Lyn konkurrence

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
sp%C3%B8rgsm%C3%A5l.png




Kære Konger og Dronninger,

Så er det tid til en lille sensommer konkurrence her som I al sin enkelthed går ud på at svare på et enkelt spørgsmål nemlig:

Hvilken klan aktivitet er vigtigst for jer og hvorfor?

Det sociale? KvK? KE ? KS? eller noget helt andet?


Giv jeres bud i denne tråd og I deltager i konkurrencen om de gode præmier

Alle indlæg i konkurrencen skal skrives i denne tråd senest den 1. september kl 23:59
Vinderne udtrækkes d. 2 september kl 20

Præmier

1. præmien 600 diamanter
2. præmien 400 diamanter
3 + 4 præmien 200 diamanter hver

Regler:
Kun et svar pr deltager
præmierne kan ikke ombyttes til andet
Kun indlæg skrevet i denne tråd senest den 1. september kl 23:59 deltager i lodtrækningen.​
 

jamj1080

Nyt medlem
For mig Lige nu er det KE, der giver gode præmier, Men ellers er det Ks hvor vores klan også prøver at komme frem :)
 

sjane

Nyt medlem
Det sociale har helt klart 1 prioritet, men super hyggeligt når det går godt i KS og det rigtig får adrenalinen op hos alle medlemmer.:)
 

CoolRap

Nyt medlem
Det at kunne hjælpe hinanden og også få hjælp, er super vigtigt. Ikke sjovt at sidde og f.eks. mangle nogle få varer for at kunne bygge en ny SB - mgl. varer for at kunne løse dagens opgave - eller bare have brug for et fif for at bedre kunne bruge og have glæde af spillet. Det er i sådanne situationer at klanmedlemmer gang på gang er uvurderlige og også altid der nogle stiller op, og så skal vi ikke glemme hvor nice det er at kunne hjælpe andre.
 

Decius

Medlem
Det sociale...KS og KE er fede og sjove, men er de sociale ikke på plads, så er de andre ting ligegyldige
 

Grotha

Nyt medlem
KvK fordi det afspejler klanens styrke og er en intergreret del af FOE , der er måske behov for forbedringer da kvk delen ligner mere og mere noget med at tage og give så en udfordring på kvk delen vil være på sin plads.
 

Go4it

Nyt medlem
Jeg synes det vigtigste er en garniture af det hele ;) og jeg vil ikke undvære nogen af elementerne .... d.v.s. dog sige at KS og KE er de sjoveste steder at kæmpe - specielt KS, hvor det sociale også er et stort element :) Tidligere har også KVK haft en stor stjerne, men henset til at det meste action sker midt i familietiden, er dette element blevet nedprioriteret :cool:
 

ladystein

Nyt medlem
jeg må simpelthen sige det sociale. jeg er kommet ind i den skønneste klan. alle hjælper hinanden i spillet, og jeg har følt mig meget velkommen som ny spiller. :)
 

Grev Mick

Nyt medlem
sp%C3%B8rgsm%C3%A5l.png




Kære Konger og Dronninger,

Så er det tid til en lille sensommer konkurrence her som I al sin enkelthed går ud på at svare på et enkelt spørgsmål nemlig:

Hvilken klan aktivitet er vigtigst for jer og hvorfor?

Det sociale? KvK? KE ? KS? eller noget helt andet?



Giv jeres bud i denne tråd og I deltager i konkurrencen om de gode præmier

Alle indlæg i konkurrencen skal skrives i denne tråd senest den 1. september kl 23:59
Vinderne udtrækkes d. 2 september kl 20

Præmier

1. præmien 600 diamanter
2. præmien 400 diamanter
3 + 4 præmien 200 diamanter hver

Regler:
Kun et svar pr deltager
præmierne kan ikke ombyttes til andet
Kun indlæg skrevet i denne tråd senest den 1. september kl 23:59 deltager i lodtrækningen.​
Helt klart KE, som jeg nyder alle forhandlingerne i. Sjovt hovedbrud, især på de hjere niveauer.
 

Jimse

Aktivt medlem
Indsamling af klanstyrke, via KE, KSM, KvK og særlige bygninger, sammen med hyggelige og dygtige klanfæller
 

McBrunse

Nyt medlem
Helt klart det sociale. Det at have en venskabskreds i form af klanvenner er det vigtigste. At FOE så er et meget realistisk spil med handler, kampe, KE og KS er bare med til at gøre det endnu mere spændende at spille FOE.
FOE FOREVER!
 

War 2

Medlem
Jeg spiller hverken Foe fordi det er sjovt at høste eller specielt interessant at klare møder og kampe i KE og KS. Spillet er rimelig passivt udover KvK og ikke særligt interaktivt, da det jo er et browser spil. Min yndlings klan aktivitet er det sociale aspekt ved spillet og det bliver sikkert kun bedre, når det nye beskedcenter bliver implementeret. Jeg nyder at bygge min egen klan op sammen med engagerede medlemmer, mens vi hyggesnakker undervejs.
 

Hyrde

Aktivt medlem
Jeg er glad for KS og KE, men uden det sociale blev det hurtigt ensformigt. For mig er nøglen til glæden ved spillet at være i en klan - den bedste klan.
 

Prisca Q

Nyt medlem
sp%C3%B8rgsm%C3%A5l.png




Kære Konger og Dronninger,

Så er det tid til en lille sensommer konkurrence her som I al sin enkelthed går ud på at svare på et enkelt spørgsmål nemlig:

Hvilken klan aktivitet er vigtigst for jer og hvorfor?

Det sociale? KvK? KE ? KS? eller noget helt andet?



Giv jeres bud i denne tråd og I deltager i konkurrencen om de gode præmier

Alle indlæg i konkurrencen skal skrives i denne tråd senest den 1. september kl 23:59
Vinderne udtrækkes d. 2 september kl 20

Præmier

1. præmien 600 diamanter
2. præmien 400 diamanter
3 + 4 præmien 200 diamanter hver

Regler:
Kun et svar pr deltager
præmierne kan ikke ombyttes til andet
Kun indlæg skrevet i denne tråd senest den 1. september kl 23:59 deltager i lodtrækningen.​
 

Prisca Q

Nyt medlem
Det er KE, da man er sin egen herre, og kan gå til tops hvis man vil. Og så er der gode præmier undervejs
 
sp%C3%B8rgsm%C3%A5l.png




Kære Konger og Dronninger,

Så er det tid til en lille sensommer konkurrence her som I al sin enkelthed går ud på at svare på et enkelt spørgsmål nemlig:

Hvilken klan aktivitet er vigtigst for jer og hvorfor?

Det sociale? KvK? KE ? KS? eller noget helt andet?



Giv jeres bud i denne tråd og I deltager i konkurrencen om de gode præmier

Alle indlæg i konkurrencen skal skrives i denne tråd senest den 1. september kl 23:59
Vinderne udtrækkes d. 2 september kl 20

Præmier

1. præmien 600 diamanter
2. præmien 400 diamanter
3 + 4 præmien 200 diamanter hver

Regler:
Kun et svar pr deltager
præmierne kan ikke ombyttes til andet
Kun indlæg skrevet i denne tråd senest den 1. september kl 23:59 deltager i lodtrækningen.​
KS alene fordi, vi i denne aktivitet kan interagere med hinanden og få glæde af, at vi laver en fælles indsats. Det har betydning for sammenholdet i klanen og morskaben ved at være en del af en velfungerende, aktiv klan.
 
Top