Lynkonkurrence - Årets bedste begivenhed?

DeletedUser2727

Guest
Forge Bowl fordi der mange fede præmier og du kan gå efter de præmier der har din interesse.
 

DeletedUser1328

Guest
Forge Bowl er nok min favorit, fordi man skal vælge strategi efter, hvad man vil opnå. Bygninger eller opgraderinger til heltesøjlen eller andre ting.
Nr. to må være vinterbegivenheden, fordi det også giver et sjovt puslespil at finde ud af, hvordan man sætter de nye bygninger sammen så de giver mest muligt.
 

DeletedUser2728

Guest
Forge Bowl fordi opgraderingen af heltesøjlen ikke får den til at fylde mere, og at vi får så mange valgmuligheder på vejen frem mod touch down. Det er guld værd. Jeg synes dog godt at informationen om hvordan man spiller de forskellige events kan være bedre uddybede fra jeres side. Det er nogle gange noget forvirrende at komme i gang og koster en del før meningen lige fiser ind ;-) Ellers tak for et fantastisk spil :-D
 

DeletedUser2731

Guest
Forge Bowl
Forge Bowl grundet man klare missionerne over tid :)
 

DeletedUser2500

Guest
Synes at Forge bowl er rigtig god, der er ikke så mange tidskrævende 5 min. opgaver :))
 

DeletedUser2103

Guest
Det er den event der er tidsbegrænset og ikke tilgodeser dem som har al tid til kun at sidde i FoE - jeg mener at de gentagelsesopgaver som er så tidskrævende at man kun kan tage dem hvis man af en eller anden grund går hjemme :) (ikke negativt ment) men det kan være svært at få et job til at hænge sammen med 90 x 5 min. opgaver o.s.v.
 
Top