Klan vs. Klan Bruger Guide Diskussion

DeletedUser

Guest
Øv.. synes det var en god detalje. Er det noget som er fjernet permanent eller kommer det igen?

Ifølge mine oplysninger så kommer det ikke igen. Det er meget svært at få svar på hvorfor, men nu ved du det i det mindste. ;)

Har antallet af forsvarshære betydning for beregning af Prestige-bonus ?

Nej. Prestige beregnes kun ud fra den daglige styrke og din klans niveau.
 
er der loft over hvor mange varer en sektor kommer til at koste?
det er ødelæggende for KvK at sektorerne kommer op over 1.000 af hver vare (i alt 5.000 varer), det ender med at det kun er muligt at angribe en sektor/naboklan 1 gang hver måned eller mindre, og hvis de så slår siegen tilbage er varene spildte.
5.000 varer svarer til 4.000 produktionstimer (med bonus) eller godt 23 produktionsuger at producere.
 

DeletedUser1493

Guest
Jeg synes det er godt , det er dyrt :) Som mindre klan har du jo en chance mod de store ...lad os sige det koster en mindre klan 100 af hver vare at tage et tårn fra en stor dominerende klan , hvis den store dominerende klan vil have tårnet igen koster det måske 3000 varer for dem , så på et tidspunkt vil de ikke have nok varer til at fortsætte deres dominerende adfærd og derfor være interesseret i en fredelig løsning.
 

DeletedUser416

Guest
Jeg syndes det er mega træls det skal blinke helt vildt når man går ind på klan koret er det noget der bliver endert igen ?
 

DeletedUser2122

Guest
Jeg syndes det er mega træls det skal blinke helt vildt når man går ind på klan koret er det noget der bliver endert igen ?

Det er desværre en kendt fejl .
morgendagens opdatering vil ændre på det, desværre vil der så komme tilfælde hvor spillet fryser.
Spiludviklerne er i dialog med udviklerne af de forskellige browsere, da det er hos dem fejlen ligger..
En fejl der påvirker en del online spil, ikke kun Foe.

Mvh.
Fugazi.
 
Top