KvK - Indtag og frisæt..

DeletedUser1066

Guest
Den bedste løsning jeg ser er, at kvk point ikke længere skal tælle i pvp tårne, og man skal ikke længere have varer tilbage når man frisætter.

Jeg er helt enig med hunulven.
De point fra kvk burde ikke tælle med på ranglisten og ej heller i pvp'en. - så simpelt er det.

Jeg henter nogle point via kvk og det ville stoppe, hvis de ikke talte med på ranglisten. - Men som det er nu så gør de også tager jeg da gerne dem med. Jeg har endnu ikke fundet det sted hvor der står hvordan kvk skal bruges så derfor bruger jeg kvk som jeg vil.

/ Wisti81
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser1256

Guest
Joule fantatisk forslag. Det støtter jeg, også at man ikke kan frigive i en uge, mindre kan også gøre det. Ja det ville tage længere tid at komme længere ind på et kort, men det ville være ens for alle.

Hanzo aka nuser :D. Jeg ville sku være ked af at min klan blev angrebet pga. en som for længst har forladt vores klan og IKKE kommer tilbage. Man kan ikke give den gamle klan skylden for andres dumheder. Hopper de tilbage konstant så er det noget helt andet og så er det sku iorden med mig :).

Ranglisten er intet værd som det kører nu!
 

DeletedUser1261

Guest
Syntes da det er ok at man kan vælge at bruge kvk egoistisk, så er der jo plads til flere på kortet, i stedet for at man skal sidde på det halve kort, som nogle klaner jo gør i dag.

Så kan man jo vælge om man vil være nr 1 i klan regi eller personlig :)
 

DeletedUser571

Guest
Jeg kunne efterhånden godt tænke mig, at høre Inno's holdning til denne problemstilling !
Som det ser ud lige nu, er der endnu en gang en lille klan (ghostklan formodentlig) som er ved at smadre en anden klan på stort set alle kortene.
Jeg synes det er en unfair metode der ikke hører hjemme i et spil som dette. Lad os dog få indrettet det således, at kampene lever op til deres navn - nemlig: Klan versus klan.
Det er jo ikke ligefrem gode ideer det skorter på...

Mvh Biel
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Jeg kunne efterhånden godt tænke mig, at høre Inno's holdning til denne problemstilling !
Som det ser ud lige nu, er der endnu en gang en lille klan (ghostklan formodentlig) som er ved at smadre en anden klan på stort set alle kortene.
Jeg synes det er en unfair metode der ikke hører hjemme i et spil som dette. Lad os dog få indrettet det således, at kampene lever op til deres navn - nemlig: Klan versus klan.
Det er jo ikke ligefrem gode ideer det skorter på...

Mvh Biel


Og debatten og ideer er allerede sendt videre i systemet af flere omgange og debateres højere oppe. Det gælder indlæg fra ALLE sider i debatten.
 

DeletedUser571

Guest
Tak for svar, Dragon - Dejligt at vide, det er gået videre i systemet.
Vi væbner os med tålmodighed :)
 

DeletedUser924

Guest
Skal der kigges lidt på kvk systemet eller skal det bare fortsætte med at en sabotage klan kan nøjes med at smide 5x5 varer + en gratis hær & køre løs hver nat ?

Bliver spændene om vi snart får lidt feedback omkring dette emne.
Mvh buster2
 

skoven.

Medlem
Det er så her jeg skal skrive mit forslag

undgå den natte jagt på KvK kort

ved at lave det som i Grepolis med nat bonus

50% eller 100% til forsvar i nat tiden eks. mellem 00,00 og 07,00


mvh
skoven
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Skal der kigges lidt på kvk systemet eller skal det bare fortsætte med at en sabotage klan kan nøjes med at smide 5x5 varer + en gratis hær & køre løs hver nat ?

Bliver spændene om vi snart får lidt feedback omkring dette emne.
Mvh buster2

Som jeg skrev ovenfor så BLIVER der kikket på systemet og jeres såvel som andres holdninger til reglerne omkring KvK er sendt videre herfra
 

DeletedUser1261

Guest
Skal der kigges lidt på kvk systemet eller skal det bare fortsætte med at en sabotage klan kan nøjes med at smide 5x5 varer + en gratis hær & køre løs hver nat ?

Bliver spændene om vi snart får lidt feedback omkring dette emne.
Mvh buster2

Vi kan da godt blive enige om at de små klaner der kan blive ved med at lægge sieges på de store, ikke er retfærdig, det er faktisk temmeligt unfair, specielt når flere efterhånden morer sig med denne taktik, selvom det da også laver lidt sjov i gaden, men det er lidt for nemt efter min mening, og temmeligt billigt.

Måske en begrænsning på hvor mange efterfølgende sieges man har lov til at smide inden for 24 timer på samme felt ville hjælpe lidt på problemet ?, for er jo lidt svært at blive ved efter 20 sieges (ser nu hellere 10 eller 5 som en grænse), specielt kl 3-4 om natten som åbenbart er den foretrukne angribs tid for diverse kujon klaner, som tilsyneladende morer sig over folk også skal arbejde.

En anden mulighed var at forbyde angreb på disse ukristelige tidspunkter, da der som regel ikke er nogen til at gøre modstand, eller i bedste fald 1 eller 2. Man kunne f.eks sige mellem 24.00 til 06.00
 
Top