Lyn konkurrence

Cal48

Nyt medlem
sp%C3%B8rgsm%C3%A5l.png




Kære Konger og Dronninger,

Så er det tid til en lille sensommer konkurrence her som I al sin enkelthed går ud på at svare på et enkelt spørgsmål nemlig:

Hvilken klan aktivitet er vigtigst for jer og hvorfor?

Det sociale? KvK? KE ? KS? eller noget helt andet?



Giv jeres bud i denne tråd og I deltager i konkurrencen om de gode præmier

Alle indlæg i konkurrencen skal skrives i denne tråd senest den 1. september kl 23:59
Vinderne udtrækkes d. 2 september kl 20

Præmier

1. præmien 600 diamanter
2. præmien 400 diamanter
3 + 4 præmien 200 diamanter hver

Regler:
Kun et svar pr deltager
præmierne kan ikke ombyttes til andet
Kun indlæg skrevet i denne tråd senest den 1. september kl 23:59 deltager i lodtrækningen.​
 

nokando

Nyt medlem
KE, da den er nemmere at forholde sig til og der er gode præmier. KS har også potentiale, men kræver lidt mere aktivitet i klanen.
 

IHOP

Medlem
Som klan aktivitet, er det helt klart det sociale - Kvk er ikke muligt for alle i de fleste klaner da det kun er for PC spillere, KS & KE har den svaghed at små og nye spillere ikke rigtig kan være en del af dette, så længe de ikke er nået op og har fået Alcatraz - så det må helt klar være det sociale aspekt, idet det rummer ALLE unden undtagelse
 

Athena66

Medlem
Det sociale har meget høj prioritet, men Ke er også en super vigtig faktor for spillet, Ke fordi man kan gå hele vejen, hvis man har lyst, (er ikke afhængig af de andre) og så kan man vinde gode gevinster.
 

FrejaSP

Aktivt medlem
Team ånd, f.eks i KE kan en der ikke deltager ødelægge det for de andre. I KS er det lidt andreledes, her er viljen til at opgradere klan BS'er lige så vigtig som at alle deltager hver dag,
 

-=Hygge=-

Nyt medlem
Helt klart KS! Der skal koordineres så det sociale bliver aktiveret og præmierne er super, både under og efter.
 

ckchr

Nyt medlem
sp%C3%B8rgsm%C3%A5l.png




Kære Konger og Dronninger,

Så er det tid til en lille sensommer konkurrence her som I al sin enkelthed går ud på at svare på et enkelt spørgsmål nemlig:

Hvilken klan aktivitet er vigtigst for jer og hvorfor?

Det sociale? KvK? KE ? KS? eller noget helt andet?



Giv jeres bud i denne tråd og I deltager i konkurrencen om de gode præmier

Alle indlæg i konkurrencen skal skrives i denne tråd senest den 1. september kl 23:59
Vinderne udtrækkes d. 2 september kl 20

Præmier

1. præmien 600 diamanter
2. præmien 400 diamanter
3 + 4 præmien 200 diamanter hver

Regler:
Kun et svar pr deltager
præmierne kan ikke ombyttes til andet
Kun indlæg skrevet i denne tråd senest den 1. september kl 23:59 deltager i lodtrækningen.​
Det vigtigste ved at være med i en klan synes jeg er det sociale, og det at man kan dele erfaringer og støtte hinanden hvis der er nogle bestemte bygninger der skal have støtte for at yde maksimalt.
 

ditto6000

Aktivt medlem
Det gode sammenhold hvor man over år lærer hinanden at kende og som i det virkelige liv da pjatter vi og og støtter når en har det svært og ler så det skrevne ord næsten kan høres KE, KS og KVK what ever bare man spiller sammen. Så bliver det ikke bedre
 

Tacitus Høgen 9

Nyt medlem
Det er det sociale, KS og KE.

KvK er død da det ikke kan spilles i app. Det er mit indtryk, at de færreste spiller FoE på en computer. Jeg har forsøgt men spillet virker oldnordisk på en computer i forhold til app versionen. Jeg kunne godt tænke mig at nogle af funktionaliteterne fra computer versionen også kan benyttes i app versionen. Bla. kunne det være dejligt man kan se i app'en hvornår en spillere sidst har været på. Det kan man lige nu kun se på computer versionen.

Derudover kunne det være fedt man melder et hold ind til at deltage i KS. Så hvis der er en periode hvor der er mange der ikke kan spille at man så kan holde en runde over.

Det betyder man også vil få muligheden for at spare nok hærenheder op og dermed kunne deltage i hele perioden og undgå at skulle "spare" enheder de sidste par dage.

KE fordi der er mange gode præmier men spillet er blevet mindre attraktivt efter KS er kommet til. Mange spiller ikke længere KE men bruger ressourcerne kun på KS.
 

Gardiens

Nyt medlem
Det at kunne hjælpe hinanden og også få hjælp, er super vigtigt. Ikke sjovt at sidde og f.eks. mangle nogle få varer for at kunne bygge en ny SB - mgl. varer for at kunne løse dagens opgave - eller bare have brug for et fif KS alene fordi, vi i denne aktivitet kan interagere med hinanden og få glæde af, at vi laver en fælles indsats. Det har betydning for sammenholdet i klanen og morskaben ved at være en del af en velfungerende, aktiv klan.
 

Smadr

Nyt medlem
For mig er den vigtigste klan-aktivitet beskedtrådene. Deri ligger hele essensen af klanen.

I beskedtrådene kan man f.eks. få boostet sine SBere, man kan snik-snakke, og indpiskerne kan samle folk i fælles front om KS, KE og KvK. Man kan hjælpe med handler, give gode råd og diskutere strategier.

Beskedtrådene giver et fingerpeg om, hvorvidt man er kommet til det rette sted. Kan man godt lide at stærke ledere fortæller vejen frem, er man nok landet i en stræbsom kriger-klan. Kan man lide spas og konkurrencer, er man sikkert landet i en hyggeklan. Er der få tråde og minimal kommunikation, er man måske endt i en soveklan.

Jargonen er osse vigtig, når man skal finde den rette klan. Er den barsk, blid, sarkastisk eller slagfærdig? Hvad er man mest til?

Hver klan bestemmer selv mængden af beskedtråde, og det varierer meget fra klan til klan, så der er noget for enhver smag. Personligt er jeg ret kommunikativ, så jeg finder mig bedst til rette i en klan med mange tråde til mange anledninger, så jeg kan slå mig løs på tastaturet, når lejligheden byder sig.
 

Nette1006

Nyt medlem
sp%C3%B8rgsm%C3%A5l.png




Kære Konger og Dronninger,

Så er det tid til en lille sensommer konkurrence her som I al sin enkelthed går ud på at svare på et enkelt spørgsmål nemlig:

Hvilken klan aktivitet er vigtigst for jer og hvorfor?

Det sociale? KvK? KE ? KS? eller noget helt andet?



Giv jeres bud i denne tråd og I deltager i konkurrencen om de gode præmier

Alle indlæg i konkurrencen skal skrives i denne tråd senest den 1. september kl 23:59
Vinderne udtrækkes d. 2 september kl 20

Præmier

1. præmien 600 diamanter
2. præmien 400 diamanter
3 + 4 præmien 200 diamanter hver

Regler:
Kun et svar pr deltager
præmierne kan ikke ombyttes til andet
Kun indlæg skrevet i denne tråd senest den 1. september kl 23:59 deltager i lodtrækningen.​
KE og KS.
 

Kong Alaric

Nyt medlem
Efter min mening er den vigtigste klan aktivitet, at man hjælper hinanden med storslåede bygninger. At man ved, at man hurtigt kan få kontakt til mange, som også ser fordel i at hjælpe en, da det gavner klanen. Om dette kun går under kategorien "det sociale" i spørgsmålet, er jeg ikke sikker på, men jeg vil beskrive den vigtigste klan aktivitet som muligheden for struktureret at hjælpe hinanden via forbindelsen til klan trådene i besked centeret.

Bedste hilsner
Kong Arthur Valdemar
 
Top