et tal for hvor meget det koster :)
 

DeletedUser1107

Guest
ztiv - tror vi skal have mere info :)

Er det fordi der står 0 ved Tilgængelig du tror det?

Tallet der står ud for tilgængelig er det antal varer der er indbetalt til Skattekammeret, og du skal derfor betale de varer ved at trykke på den fine lille orange knap, hvor der er et billede af varen samt et tal for hvor meget det koster :)

Damn en koger jeg må have været i for kan selv ikke se problemet nu :D

Nåh men mens jeg er her.. I betaen (var kun med til sidst) angreb jeg engang en sektor der var under belejring af en anden klan, der mener jeg at jeg fik valget at angribe belejeren og selv sætter en belejrings hær ind, eller anbribe sektorens ejer men at sektoren så vil gå til belejren ved sejr. Husker jeg rigtig? Og er det stadigvæk en mulighed? For synes ikke at det ser sådan ud.. :confused:
 

DeletedUser655

Guest
Du husker rigtigt, men den mulighed er blevet fjernet.

Du kan nu kun angribe forsvaret hvis belejringen tilhører din klan.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser1107

Guest
Øv.. synes det var en god detalje. Er det noget som er fjernet permanent eller kommer det igen?
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Har antallet af forsvarshære betydning for beregning af Prestige-bonus ?
 
Top